۳۴۲۲۶۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جزایری: موشک مخل دیپلماسی نیست

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و در مرز متوقف نمی‌شویم.

خبرگزاری تسنیم: سردار سیدمسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح درباره توان نظامی و ارتباط پایه موشکی با توان فضایی گفت: خوشبختانه امروز نه تنها از بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم بلکه باید گفت از یک بازدارندگی پشیمان کننده برخودار هستیم.

سردار جزایری با بیان اینکه دیدگاه عده ای مبنی براینکه "افزایش توان موشکی مخل پیشبرد مناسبات دیپلماتیک است" را یک طنز دانست، تاکید می‌کند: اگر فاقد توانمندی دفاعی - موشکی باشیم، زیر دست و پای سیستم ناعادلانه جهان له می‌شویم.

اهم اظهارات معاون ستاد کل نیروهای مسلح را در ادامه بخوانید؛

* اگر بخشی از توانمندی‌ها به عرصه و میدان بیاید و به عقیده بنده اگر آن اتفاق بیافتد، بسیار باعث تعجب خواهد شد که جمهوری اسلامی تا چه میزان به طور ناگهانی در عرصه‌های دفاعی پیشرفت داشته است.

* اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و ما در مرز متوقف نمی‌شویم و همانطور که گفته شد در واقع یک نظام بازدارنده پشیمان کننده را طراحی و پیاده سازی کرده‌ایم، بر روی آن رزمایش انجام داده و به لطف خداوند به موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه رسیده‌ایم.

*موضوع موشک و آنچه که به صورت پروپاگاندا توسط رسانه‌های امپریالیستی و صهیونیستی تبلیغ می‌شود، یکی از مسائل فرعی دفاعی هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران است. صراحتا عرض می‌کنم که مسئله موشکی ایران یک مسئله متعارف است و هیچ ویژگی خاصی نسبت به سایر عرصه‌های دفاعی در سایر کشورها ندارد.

* اکنون که جمهوری اسلامی ایران به اعتراف دوست و دشمن از توانمندی خوبی در این زمینه برخوردار است، رفتار حکومت‌هایی چون آمریکا، رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای اروپایی، ارتجاع عرب و ارتجاع منطقه با کشور ما چگونه است و تا چه حد در معرض تهدید در همه زمینه‌ها هستیم؟ آنها به دفعات اعلام کرده‌اند که می‌خواهند علیه ایران دست به اقدام نظامی بزنند اما هرگز نتوانسته‌اند.

* توان دفاعی و از جمله توان موشکی ایران یک عامل بازدارنده است. خوشبختانه امروز نه تنها از بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم بلکه باید گفت از یک بازدارندگی پشیمان کننده برخودار هستیم. به این معنا که هم می‌توانیم به خوبی از خود دفاع کنیم و هم می‌توانیم آفند موثر داشته باشیم. مجموعه این توانمندی‌ها قدرتی به ملت ما داده است که می‌تواند به پشتوانه آن مستقل بایستد و پیام خود را ارائه کند.

*اکنون دکترین ما یک گام رو به جلو حرکت کرده است و ما در مرز متوقف نمی‌شویم و همانطور که گفته شد در واقع یک نظام بازدارنده پشیمان کننده را طراحی و پیاده سازی کرده‌ایم، بر روی آن رزمایش انجام داده و به لطف خداوند به موفقیت‌های خوبی نیز در این زمینه رسیده و مردم ما در سایه خداوند متعال و توانی که برای ما ایجاد شده این نوع گرفتاری‌ها را نخواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج