جاباما
۳۴۲۳۴۸
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: سند و مدرک رو می کنم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک روز با سند و مدرک ثابت می کنم که حرف های دروغی را علیه من زده اند.

کاپ: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک روز با سند و مدرک ثابت می کنم که حرف های دروغی را علیه من زده اند.

سیدجلال حسینی درباره حضورش در تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: امروز به محل تمرین پرسپولیس رفتم تا سری به بازیکنان و مربیان تیم بزنم. خداراشکر فضای خوبی بر تیم حاکم است. البته باید همه نفرات اضافه شوند تا تیم بتواند کار اصلی اش را آغااز کند.

وی درباره صحبت های امروز خود با برانکو گفت: جلسه مفصل و طولانی نبود و فقط چند کلام در حد سلام و علیک و احوال پرسی با برانکو صحبت کردم.

مدافع پرسپولیس درباره تمرینات اختصاصی خود گفت: ما براساس برنامه هایی که تیم ملی داده است و تمرینات پرفشاری نیست کارمان را دنبال می کنیم تا انشاالله بتوانیم در فرم مطلوب بمانیم.

حسینی درباره پیش بینی اش از وضعیت پرسپولیس به کاپ اظهار داشت: خوب شد این سوال را مطرح کردید. به نظر من بدون تلاش قهرمانی به دست نمی آید ما باید پرقدرت کارمان را دنبال کنیم. هیچ تیمی با بمب و نارنجک به نتیجه نمی رسد. در وهله اول باید به دنبال صرف کردن همه انرژی مان باشیم. من به این پرسپولیس امیدوارم اما باز هم می گویم که با حرف زدن و سروصدا کردن نمی توان موفق شد و باید تلاش کرد.

وی افزود: همه ما باید بدانیم چه پیراهن باارزشی را بر تن کرده ایم و برای چه تیم بزرگی قرار است بازی کنیم. اگر ما این را درک کنیم مسلما همه تلاش مان را به کار خواهیم بست تا نتیجه بگیریم.

مدافع تیم ملی درباره اردوی پیش روی این تیم گفت: باید ببینیم تا روز سفر به ارمنستان چه نفراتی با تیم خواهند رفت. مسلما برای تیم ملی و باشگاه پرسپولیس تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

حسینی درباره این موضوع که هواداران پرسپولیس امیدوارند با حضور او خط دفاعی این تیم استحکام لازم را داشته باشد، خاطرنشان کرد: من همیشه گفته ام که دوست دارم تمام توانم را برای پرسپولیس بگذارم. متاسفانه در زمان سیاسی مجبور به جدایی از این تیم شدم. بعد هم آقایان حرف هایی را زدند که درست نبود. یک روز سند و مدرک هایی را رو می کنم که نشان دهد چه بحث هایی در آن زمان مطرح شده بود. فعلا نمی خواهم یکسری موضوعات را باز کنم. اما قطعا در آینده حرف خواهم زد تا مشخص شود چه کسانی و با چه هدفی دنبال جدایی من از پرسپولیس بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاوه ر ضایی چه شود قرارداردبست یانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج