۳۴۲۳۸۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

ماجرای پاداش ۲۸ میلیاردی به مدیران ارشد

اختصاص پاداش ۲۸ میلیارد تومانی به مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل بودجه سالانه، موضوعی بود که در ادامه جریان رسانه ای شدن فیش های حقوقی مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: اختصاص پاداش ۲۸ میلیارد تومانی به مدیران ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی از محل بودجه سالانه، موضوعی بود که در ادامه جریان رسانه ای شدن فیش های حقوقی مورد توجه قرار گرفت.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص پاداش ۲۸ میلیارد تومانی به مدیران ارشد این سازمان از محل ردیف های متفرقه بودجه سالانه را در سه سال اخیر نپذیرفت و غیر واقعی اعلام کرد.

آنطور که سازمان مدیریت در مورد ارقام کلان آمده در بودجه برای بخش توسعه مدیریت و منابع انسانی توضیح داده است، از مبلغ ۲۸ میلیارد تومانی مورد ادعا، ۹.۵ میلیارد تومان، مربوط به بودجه مصوب سال ۱۳۹۵ است که هنوز در فرآیند ابلاغ بودجه قرار دارد و ریالی از آن تا کنون تخصیص داده نشد. از این رو هزینه نیز نشده است.

از سویی دیگر از مجموع اعتبارات مصوب ۱۸.۵ میلیارد تومانی برای سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ مندرج در جداول بودجه، نیز با توجه به وضعیت مالی کشور و خزانه در دو سال مورد اشاره، پرداخت به صورت کامل انجام نشده است.

بر این اساس در مجموع ۵.۸ میلیارد تومان شامل مبلغ ۴.۳ میلیارد تومان برای سال ۱۳۹۳ و مبلغ ۱.۵ میلیارد تومان برای سال ۱۳۹۴ تخصیص داده شده است که بر اساس قانون و موافقتنامه‌های مبادله شده، برای انجام پژوهش‌های کاربردی و مطالعات توسعه‌ای توسط صاحبنظران، مشاوران و کارشناسان بیرون از سازمانه هزینه شده است و ریالی از آن، صرف امور داخلی سازمان و پاداش به مدیران نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      آره بابا شما راست میگی
      برید بابا کاسه کوزه تونو جمع کنید مسخره ها

    • مسعود

      عاقلان دانند، شما که همه چی رو تکذیییییییب می کنید!؟

    • بدون نام

      الله علم فقط تا میتوانند نرخ انرژی را بالا میبرند تا کسری جبران شود

    • بدون نام

      بلاخره برای هر برداشتی بهانه ای جور کنیدودروغ تحویل ملت دهید وکسی ازملت که حرفی نزده، مملکت مال شمامسئولینه هرکاری کردید ،مجوز قانونی داره ،اما اون دربدری که برای امرارمعاشش خدای ناکرده قدمی ازفکر خلاف برداره ، بلافاصله باانواع فساد ومشکلات و...برای نسل بشری محاکمه میشه وعکس اونو دررسانه ها نشون میدهند که هرکی بااومشکل داره اعلام کنه وآبروش درجامعه میریزید

    • بهنام ملکی

      بله بله بله...

    • قلندر

      نوش جانشان کی بخوره از مدیرهای عزیزما بهتر .فقیر که نداریم بیکارکه نداریم .مردانی که جلوی فرزندان وخانوداه شرمنده بشن نداریم اصلا ما هیچی نداریم .بخورین نوش جانتان .فقط ازخدا میخوام اونی که به ناحق حق مردم رومیخوره توهمین دنیا به سزا اعمالش برسه نه تو.آخرت .آمین

    • بدون نام

      مردم دارن از گرسنگی میمیرن اونوقت اقایون پاداش میلیاردی میگیرن و موقع پرداخت یارانه 45تومنی میگه روز پرداخت یارانه روز مصیبت عظماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج