۳۴۲۵۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مردم برای تولید خودروهای جدید صبر کنند

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از مردم خواست تا برای اجرایی شدن قراردادهای جدید خودروسازان صبر و تحمل بیشتری به خرج دهند.

اقتصاد نیوز: عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از مردم خواست تا برای اجرایی شدن قراردادهای جدید خودروسازان صبر و تحمل بیشتری به خرج دهند.

محمدرضا نجفی‌منش گفت: برخی گمان می‌کنند تا یک قرارداد به امضا رسید از فردای آن تولید خودروها شروع شده و محصولات قدیمی کنار گذاشته خواهند شد در صورتی که بناست تا زمانی که خودروهای موجود دارای مشتری هستند، تولید آنها ادامه داشته باشد و خودروهای جدید به تدریج وارد چرخه تولید شوند.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان افزود: خودروسازان کشور در تمامی مذاکرات خود سعی می‌کنند به گونه‌ای قراردادهایشان را تنظیم کنند که شرط برد- برد رعایت شود تا هم برای طرف خارجی جذابیت سرمایه‌گذاری در ایران وجود داشته باشد و هم اینکه خودروسازان داخلی از محل این قراردادها بتوانند استانداردهای خود را ارتقا داده و محصولاتشان را در بازاری رقابتی عرضه کنند.

او گفت: پس از برجام هیات‌های مختلفی وارد کشور شده‌اند و تقاضای همکاری با صنعت خودرو ایران را داشته‌اند که برخی از قراردادها به امضا رسیده و برخی دیگر در شرف امضاست که به وقت مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او افزود: با توجه به تلاشی که خودروسازان کشور برای مذاکره با خارجی‌ها انجام می‌دهند به زودی شاهد آن خواهیم بود تا تغییر آرایشی در تولید خودور صورت گرفته و نظام خودروسازی ما تغییرات زیادی با ورود محصولات جدید به خود ببیند که رسیدن به این هدف مستلزم صبر و تحمل بیشتر مردم و اعتماد آنها به خودروسازان داخلی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج