۳۴۲۵۸۵
۵۰۳۸
۵۰۳۸
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۱۸)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


جک هیوستون نقش جودا بن-هور را این بار در فیلم اقتباسی/بازخلق شده ای از نسخه اصلی آن با بازی چارلتون هستون در سال ۱۹۵۹، به تصویر می کشد. "بن-هور" (Ben-Hur) که بر پایه رمانی از لو والاس ساخته شده ماجراهای شاهزاده ای را روایت می کند که به اشتباه از سوی برادر ناتنی اش مسالا (با بازی توبی کبل) که در ارتش روم خدمت می کند، متهم به خیانت می شود. جودا که از خانواده و زن مورد علاقه اش (با بازی نازنین بنیادی) جدا شده است، به بردگی برده می شود تا زمانی که آزاد می شود و برای انتقام گیری وارد مسابقه ارابه رانی می شود. تیمور بکمامبتوف، کارگردان فیلم "آبراهام لینکلن: شکارچی خون آشام" این فیلم را کارگردانی کرده و مورگان فریمن، رودریگو سانتورو و پیلو آسبک در آن نقش آفرینی کرده اند که قرار است این فیلم روز ۱۹ اوت ۲۰۱۶ روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


با شروع اکران فیلم انیمیشن "در جستجوی دوری" در هفته جاری، بسیاری از خانواده ها منتظرند تا ببینند استودیوهای فیلمسازی برای بقیه سال چه نقشه ای برای سرگرم کردن فرزندانشان کشیده اند. در زیر به سه انیمیشن امسال که منتظر اکران آنها هستیم اشاره می کنیم:

فیلمی که روز 12 اوت روی پرده سینماها می رود، "اژدهای پیت" (Pete's Dragon) نام دارد که یک فیلم اکشن-زنده اقتباسی به کارگردانی و نویسندگی دیوید لووری است. برایس دالاس هاوارد در نقش گریس ظاهر شده، جنگلبانی که پدرش (رابرت ردفورد) همیشه داستان هایی از اژدهایی تعریف می کرد که در جنگل های شمال غرب اقیانوس آرام می زیست. وقتی او با پیت (اوکس فگلی) پسربچه 10 ساله یتیم اسرارآمیزی آشنا می شود که ادعا می کند در جنگل با اژدهایی به نام الیوت زندگی می کند، شک و تردید او نسبت به داستان های پدرش قوت می یابد. این فیلم اقتباسی از کاراکترهای کلاسیک کتاب ستون آی. میلر و اس. اس. فیلد، بازیگران دیگری همچون اونا لارنس، وس بنتلی، ایسایا ویتلاک جونیور و کارل اربن را دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


"لک لک ها" (Storks) عنوان انیمیشن جذاب دیگری است که قرار است 23 سپتامبر اکران شود و ماجرای جونیور (با صداپیشگی اندی سمبرگ) را تعریف می کند. جونیور بهترین لک لک قاصد در تمام کورنراستون غول اینترنت جهانی است، ولی او بچه جابجا نمی کند، بلکه فقط بسته ها را می رساند. درست همان موقعی که او ترفیع گرفته است، بطور ناگهانی ماشین بچه سازی را فعال می کند و حالا به کمک تولیپ، تنها انسان موجود بر روی جزیره لک لک ها، باید این بچه را بدون اینکه رئیسش (با صدای کلسی گرامر) بفهمد، به مقصد برساند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


روز 23 نوامبر 2016، تاریخ اکران انیمیشن "موانا" (Moana) است که خیلی ها انتظارش را می کشند. دواین جانسون صدای مائویی را زنده می کند، یک نیمه الهه که با موانا دخترک شاد و شنگولی (با صدای آئولی کراوالو) همکاری می کند تا او مردمش را با دریانوردی و استاد شدن در یافتن مسیرها نجات دهد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


در جشنواره فیلم ساندنس امسال، فیلم "موریس از آمریکا" (Morris from America) دو جایزه برد که یکی از آنها جایزه فیلمنامه نویسی والدو سالت بود و دیگری جایزه ویژه هیئت داوران برای بازی فردی برای کریگ رابینسون. چاد هارتیگان، نویسنده و کارگردان این فیلم، داستان پدری (با بازی رابینسون) با پسر 13 ساله اش (مارکیس کریسمس) را روایت می کند که به هیدلبرگ در کشور آلمان نقل مکان می کنند. این دو نفر که تنها افراد آفریقایی-آمریکایی آن شهر هستند، در تلاش هستند تا زندگی جدید خود را در آن شهر بسازند. این فیلم در روز 19 اوت در سالن های منتخب اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


اولین تریلر فیلم همه "نگاه ها به سوی من" (All Eyez on Me) روز پنج شنبه گذشته و به خاطر سالگرد تولد توپاک شاکور منتشر شد. این فیلم زندگی نامه ای و با بازی دیمیتریوس شیپ جونیور در نقش توپاک، دانای گواری در نقش مادر توپاک، دامینیک ال. ساتانا در نقش سوج نایت و جمال وولارد در نقش بیگی اسمالز، به کارگردانی بنی بوم قرار است روز 11 نوامبر اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


دیوید ای. البرت، نویسنده/کارگردان، تیمی شگفت انگیز از بازیگران برای فیلم جدید خود، "تقریباً کریسمس" (Almost Christmas) که قرار است نوزدهم نوامبر 2016 اکران شود، گردآوری کرده است. دنی گلاور در نقش پدر دوست داشتنی یک خانواده بازی می کند که امیدوار است بتواند پنج روز کامل را بدون اینکه در این خانواده کسی دیگری را بکشد، طی کند. آنهایی که سعی می کنند صلح و آرامش خانواده را حفظ کنند عبارتند از: مونیک، کیمبرلی الیز، گابریل یونیون، رومانی مالکو، جی بی اسموو، عمر اپس، نیکول آری پارکر و جسی تی. آشر.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


کوین هارت امسال چهار فیلم دارد. فیلم "سواری با هم 2" (Ride Along 2) پانزدهم ژانویه اکران شد، اوایل همین هفته فیلم "اطلاعات مرکزی" (Central Intelligence) اکران شد و روز هشتم جولای، کوین هارت قرار است صدای اسنوبال را در انیمیشن "زندگی مخفی حیوانات خانگی" (The Secret Life of Pets) جانبخشی نماید. آخرین فیلم او در سال جاری، کنسرت استند-آپ "کوین هارت: حالا چی؟" (Kevin Hart: What Now?) خواهد بود که 14 اکتبر اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


آخرین فیلم راب زامبی با عنوان "31" (31) ماجرای پنج کارگر کارناوال را به تصویر می کشد که دزدیده می شوند و در یک مجتمع بزرگ گروگان گرفته می شوند. گرونگیران به آنها رحم می کنند و مجبورشان می کنند تا در یک بازی مرگ و زندگی با هم بجنگند و جان خود را نجات دهند و این نمایش بی پایان دیوانگان تشنه خون به مدت 12 ساعت ادامه می یابد. این فیلم ترسناک قرار است بیست و یکم اکتبر 2016 اکران شود و با وجود اندک نقدهایی که از آن شده است، باید گفت هنوز نقد خوب و مثبتی دریافت نکرده است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


راجر راس ویلیامز در جشنواره ساندنس امسال جایزه کارگردانی بهترین مستند را برای فیلمی درباره اوون ساسکایند، مرد جوانی مبتلا به اوتیسم که یاد گرفت از طریق انیمیشن های دیزنی با خانواده اش ارتباط برقرار کند، از آن خود کرد. فیلم مستند "زندگی انیمیشنی" (Life, Animated) روز اول جولای اکران می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


فیلم سینمایی "عشاق و مستبد" (The Lovers and the Despot) به کارگردانی رابرت کانان و راس آدامز، داستان واقعی کارگردانی به نام شین سانگ-اوک و بازیگر زنی به نام چوی ایون-هی را روایت می کند که قبل از آنکه طلاق بگیرند و در سال 1978 توسط رژیم کره شمالی ربوده شوند، در کره جنوبی ستاره های بزرگی بودند. پس از سال ها حبس، کیم جونگ-ایل آنها را به ساختن فیلم می گمارد و این در عرض کمی بیش از دو سال 17 فیلم می سازند که این دیکتاتور تهیه کنندگی آنها را به عهده می گیرد. پس از اکران در جشنواره ساندنس امسال، این فیلم نقدهایی اکثراً مطلوب و مثبت دریافت کرد و قرار است 23 سپتامبر 2016 روی پرده سینماهای دنیا برود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


کیلیان مورفی و جیمی دورنان در فیلم "انسان نما" (Anthropoid) نقش جوزف گابسیک و جان کوبیس را ایفا می کنند، دو سرباز ارتش چک که در سال 1941 به زادگاهشان برمی گردند با این مأموریت که راینهارد هیدریک، ژنرال اس اس و سومین افسر بلندمرتبه رایش را ترور کنند. شان الیس سکان کارگردان این فیلم را به دست داشته و توبی جونز، شارلوت لوبان و هری لوید از دیگر بازیگران آن هستند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)


ریچل وایس نقش دبورا ای. لیپستاد را در فیلم اقتباسی از کتابش با عنوان "تاریخ در محضر دادگاه: روز من در دادگاه با یک حاشاگر هولوکاست" بازی می کند. تیموثی اسپال نقش دیوید آیروینگ را ایفا می نماید که لیپستاد را به افترا متهم می کند پس از آنکه وی او را حاشاگر هولوکاست می خواند. لیپستاد به دادگاه می رود تا ثابت کند که هولوکاست اتفاق افتاده است. فیلم "حاشا" (Denial) که روز 30 سپتامبر اکران خواهد شد، توسط میک جکسون و از روی فیلمنامه ای از دیوید هیر، ساخته شده است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (18)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• موزیکال موفق "خبیث" (Wicked) روز بیستم دسامبر ۲۰۱۹ روی پرده سینماها خواهد رفت و استیون دالدری آن را کارگردانی خواهد کرد.

• دونالد گلاور، مارتین استار و لوگان مارشال-گرین به تیم تام هالند، ماریسا تومی، مایکل کیتون، زندایا و رابرت داونی جی. آر. در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" (Spider-Man: Homecoming) پیوسته اند. (منبع: Deadline و Heat Vision)

• لیدی گاگا در حال مذاکره برای بازی با بردلی کوپر در فیلم بازسازی شده کوپر از "ستاره ای متولد شده است" (A Star is Born) است. (منبع: Variety)

• جان ام. چو در حال انجام مذاکرات اولیه برای کارگردانی فیلم اقتباسی "در ارتفاعات" (In the Heights) اثر لین-مانوئل میراندا است. (منبع: TheWrap)

• کیث استنفیلد و نت وولف در فیلمی اقتباسی به کارگردانی آدام وینگارد بازی خواهند کرد که "دفتر مرگ" (Death Note) نام دارد و مجموعه ای از مانگا است. (منبع: Variety)

• جیمز ون در حال تهیه رمان مصور خود با عنوان "مرد بدخواه" (Malignant Man) است تا از روی آن فیلمی ساخته شود. (منبع: Deadline)

• دیوید لزلی جانسون، یکی از نویسنده های "احضار روح ۲"، قرار است اسپین-آفی درباره راهبه شیطانی و خبیثی از فیلم شماره یک هفته قبل بنویسد. (منبع: Heat Vision)

• کریگ گیلسپی قرار است فیلم "من، تونیا" (I, Tonya) فیلم زندگی نامه ای درباره تونیا هاردینگ با بازی مارگو رابی را کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

• ادیل الاربی و بلال فلاح فیلم سینمایی "پلیس بورلی هیلز ۴" (Beverly Hills Cop ۴) را کارگردانی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• هلن میرن در کنار شارلیز ترون، وین دیزل و بقیه بازیگران فیلم "سریع ۸" (Fast ۸) به کارگردانی اف. گری گری نقش آفرینی خواهد کرد. (منبع: Elle)

• سیلوستر استالونه در فیلمی مهیج برای جیم میکل کارگردان بازی خواهد کرد که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. (منبع: Deadline)

• نیکول کیدمن همراه با کالین فارل در فیلم "کشتن یک گوزن مقدس" (The Killing of a Sacred Deer) به نویسندگی و کارگردانی یورگوس لانثیموس ایفای نقش خواهند کرد. (منبع: Heat Vision)

• کورین هاردی قرار است فیلم "سرسخت" (Hellbent) را از روی فیلمنامه ای از مایک فینچ درباره گروهی از سربازان با مأموریت کشتن شیطان کارگردانی کند. (منبع: Deadline)

• سالی پاتر سکان کارگردانی فیلم "مهمانی" (The Party) با بازی پاتریشیا کلارکسون، کیلیان مورفی، کریستین اسکات توماس، برونو گانز، تیموثی اسپال، امیلی مورتیمر و چری جونز را به عهده گرفته است. (منبع: THR)

• زک افرون در حال مذاکره برای پیوستن به هیو جکمن در فیلم "بزرگترین شومن روی زمین" (The Greatest Showman on Earth) فیلمی زندگی نامه ای به کارگردانی مایکل گریسی است. (منبع: Variety)

• جاستین چادویک در حال مذاکره برای بر عهده گرفتن کارگردانی فیلمی درباره پرونده مرگ ران ستدلز با بازی آنتونی مکی در نقش جانی کاچران است. (منبع: THR)

• جودی دنچ نقش ملکه ویکتوریا را در فیلم اقتباسی "ویکتوریا و عبدل: داستان واقعی نزدیکترین محرم ملکه" (Victoria & Abdul: The True Story of the Queen's Closest Confidant) از کتابی نوشته شرابانی باسو به کارگردانی استیون فریرز، بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• جیان‌کارلو اسپوزیتو به تیلدا سوینتون، جیک جیلنهال و پل دینو در فیلم "برف‌شکن" (Snowpiercer) پیوست که بونگ جون-هو آن را برای نتفلیکس کارگردانی می کند. (منبع: THR)

• فیلم "لا لا لند" (La La Land) به کارگردانی و نویسندگی دیمین چازل با بازی اما استون و رایان گاسلینگ، روز ۳۱ اوت ۲۰۱۶ در هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز، اکران خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج