۳۴۲۷۳۴
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چه کسی طارمی را به «آکروپلیس» فرستاد؟

حالا سوال اینجاست که چه کسی باعث شد مهدی طارمی که استعداد اول فوتبال ایران است راهی لیگ درجه چندم سرزمین «آکروپلیس» شود؟

خبرگزاری میزان: مهاجم پیشین پرسپولیس که گفته شده بود تیم‌هایی از ایتالیا و اسپانیا خواهان به خدمت گرفتن او هستند در آستانه عقد قرارداد با یک تیم یونانی قرار گرفت.

طارمی که فصل گذشته توانست آقای گل لیگ لقب بگیرد پس از پایان لیگ از پرسپولیس جدا شد تا فوتبال خود را در آنسوی مرزها دنبال کند. از آن زمان تاکنون صحبت‌های زیادی مبنی بر پیوستن این بازیکن به چند تیم حاضر در لالیگا و کالچو شنیده شد، این صحبت‌ها در حالی توسط اطرافیان طارمی عنوان شد که بسیاری از آنها غیر واقعی بودند.

بدون شک طارمی بازیکنی توانمند است و سال گذشته هم یکی از بهترین بازیکنان فوتبال کشورمان بود اما سوال اینجاست که چرا چنین بازیکنی اینگونه اقدام به بازارگرمی می‌کند؟ خیلی‌ها اعتقاد دارند که مشاوران و مدیربرنامه طارمی به دنبال این بودند تا با عنوان کردن پیشنهاداتی، قیمت او را بالا ببرند تا این بازیکن بتواند برای فصل آینده قرارداد چند میلیاردی امضا کند. اما وقتی چنین اتفاقی رخ نداد طارمی مجبور شد به هر نحوی که شده راهی اروپا شود، حتی اگر تیم اروپایی در یک لیگ کم نام و نشان حضور داشته باشد.

به طور حتم مبلغ پیشنهادی این تیم یونانی به طارمی بسیار ناچیز خواهد بود، چون کشور یونان مدت‌هاست با مشکلات مالی بسیاری روبه‌روست و اثبات این ادعا را می‌توان در مبلغ قرارداد انصاری‌فرد با پانیونیوس یونان جست‌وجو کرد.

حالا سوال اینجاست که چه کسی باعث شد مهدی طارمی که استعداد اول فوتبال ایران است راهی لیگ درجه چندم سرزمین «آکروپلیس» شود؟ آیا مسئله پول و منفعت مالی بوده؟ آیا لیگ یونان از لیگ ایران قوی‌تر است؟ آیا یونان دروازه ورود طارمی به لیگ‌های معتبر است؟ اینها سوالاتی است که تا چند ماه آینده به خوبی پاسخ آن مشخص می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدی

      الکروپلیس دیگه چیه خخخخخخخخخخخ

    • پارسا شفییی

      هیچکس نمیتونه جای طارمی را بگیرد

    • بدون نام

      واقعا اشتباه کرد

    • مهیار

      از لیگ ایران بهتره... بازی در تیمهای مطرح اروپا هلو بپر تو گلو نیست... پله های ترقی باید یکی یکی طی بشه...

    • قرمز پوش

      طارمی اشتباه بزرگی مرتکب شد اگه تو پرسپولیس میموند جاش همیشه تو قلب مردم ميموند ولی با این تیم حتی از تیم ملی هم به دور می مونه

    • امین

      واقعا ک.پشیمون میشه

    • سوبله چوبله

      آخه کدوم ادم عاقل دوس داره پرسپولیسی بشه

    • بدون نام

      اخه لیگ یونان؟؟؟؟؟صددرصد پشیمون میشه همونجوری که انصاریفرد تو تیم ملی ذخیره محض هست طارمی همه چیزو ازدست داد همچین میگفت لالیگا وکالچو اخرش رفت یونان جوگیر شده فکر کرده خبریه اونجا هم ذخیره میشه تاقدر عافیتشو بدونه واسه پرسپولیس که همه چیو از اون داره کلاس نذاره

    • mamad

      اگه میتونه بازیکن بفرسته تیم دسته سوم یه کشور اروپایی

    • سعادت

      مطمعن باشید لیگ ایران بهتر و قویتر است پس اول خودش ضرر کرده است فقط اسم اروپا که نیست!!

    • میثم

      نویسنده این مطلب واقعا چی با خودش فکرکرده که همچین چیزی نوشته, یعنی لیگ یونان از لیگ ایران ضعیف تره! واقعا که. اگر بخام طبق استنباط نویسنده نظر بدم لیگ قطر و امارات قویتر از ایران هست هم پول بیشتری میدن و هم تیماهشون هنوز تو لیگ قهرمانان اسیا هست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج