۳۴۲۸۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مدافع مدنظر برانکو هم پرید

پیوستن مدافع دو رگه به پرسپولیس منتفی شد.

کاپ: پیوستن مدافع دو رگه به پرسپولیس منتفی شد.

خبر پیوستن انتونی گولچ مدافع میانی و چپ دورگه کروات-استرالیایی به پرسپولیس که در سایت ها و کانال ها منتشر شده صحت ندارد.

این مدافع بلندقامت که با وسترن استرالیا قهرمان لیگ قهرمانان اسیا شده قرار بود جمعه به تهران بیاید.حتی بلیط سفر او نیز صادر شده بود ولی این بازیکن بخاطر دریافت پیشنهاد مالی بهتر از یک تیم شرق اسیا به ایران نیامد و از پرسپولیس عذرخواهی کرد.

حال برخی رسانه های ایرانی بخاطر اینکه برخی سایت های نقل و انتقالاتی اروپا از ترانسفر او به پرسپولیس خبرداده اند با انتشار اخباری از پیوستن او به پرسپولیس خبرداده اند در حالی که خبرنگار کاپ کسب اطلاع کرد پیوستن گولچ به پرسپولیس کاملا منتفی شده است.

این مدافع که برانکو او را پسندیده توافقاتی با یک تیم کره ای داشته و پیشنهادی هم از یک تیم ژاپنی دریافت کرده و به نماینده پرسپولیس اعلام داشته قطعا به ایران نخواهد امد.

منتفی شدن جذب گولچ که در دفاع میانی و چپ سابقه بازی داشته و رزومه خوبی هم داشت نمی تواند خبر جالبی برای برانکویی باشد که پس از توصیه باشگاه و مشاهده فیلم بازی هایش با جذب او موافقت کرده بود تا با توجه به ترافیک در لیست بزرگسالان با جذب این خارجی دورگه مشکل و کمبودهای خود در دوپست را برطرف کند.

پرسپولیس با گولچ و تیم سابقش از مولداوی برای پرداخت رضایت نامه ۱۵۰هزاردلاری و پرداخت مبلغی هم به خودش به توافق کامل رسیده و حتی ویزا و بلیط سفر او به تهران نیز صادر شده بود تا جایی که رسانه اای اروپایی نیز تیم جدید او را پرسپولیس ایران معرفی کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج