۳۴۲۹۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یورو ۲۰۱۶

سوئیس دست در دست فرانسه صعود کرد

تیم‌ملی فرانسه مقابل سوئیس به نتیجه تساوی رضایت داد تا سوئیس به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کند.

خبرگزاری فارس: در اولین شب از دور سوم مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۶ از گروه A و از ساعت ۲۳:۳۰ تیم‌های فرانسه و سوئیس در ورزشگاه پیر مائوری با قضاوت دمیر شومینا از اسلونی به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اولین موقعیت در نیمه اول برای سوئیس مهیا شد و در دقیقه ۹ بازی از سمت راست سانتی روی دروازه‌بان خروس‌ها فرستاده شد که شاکر قدر این موقعیت را ندانست.

در ادامه فرانسوی‌ها به خودشان آمدند و در دقیقه ۱۲ بازی بوسیله پوگبا اولین موقعیت خطرناک را روی دروازه سوئیس ایجاد کردند. پوگبا از بیرون محوطه جریمه با یک ضربه کات‌دار شانس خود را امتحان کرد اما زومر دروازه‌بان سوئیس با واکنشی خوب توپ را دفع کرد.

خروس‌ها دست بردار نبودند و حملات خود را بیشتر و بیشتر می‌کردند. باز هم پوگبا در دقیقه ۱۴ برای فرانسه شرایط خوبی داشت تا دروازه سوئیس را باز کند اما باز هم با واکنش عالی زومر دروازه‌بان سوئیس رو به رو به شد.

پوگبا دست بردار نبود و سومین خطر جدی بر روی دروازه سوئیس را ستاره بیانکونری با شوت بسیار تماشایی خود ایجاد کرد. در دقیقه ۱۷ بازی مروارید سیاه از پشت محوطه جریمه با پای چپ شوت سرکشی را به طرف دروازه زومر روانه کرد اما این بار تیرک دروازه مانع باز شدن دروازه سوئیس شد.

اولین کارت زرد این دیدار را عادل رامی مدافع فرانسوی‌هابه خاطر حرکت خطرناکش در دقیقه ۲۶ بازی دریافت کرد.

در دقیقه ۲۹ بازی یک موقعیت خوب برای جورو به‌وجود آمد اما کوشیلنی مانع شوت او شد و توپ به بیرون زمین رفت.

فرانسه در ادامه سوار بر بازی بود اما موقیعت چندانی نداشت و با دفاع جانانه سوئیسی‌ها مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ بازی پوگبا در میانه زمین با ژاگا یک درگیری کوچکی داشت که پیراهن ژاکا در این درگیری پاره شد.

نیمه دوم بازی آرامتر از نیمه اول آغاز شد. سوئیسی‌ها تقریبا مالکیت توپ را از آن خود کرده بودند و به دنبال موقعیتی برای باز کردن دروازه خروس‌ها بود.

در دقیقه ۵۴ بازی اولین موقعیت جدی را فرانسوی‌ها بوسیله گریژمان ستاره اتلتیکو داشتند اما دفاع سوئیس هوشمندانه عمل کرد و توپ را او گرفت. در این صحنه برخورد گریژمان با مدافع سوئیس به قدری شدید بود که توپ پاره شد.

در ادامه در دقیقه ۵۷ بازی گریژمان بار دیگر با حرکت ترکیبی خودش به همراه پوگبا موقعیت خوبی را برای خودش مهیا کرد و شوت محکمی را به طرف دروازه سوئیس زد اما با واکنش خوب زومر توپ به بیرون زمین رفت.

در دقیقه ۶۳ بازی دیمتری پایت ستاره فرانسوی‌ها در دو بازی اخیر به جای کومان به زمین بازی آمد.

این دیدار هر چقدر به پایان بازی نزدیک می‌شد آرامتر دنبال می‌شد و انگار هر دو تیم راضی به این نتیجه هستند زیرا با این تساوی فرانسه ۷ امتیازی می‌شود و به عنوان صدرنشین گروه A صعود می‌‌کند و سوئیس نیز ۵ امتیازی می‌شود و به عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

بهترین فرصت در این دیدار برای پایت بوجود آمد. در دقیقه ۷۶ بازی درحالیکه این دیدار بدون رمق دنبال می‌شد سیسوکو از سمت راست زمین سانتی زیبایی را روی دروازه سوئیس فرستاد و پایت سر ضرب این توپ را زد ولی بازهم تیرک دروازه مانع گل شدن توپ شد.

در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا فرانسه ۷ امتیازی شود و سوئیس نیز ۵ امتیازی شد و دو تیم صعودکننده به مرحله یک شانزدهم شناخته شدند. در این گروه آلبانی نیز با پیروزی مقابل رومانی ۳ امتیازی شد و به عنوان تیم سوم این گروه امیدوار به صعود ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج