۳۴۲۹۲۴
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

فرزند «حبیب»: پدرم هرگز به احمدی‌ نژاد نامه ننوشته است

صبح روز گذشته در حالی مراسم ختم حبیب محبیان، خواننده پاپ، در مسجدجامع شهرک قدس تهران برگزار شد که ساعتی بعد، به خاطر آنچه «شبهات و ابهامات ایجادشده پیرامون بازگشت این نوازنده و خواننده ایرانی به کشور» نامیده شد، متن نامه منتشرنشده او خطاب به محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت دهم، منتشر شد.

روزنامه شرق: صبح روز گذشته در حالی مراسم ختم حبیب محبیان، خواننده پاپ، در مسجدجامع شهرک قدس تهران برگزار شد که ساعتی بعد، به خاطر آنچه «شبهات و ابهامات ایجادشده پیرامون بازگشت این نوازنده و خواننده ایرانی به کشور» نامیده شد، متن نامه منتشرنشده او خطاب به محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت دهم، منتشر شد.

در این نامه که آذر سال ۱۳۸۸ به دبیرخانه مربوطه ارجاع داده شده، می‌خوانیم: «ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای محمود احمدی‌نژاد؛ با سلام و عرض ادب. با احترام به استحضار می‌رساند اینجانب حبیب محبیان یکی از هنرمندان مردمی این مرزوبوم که سال‌ها در عرصه موسیقی و ترانه‌سرایی فعالیت حرفه‌ای داشته‌ام، بعد از انقلاب اسلامی به دلایل شخصی به‌همراه خانواده از کشور عزیزم هجرت کرده و سال‌ها در غربت زندگی سختی را پشت‌سر گذاشته‌ام». در ادامه این نامه چنین آمده است: «رئیس‌جمهور محترم! جالب است بدانید، که حتما می‌دانید، آقایانی که الان در پوستین اصلاحات دم از آزادی، حقوق بشر و حقوق شهروندی می‌زنند، در اوایل انقلاب با تنگ‌نظری و بی‌تدبیری خود باعث به‌وجودآمدن فضای بی‌اعتمادی و وحشت در بین برخی از هموطنان شدند به‌طوری‌که تعدادی از آنها با چشمانی گریان مجبور به ترک وطن خود شدند بدون آنکه تقصیری داشته باشند، که من هم از جمله آنها هستم...».

محمد محبیان، فرزند حبیب، در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای خارج از کشور گفت: «پدرش هرگز به احمدی‌نژاد نامه ننوشته است». به‌هرحال اگر این نامه واقعی هم باشد، ‌انتشار آن در روزهای پس از مرگ حبیب محبیان، واکنش گسترده کاربران شبکه‌های مجازی را در پی داشته است.

اين در حالي است كه حجت جمشيدپور، مدير برنامه‌هاي حبيب محبيان ، درباره صحت‌وسقم اين نامه اظهار بي‌اطلاعي كرد گفت: «نمي‌دانم چطور بعد از اين‌همه‌سال چنين نامه‌اي منتشر شده است؟» او در پاسخ به دليل عدم مجوز فعاليت حبيب در ايران گفت: «تا آنجايي كه من مي‌دانم، چنين نامه‌اي نوشته نشده و رحيم‌مشايي در ديداري حضوري قول مجوز به حبيب داده بود و هيچ وقت به او نگفتند كه چرا نمي‌تواند در ايران فعاليت كند.

حتي سال گذشته دوباره از طريق دوستان نزديكشان براي مجوز اقدام كرد و وقتي از او پرسيدم چرا شخصا به ارشاد يا نهادهاي ديگر مراجعه نمي‌كند، گفت كه دوست ندارم به صورت علني درخواستم رد شود. از طرف ديگر حبيب تمام زندگي‌اش در آمريكا را فروخته بود و به نوعي پل‌هاي پشت سرش را براي بازگشت خراب كرده بود و همه اينها نشانگر اميدواري حبيب به گرفتن مجوز و فعاليت در ايران بوده است.»


روزنامه قانون هم در صفحه نخست خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

فرزند «حبیب»: پدرم هرگز به احمدی‌ نژاد نامه ننوشته است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      امیدوارم صحت نداشته باشد

    • محسن

      دیگه چه فرقی میکنه چی بوده چی شده.هرچی بود گذشت وتموم شد

    • فرید سعیداوی

      درانتهای نامه مشخص نشده که مرحوم حبیب محبیان چه درخواستی از محمود احمدی نژاد داشته

    • مهدی

      حتما دولت امید بهش مجوز بازگشت داده خخخخخ

    • صبا

      دل بستن به وعده های احمدی نژاد،اشتباه بزرگ زندگی حبیب بوده

    • بدون نام

      حالا زمانیکه احمدی نژاد بیاد او حتماً نامه نوشته بوده . عجب از این دنیا .

    • صدرا

      خب راست میگه پسرش سندش هم موجوده خود خدا بیامرز هم همنو گفت

    • ارشین

      متاسفم برای کسانی که الکی بعد از مرگ طرف سند سازی میکنن و میخوان اون رو جلوی دیگران خراب کنن
      ....

    • بدون نام

      نامه نوشته . چون مدیر برنامه گفته از انتشارش تعجب کرده

      پاسخ ها

      • user

        اشتباه مثبت دادم

    • رسول

      مطمئن باشید همچین نامه ای صحت نداره و اینا همه بازی سیاسیه که احمدی نژآد بتونه دوباره خودشو بیاره بالا. مردم ما هم که کلا ساده لوح و زود باور هستند و اگه دوره بعدی احمدی نژاد یا اطرافیانش رئیس جمهور شد تعجب نکنید.ندیدید که چطوری توی عکس رفته بود زیر تابوت حبیب. واقعا

    • user

      صد در صد صحت نداره چون اگر صحت داشت زمانی که ایشون زنده بودن این نامه رو رو میکردند حالا که میدونن دیگه ایشون نیستن دارن از محبوبیت ایشون سوء استفاده می کنن واقعا این خیلی زشت و زننده اس که آدم تا این حد بخواد از همه چیز و همه کس برای جلب نظر مردم استفاده کنه جای تاسف داره ولی مردم ایران همه میدونن چی درسته چی غلط نمیشه مردم رو گول زد

    • بدون نام

      این کارا درست نیست محمد هم تایید نکرده حبیب چه میدونست اصلاحات چیه قصد تخریب دارند

    • زولبيا

      گلدونا رو اب بديم سلامه محمودو جواب بديم (2)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج