جاباما
۳۴۳۰۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خودروی برقی بنز با برد ۵۰۰ کیلومتر

مرسدس بنز می‌خواهد خودرویی برقی با محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری معرفی کند. این اولین بار است که یک شرکت خودروسازی واقعا تلاش می‌کند تا پا به پای تسلا موتور در زمینه خودروهای الکتریکی فعالیت کند.

وب ‌سایت خودرو بانک: مرسدس بنز می‌خواهد خودرویی برقی با محدوده حرکتی ۵۰۰ کیلومتری معرفی کند. این اولین بار است که یک شرکت خودروسازی واقعا تلاش می‌کند تا پا به پای تسلا موتور در زمینه خودروهای الکتریکی فعالیت کند.

خودروی برقی بنز با برد 500 کیلومتر

هربار اسم یک خودروی الکتریکی یا اسم یک سازنده خودروهای الکتریکی به میان می‌آید، بلافاصله همه نظرشان به مبارزهای تسلا موتورز جذب می‌شود، حال مرسدس بنز در تلاش است تا با معرفی خودروهای الکتریکی متنوع و پرداختن به این بخش از صنعت خودروسازی، نام خود را همچون تسلا موتور در زمینه الکتریکی‌ها بالا بکشد. به همین خاطر چند روز پیش سخن از سیستم برق 48 ولتی خودروی S کلاس به میان آمد و حالا هم قصد دارد خودرویی الکتریکی با محدودی حرکتی حداکثر 500 کیلومتری معرفی کند.

به گزارش نشریات اروپایی، کمپانی دایملر قصد دارد در زیر چتر برند مرسدس بنز در نمایشگاه اتومبیل پاریس که در ماه اکتبر پیش رو آغاز به کار می‌کند، از این خودروی تمام الکتریکی پرده برداری کند. به گفته توماس وبر رئیس توسعه برنامه‌های دایملر، این خودروی الکتریکی محدوده حرکتی مفید ۵۰۰ کیلومتری خواهد داشت که پس از معرفی، به جمع برادران الکتریکی خود یعنی مرسدس بنز B کلاس، سوپراسپرت الکتریکی SLS AMG و بردار ناتنی خود از محصولات شرکت خودروسازی"اسمارت" خواهد پیوست. جزییات زیادی از این اتومبیل در دسترس نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر از این خودرو باید تا نمایشگاه خودرویی پاریس یا چند روز پیش از آن که به صورت آنلاین معرفی شود، منتظر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج