جاباما
۳۴۳۲۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«دراکولا» هفته دیگر می‌آید

سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد فیلم سینمایی «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران از چهارشنبه نهم تیرماه در سینماهای کشور اکران می شود.

خبرگزاری مهر: سخنگوی شورای صنفی نمایش بیان کرد فیلم سینمایی «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران از چهارشنبه نهم تیرماه در سینماهای کشور اکران می شود.

«دراکولا» هفته دیگر می‌آید

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ما با اشاره به جلسه امروز شورا گفت: در جلسه امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ماه شورای صنفی نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران از چهارشنبه نهم تیرماه به صورت آزاد در سینماهای کشور اکران شود و بعد از گذشت یک هفته از اکران، با سرگروهی کورش به نمایش خود در سینماهای کشور ادامه دهد.

وی ادامه داد: «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد از چهارشنبه نهم تیر ماه در گروه استقلال اکران می شود. همچنین فیلم سینمایی «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی نیز از چهارشنبه دوم تیر ماه در گروه سینمایی آزاد اکران می شود و بعد از اینکه فیلم «ننه نقلی» از کف فروش افتاد، «دختر» در گروه ماندانا اکران می شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تاکید کرد: قرارداد «ناردون» به کارگردانی فریدون حسن دوست بعد از «بارکد» در گروه آزاد، «امکان مینا» به کارگردانی کمال تبریزی بعد از «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بسته شده است. همچنین قرارداد «سایه» بعد از «دختر» در گروه ماندانا بسته شد.

فرجی با اشاره به پخش تیزر «بارکد» از تلویزیون گفت: شورای صنفی نمایش از صدا و سیما برای اختصاص تیزر فیلم رایگان برای «بارکد» قدردانی می کند. رسانه ملی با این اقدام حمایت خود از سینمای ایران را برای مقابله با پخش تیزر فیلم های ایرانی در شبکه های ماهواره ای نشان داد. شورای صنفی نمایش با سپاس از این نگاه امیدوار است این تمهیدات ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: سینمای ایران در بهار ۹۵، روزهای پررونقی را پشت سرگذاشته است و ما امیدواریم این استقبال تا پایان سال نیز ادامه داشته باشد. نباید اجازه دهیم که حواشی و مسائل خارج از سینما برای سینماگران و محصولات سینمای ایران مشکلاتی را بوجود آورد و نباید اجازه دهیم که این مسائل باعث ایجاد بدبینی نسبت به کلیت مجموعه سینمای ایران شود.

فرجی در پایان گفت: سازمان صدا و سیما و سینمای ایران دو بازوی فرهنگی ایران هستند که با همراهی آنان فرهنگ و هنر ایران ارتقا پیدا می کند. به ویژه در این روزگار که رسانه های غربی تمام تلاش خود را می کنند تا مخاطبان ایرانی را به سمت خود جذب کنند، وظیفه ما حمایت از تولید ملی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج