جاباما
۳۴۳۳۶۸
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فال روزانه ۱۳۹۵/۰۴/۰۱

فال روزانه 1395/04/01

فال روزانه سه شنبه 1 تیر 1395

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 1 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! در چنین روزی انتظار هر چیز غیر منتظرهای را داشته باشید. شاید برای روز تولدتان برنامه خاصی نریخته باشید اما دیگران این کار را برای شما خواهند کرد پس آماده سورپرایز توسط دوستان و اقوم تان باشید. در ماه مرداد برخی از هدف هایی که در سر دارید نتیجه خواهند داد. سعی کنید انگیزه خود را همچنان از دست ندهید و با اراده ای فولادین به راه خود ادامه دهید. چیزی که شما تحت هر شراط به آن احتیاج دارید، تمرکز است. اگر مجرد هستید، گزینه های زیادی برای ازدواج پیش پای شما قرار می گیرد، سعی کند شتاب زده عمل نکنید. شما فردی توانا و قدرتمند هستید که لیاقت بهترین ها را دارید پس نگران نباشید و با کمک ندای قلبت تان به جلو روید.

فال روزانه 1395/04/01

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. باید به اقوام و دوستان خود سری بزنید اما از آنجا وقت زیادی ندارید، دیدارتان کوتاه می شود و نیمی از حرف هایتان نیمه تمام می ماند. کار مهمی را در گذشته نصفه رها کرده اید اما حال دوست دارید به آن بازدید گردید و به اتمام برسانید. اگر چه ممکن است برنامه هایتان در ابتدا با کندی پیش روند اما نگران نباشید زیرا این کندی تاثیری بر نتیجه نهایی مطلوب شما نخواهد داشت. از خودخوری دست بردارید و خودتان را دست موج ها بسپارید تا شما را به هر کجا که به صلاحتان است، ببرند.

فال روزانه 1395/04/01

مسئولیت های زیادی گردن تان است که باعث می شود برخی از کارهایتان به تعویق افتند و حتی مجبور شوید پروژه هایی را که برایتان اهمیت زیادی دارند، نیمه رها کنید. احتمال دارد که این موضوع کمی شما را عصبانی کند اما بهتر است بر احساسات خود کنترل داشته باشید زیرا تنها در صورت آرامش است که می توانید عاقلانه فکر کنید و تصمیم درست را بگیرید. اگر به فکر ایحاد تغییراتی در رابطه عاطفی خود هستید، اکنون بهترین زمان ممکن برای آن است.

فال روزانه 1395/04/01

اضافه کاری های اخیر، خسته و ضعیف تان کرده است، به همین دلیل شاید بخواهید که به جای بیرون رفتن، در خانه بمانید و کمی استراحت کنید تا دوباره انرژی لازم را برای ادامه کارهایتان به دست آورید. تصمیم خوبی گرفته اید زیرا در غیر این صورت تمرکز کافی را نخواهید داشت. اگر هم نمی توانید در خانه کارهایتان را انجام دهید، سعی کنید در محل کارتان این آرامش و تنهایی را به دست آورید. دوستی امروز به دیدار شما خواهد آمد، حتی اگر از دست او ناراحت هستید، همه چیز را فراموش و با او به خوبی برخورد کنید.

فال روزانه 1395/04/01

امروز کمی احساس دلتنگی می کنید که البته دلیل آن هم نمی دانید. بد نیست به جای حرکت کردن به جلو، کمی به عقب باز گردید و به اتفاقات اطرافتان با دقت بیشتری نگاه کنید. شاید خاطره ای در گذشته به طور ناخودآگاه ذهن شما را درگیر کرده و تاثیر منفی بر شما گذاشته است. دلیل آن هر چه هست سعی کنید حلش کنید، آن وقت خواهید دید که چقدر حالتان بهتر می شود و احساس سبکی می کنید. اخیرا در محیط کار تنش هایی رخ داده، بهتر است خودتان را درگیر نکنید تا آتش آن دامن شما را هم نگیرد.

فال روزانه 1395/04/01

یکی از دوستان صمیمی تان امروز کمی دلگیر و ناراحت است طوری که تنهایی را به برقراری ارتباط با دیگران ترجیح می دهد. این حالت او را به حساب خودتان نگذارید، مشکل او شخصی و البته کوچک است و به زودی حل خواهد شد. بهترین کاری که در حال حاضر می توانید برای او انجام دهید این است که تنهایش بگذارید تا به حال خود باشد. در این روزها بیشتر به فکر سلامتی جسمانی خود باشید. غذاهای ارگانیک بیشتری را به برنامه غذایی خود راه دهید. تحرک بدنی را نیز فراموش نکنید.

فال روزانه 1395/04/01

کاری که مدت ها انتظار آن را می کشیدید، امروز نتیجه می دهد و شما را شگفت زده خواهد کرد. گاهی احساس می کنید که دیوارهای اطراف تان بلند و بلندتر می شوند طوری که هیچ راه خلاصی ندارید اما این را بدانید که این اوضاع موقتی است. سعی کنید از این فرصت برای تمرکز بیشتر روی کارهایتان استفاده کنید. استراحت بین کارها را نیز از یاد نبرید. مطمئن باشید که در انتهای مسیر همه چیز بر وفق مرادتان پیش خواهد رفت. به زودی یک مسافرت غیر منتظره در راه دارید که تو روحیه تان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.

فال روزانه 1395/04/01

آیا اخیرا از بدن تان بیش از توانش کار کشیده اید؟ اگر جواب تان مثبت است، امروز نتایج آن را خواهید دید. درد عضلانی، خستگی و کوفتکی به سراغ تان می آیند و شما را کلافه و عصبی می کنند. بهتر است در چنین روزی دور کارهای اضافی را خط بکشید و تنها به خود و سلامت بدن تان بیاندیشید. استراحت برای شما واجب است. نگران نباشید فردا دوباره به روال عادی زندگی خود باز خواهید گشت. اگر مجرد هستید، به زودی فردی به شما درخواست خواهد داد. شاید در نگاه اول به دلتان ننشیند اما عجولانه تصمیم نگیرید.

فال روزانه 1395/04/01

بد خوابی دیشب تان شما را عصبی کرده طوری که حوصله هیچ کسی را ندارید. اگر می توانید کارهایتان را در خانه و در تنهایی انجام دهید، این کار را بکنید. با این روش قادر خواهید بود آنها را زودتر به اتمام برسانید و پس از آن چرتی کوتاه بزنید. از طرف دیگر تمرکز لازم را نیز خواهید داشت. در این شرایط عشق زندگی تان نیز می تواند در بهبود حال شما موثر باشد. سعی کنید با او حرف بزنید، اما نه در مورد مسائل مهم بلکه موضوعاتی که شما را به هیجان می آورند. سلامت جسمانی خود را نیز از یاد نبرید.

فال روزانه 1395/04/01

امروز با افراد زیادی در تماس خواهید بود اما دیدن آنها در چنین روزی شما را خوشحال نمی کند زیرا کارهای زیادی روی سرتان ریخته و برای به اتمام رساندن آنها استرس دارید. اگر چه دوست دارید تنها باشید اما این ارتباطات می توانند کمک حال شما باشد و گره از مشکلات تان بگشایند. اگر پذیرایی از میهمان ها برایتان دشوار است، از دیگر اعضای خانواده تان بخواهید تا به شما کمک کنند. تلفنی به شما می شود که حاوی خبر خوبی است. این خبر زندگی عاطفی شما را دگرگون خواهد کرد.

فال روزانه 1395/04/01

امروی خیلی حوصله شلوغی را ندارید. دوست دارید در تنهایی به کارهایتان سرو سامان دهید. این کار خوب است زیرا در غیر این صورت تمرکز لازم را نخواهید داشت. اگر چه برای پیش بردن کارهایتان مجبورید از دیگران کمک بخواهید و با آنها در تماس باشید اما این کار خللی به روند شما وارد نخواهد کرد. شریک زندگی تان دوست دارد که با شما در مورد موضوع مهمی صحبت کند، بهتر است میان کارهایتان وقتی برای او باز کنید تا دلخوری پیش نیاید. این طوری شما هم کمی استراحت خواهید کرد.

فال روزانه 1395/04/01

به نظر می رسد که هیچ چیز امروز شما را راضی نمی کند. نه بیرون رفتن با دوستان و نه تنها ماندن و به اتمام رساندن کارهای عقب مانده. بهتر است کمی مدیتیشن کنید زیرا ممکن است حالت عصبی شما موجب بگومگو با همکاران یا دوستان تان شود. ورزش و تحرک هم می تواند در حال شما موثر باشد. سعی کنید از خوردن غذاهای ناسالم خودداری کنید. از آنجا که تابستان در راه است، از همین حالا برای یک مسافرت برنامه ریزی کنید. این سفر نه تنها در روحیه شما بلکه در گسترش روابط عاطفی تان نیز تاثیر به خصوصی خواهد گذاشت.

فال روزانه 1395/04/01

مجبورید روی موضوعی تحقیق کنید که به آن هیچ علاقه ای ندارید، اما اشکالی ندارید زیرا شما آنقدر این کار را استادانه انجام می دهید که نظر خیلی ها را به خود جلب خواهید کرد. این پروژه در زمینه شغلی نیز فواید بسیاری برای شما به همراه خواهد داشت پس کارهای دیگر خود رها و تمام تمرکز تان را بر آن بگذارید. در خانواده شما مشکلی بوجود آمده که به نظر غیر قابل حل می آید، اما در واقعیت این گونه نیست. با صبر کردن می بینید و چطور زمان همه چیز را به بهترین شکل حل خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرته و پررررررررررررته

    • نگین

      بدنیود

    • عاطفه

      مرسی از مطالبتون...تولد دوستمو تبریک میگم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج