۳۴۳۴۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کیفیت کوپا بهتر از یورو است

بازی‌های سوم گروه اول رقابت‌های یورو ٢٠١٦ نشان داد که فرانسه با وجود استفاده از امتیاز میزبانی برای قهرمان‌شدن در رقابت‌ها، ضعف‌های زیادی دارد.

روزنامه شرق: بازی‌های سوم گروه اول رقابت‌های یورو ٢٠١٦ نشان داد که فرانسه با وجود استفاده از امتیاز میزبانی برای قهرمان‌شدن در رقابت‌ها، ضعف‌های زیادی دارد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، باید عملکرد بازیکنان آن در زمین فراتر از عملکرد بازیکنان فرانسه در تقابل یکشنبه‌شب مقابل سوئیس باشد. سوئیسی‌ها هم موفق شدند با متوقف‌کردن میزبان رقابت‌ها، همان‌طور‌که از قبل هم انتظار می‌رفت، به عنوان تیم دوم خود را به جمع ١٦ تیم مرحله حذفی رقابت‌ها برسانند.همیشه در هر تورنمنتی تیم‌هایی هستند که فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شوند. در دیگر بازی گروه اول رقابت‌ها، تیم آلبانی توانست با پیروزی یک بر صفر مقابل رومانی شگفتی‌ساز شود.

آلبانی‌ها اگر بتوانند به عنوان تیم سوم به جمع ١٦ تیم مرحله حذفی صعود کنند، فکر می‌کنم بتوانند برای حریفان خود مشکل‌آفرین شوند و به‌راحتی تسلیم حریفان خود نشوند.آلمانی‌ها در حالی امروز به مصاف ایرلند شمالی می‌روند که انتقادهای زیادی از آنها بعد از تساوی مقابل لهستان شده است. شاگردان یواخیم لو در بازی امروز کار سختی مقابل ایرلند شمالی ندارند و فکر می‌کنم با پیروزی مقابل این تیم، صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کنند. از این گروه تیم‌های آلمان و لهستان شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها دارند.بازی امشب اسپانیا و کرواسی یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌هاست. اسپانیایی‌ها چندسالی است که سطح فوتبالشان از همه تیم‌های اروپایی بالاتر است و در تقابل با کرواسی شانس بیشتری برای پیروزی و صعود به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی رقابت‌ها دارند.

اسپانیا یکی از شانس‌های اصلی عنوان قهرمانی در رقابت‌هاست.علاوه بر اسپانیا در این دوره یورو، فرانسه با توجه به امتیاز میزبانی، شانس قهرمانی رقابت‌ها را دارد. آلمانی‌ها هم تیم خوبی دارند و می‌توانند بعد از قهرمانی در جام جهانی ٢٠١٤ در یورو ٢٠١٦ هم قهرمان شوند؛ این سه تیم مثلث قهرمانی یورو هستند. با وجود اینکه خیلی از کارشناسان، انگلستان را مدعی عنوان قهرمانی می‌دانند، اعتقاد دارم این کشور لیگ جذابی دارد ولی تیم ملی انگلستان فاصله زیادی با قدرت‌های برتر اروپا دارد و شانسی برای قهرمانی ندارد. با وجود اینکه در این روزها تب‌و‌تاب رقابت‌های یورو ٢٠١٦ بسیار بالاست اما فکر می‌کنم سطح بازی‌های کوپا آمه‌ریکا که در کشور آمریکا در حال برگزاری است، از رقابت‌های یورو ٢٠١٦ خیلی بالاتر است. تا این جای کار بازی‌های کوپاآمریکا جذاب‌تر از یورو ٢٠١٦ بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج