۳۴۳۵۹۳
۴۸ نظر
۵۰۰۷
۴۸ نظر
۵۰۰۷
پ

اعتراف پدری که دخترش را کشت

۳‌ روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش شد.

رکنا: قتل هولناک دختر جوان با شلیک‌های پدر خشمگین ‌اش در شهرستان خوی بازتاب‌های گسترده‌ای در رسانه‌ها، فضای مجازی و افکار عمومی داشت.

۳‌ روز پس از جنایت هولناک خوی که در آن مردی با شلیک گلوله دخترش را در خیابان به قتل رساند، جزئیات تازه‌ای از این جنایت فاش شد.

متهم مدعی است که از مدتی قبل به دخترش درباره ارتباطات مرموزش تذکر داده اما وقتی دیده که او دست‌بردار نیست، تصمیم به قتل وی گرفته است.ظهر شنبه جنایت هولناکی در بلوار ولیعصر شهرستان خوی اتفاق افتاد که خبر آن مثل برق در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری پیچید. آن روز شاهدان حادثه مردی را دیدند که پس از پیاده‌شدن از یک خودروی سواری، درحالی‌که سلاح شکاری در دست داشت، فریادزنان به‌دنبال زنی جوان و ۲مرد که همراه او بودند، می‌دوید.

با فرار آن دو مرد، زن جوان گرفتار مرد مسلح شد و شاهدان وقتی می‌خواستند به کمکش بروند، مرد مسلح درحالی‌که فریاد می‌زد: «او دخترم است، کسی جلو نیاید»، اجازه نداد کسی نزدیک شود. پس از آن ۲گلوله به سمت زن جوان شلیک کرد و وقتی او روی زمین افتاد، منتظر ماند تا مأموران پلیس برسند و به این ترتیب دستگیر شد.

به‌دنبال این حادثه، شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های تلگرامی پر شد از تصاویر این جنایت هولناک و شایعات مختلفی درباره این ماجرا. از آنجایی که جنایت مقابل دانشکده پرستاری رخ داده بود، حتی برخی مدعی بودند که مقتول دانشجو بوده است اما حقیقت ماجرا چه بود؟

مرد میانسال پس از دستگیری به اداره آگاهی منتقل شد و ادعا کرد که به‌خاطر مسائل اخلاقی دخترش را به قتل رسانده است. او گفت: چند وقت پیش شایعاتی درباره ارتباطات دخترم شنیدم. حتی شوهرش نزد من آمد و شکایت کرد که دخترم ارتباطات مرموزی دارد. همان موقع با دخترم حرف زدم. از او خواستم که دست از این کارهایش بردارد.

او گفت که همه شایعات دروغ است اما مدتی بعد متوجه شدم که باز هم شایعاتی درباره او نقل می‌شود. برای همین روز حادثه او را تعقیب کردم و وقتی دیدم همراه ۲مرد جوان است، خونم به جوش آمد و تصمیم به قتلش گرفتم. اسلحه شکاری را که از قبل همراهم بود برداشتم و به طرف دخترم رفتم و به او شلیک کردم.

اعترافات این مرد در حالی بیان می‌شود که مأموران موفق به دستگیری یکی از مردان جوان شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری دومین نفر ادامه دارد.در همین حال فرماندار خوی نیز در تشریح جزئیات این جنایت گفت: متهم اعتراف کرده که به‌دلیل شایعاتی که درباره مسائل اخلاقی دخترش شنیده او را با شلیک ۲گلوله به قتل رسانده است.

وی افزود: به‌دلیل اینکه پدر پس از جنایت مانع رسیدن نیروهای امدادی شده بود، دختر جوان به‌دلیل جراحت وارده جان باخت و وقوع چنین اتفاقاتی اگرچه بسیار تلخ و دردناک است ولی این اتفاقات در تمام کشورهای پیشرفته نیز رخ می‌دهد لذا درج شایعات درخصوص این قتل در سایت‌های خبری خوشایند نیست.

وی همچنین به قتل خانوادگی دیگری اشاره کرد که به‌فاصله چند ساعت از این جنایت در یکی از روستاهای خوی رخ داد و در جریان آن دایی بر سر اختلافات مالی، خواهرزاده‌اش را به قتل رساند.

وی گفت: وقوع ۲قتل در یک روز در یکی از شهرستان‌ها به‌معنای ضعف امنیتی نیست و مأموران امنیتی و انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی جهت برقراری امنیت در این شهرستان تلاش می‌کنند.

دختر دانشجو در حالی با اسلحه پدرش مقابل دانشکده پرستاری به قتل رسید که مرد خشمگینی به شاهدان و افراد حاضر در صحنه اجازه نزدیک شدن و امدادرسانی هم نمی‌داد اما سرانجام با ورود پلیس مرد مسلح دستگیر شد و در نخستین بازجویی‌ها انگیزه جنایت را سوءظن به دخترش عنوان کرد. این مرد مدعی شد از مدتی قبل به دخترش مشکوک شده و تصور می‌کرده وی با پسرجوانی در ارتباط است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بجاش الان دیگه فککنم آبروی پدرش حفظ شده باشه !!!!!!!

    • بدون نام

      چه پدر بد دل و خشنی

      پاسخ ها

      • حیران

        اشتباه منفی دادم

    • یه ناشناس

      واقعا که براش متاسفم. و پدره باید اعدام بشه درسته پدر مقتول هس ولی هیچ کسی نميتونه جان یه نفرو بگیره

    • ناشناس

      ازکجا معلوم واقعا دختره بدکاره بوده

    • بدون نام

      دستش درد نکنه واقعآ مرد واقعی اینه،اینو نباید حتی 1ساعت بازداشت کرد

    • غیرت و مردونگی

      درود به شرفت مرد... این دوره که غیرت حکم کیمیا رو داره روسفیدمون کردی داداش.
      مردی که غیرت نداره همون بهتر که ......

    • بهلول

      من از عمل دختره دفاع نمی کنم و پدره هم قانون تکلیف اونو روشن می‌کند، ولی برای چه وقتی پسری مرتکب جرم و عمل زشتی میشه مردم فکر نمیکنن آبروشون رفته؟ مگه آبروداری به دختر یا پسر بودن فرق میکنه مثلا اگر دختری با پسری طرح دوستی نا مشروع بریزن بیشتر آبروی دختر و خانواده دخنر در خطره!!! مگه پسره هم عین همین را انجام نداده!!!آبروی پسر و خانواده اش در خطر نیست؟؟؟ انصافاً فرق میکنه حالا هر کدوم دختر یا پسر خطایی مرتکب بشن، چه تفاوتی دارد، یا مرد و زنی هردو خطا کنن بیشتر خطای زنه مشخصه و از خطای مرد چشم پوشی میشه!!!؟؟؟ چرا برای چه؟؟؟لطفاً منو قانع کنید ممنون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره واقعا ...مثلا در متن فوق اگر درست باشه که دختره رابطه داشته ... خب اون دو تا پسر هم سر دیگر طناب بوده اند چرا اونارا هم نکشته ؟ اگر واقعا غیرت داشته ؟!!!!

      • بدون نام

        بهلول عزیز جوابت خیلی ساده است ...بخاطر اینکه سیستم وقوانین حقوقی ایران شدیدا مرد سالارانه است .

      • user

        مرسی بهلول خان بلاخره یه موضع درست گرفتی تبریک می گم

    • بدون نام

      زنی که شوهر کرده ،بعدش میره با دو تا مرد غریبه تو خیابون میگرده ، حقشه این بلا سرش بیاد ، این جور آدمها باعث میشن فساد و خیانت در جامعه بیشتر بشه،

      پاسخ ها

      • مینا

        یعنی چی ازش پرسیدن که اون مردها کی هستن چرا با اون ها هست مگه ... هرکسی یه اسلحه بگیره دستش راه بیفته تو کوچه و خیابان مردم رو بکشه واقعا ...

    • محمد

      اگر واقعاً زنه فاسد بوده حقش بوده از بین بره، اینجور زنا آبروی یه خانواده رو میبرن، واقعا که غیرت به خرج داده باباش، ایول

      پاسخ ها

      • حیران

        چرا این غیرت رو در مورد پسراشون انجام نمیدن و چرا فقط فساد زن باعث بی آبرویی خانواده میشه مرد فاسد تاج میذاره رو سر پدر و مادرش که نباید بمیره؟
        اگه مرده غیرت داشت ناموس رو وسط خیابون نمیکشت

    • امید

      معلومه شوهرش هم خیلی بی غیرت بوده، قبل از اینکه این اتفاق بیفته خب طلاقش میداد! چراباید یک زن شوهردار همچین کاری بکند. اگرچه کار پدر عقلانی نبوده، ولی سزایش کمتر از این نبود!

    • بدون نام

      همه نظرات راجع به اینکه حقش بود به خوشندی جامعه پیوند خورد
      اما چرا این زن حتی بعد ازدواج سمت افراد دیگری میرفت دلیلش چی بود!؟کمبود جستجو کنیم نه حکم تعیین کنیم

    • بدون نام

      هچیکس حق نداره به خاطر ارضای خودش که اسم غیرت رو روش می گذاره جون کسی رو بگیره

    • بدون نام

      بنظرمن باید تحقیق کنن دختره چه کمبود داشته که خودرا در اغوش غریبه پناه میبرده بعد قضاوت کنن پدرش نباید این جنایت را انجام میداد

      پاسخ ها

      • حیران

        در آغوش غریبه پناه میبرده؟ هنوز که چیزی مشخص نیست هنوز که رسما اصلا گفته نشده که دختره مشکل اخلاقی داشته یانه چرا همگی عادت کردیم کورکورانه قضاوت کنیم شاید اگر اون پدر هم کمی منطقی تر بود این اتفاق نمی افتاد

    • بدون نام

      در جواب بهلول باید بگم که: دختر یا زن مثه یه گوهر سفید و گرانبها میمونه که اگر حتی یه ناخالصی کوچیک داشته باشه ارزشش رو بکل از دست میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر چی ؟!!! در هر حال با ارزشه؟ اره ؟!!!

      • حیران

        خواهشا ترا خدا انقد چرت نگین گوهر سفید و گرانبها فقط یاد گرفتین شعار بدین و در عمل دارین فقط از این حرف ها برای در بند کردن زن سواستفاده می کنید این حرف ها فقط برای استسمار زن هست و بس و برای این که به خودتون حق بدین مثل یه شی و ابزاری با زن برخورد کنین
        زن فقط یه زنه با دنیا و احساسات خاص خودش که هیچ وقت برای هیکدوم شما مهم نبوده نخیر گوهری نیست که شماها تو گاو صندوق خودتون اسیرش کنین و از داشتنش لذت ببرین

    • حمید

      بنازم غیرتت را خوب کاری کردی

      پاسخ ها

      • حیران

        صد لعنت و نفرین به همچین غیرتی

    • بدون نام

      عجب آبروداری مضحکی ؟؟؟!!!

    • مهدی

      این آقا به دلیل قتل نفس عمد باید اعدام شود.پدر مالک فرزند نیست.

    • سوگند

      بنظر من پدره اشتباه کرده دخترشو کشته باید از دخترش مشکلش رو میپرسید بعد تصمیم ميگرفت شاید شوهر دختره براش پاپوش درست کرده بود اومده پیش پدر زنش شکایت کرده، شوهرش هم بی غیرت بوده که نتونسته درستش کنه

      پاسخ ها

      • مینا

        شوهرش هم بی غیرت بوده که نتونسته درستش کنه ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • دخترک

      کسایی کخ مرد رو تشویق کردین اگه غیرت اینه باید..... توش! ته تهش اگه واقعا این کاره بود شوهرش طلاقش میداد.امار خیانت مردا بیشتره اما کسی اونارو میکشه؟ نه تهش طلاقه.

      پاسخ ها

      • مینا

        مردن دیگه نمیشه ازشون انتظار دیگه ای داشت غیرت رو بد تفسیر کردن براشون

    • نیما

      دو عنصر بی عقلی و جوگیری اگر ادغام بشن جنایت شکل میگیره ! برفرض اینکه این خانم انحراف داشته راه حل بهتر این بودکه پدر احمق یک گلوله تو مغز پوک خودش خالی میکردچون عامل اصلی تربیت چنین دختری خود او بوده ویقینا درنحوه ازدواج دخترش هم حماقت بخرج داده که کار به این مرحله رسیده والآن هم مثل سگ پشیمونه چون درهرصورت خودش مقصره که ازابتداباعث شده دخترش محبت رو بیرون ازخونه جستجو کنه وخود کرده را تدبیرنیست!متاسفانه بعضی فکرمیکنند بزرگ کردن فرزندصرفا یعنی فراهم کردن خوراک وپوشاک ومکان که البته گربه هم همین وظیفه رو بدون منت برای بچه هاش انجام میده !وقتی پدر ومادر مشکل دارندو نیازهای معقول فرزند رو درک نمیکنندونمی فهمند واونقدر بااین نادانی پبش میرن که کار به اینجا میرسه گناه فرزند چیه؟ ازکوزه همان برون تراود که در اوست!به قول استاد بزرگوار شهید دکتر شریعتی: " پدر ، مادر ، شما متهم اید"..

    • حميد

      هر کس نميتونه اسلحه دست بگيره حکم اجرا کنه

    • راحله

      جرم بدکاره کشتنه قتله ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      همین زن ها هزارتا زندگی رو خراب میکنند. حقش بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا زندگی تو را خراب کردند یا شوهرت را ؟!!!

    • مهدی

      باید تحقیقات انجام شود.با دستگیری آن دو مرد همه چیز مشخص میشود.شکسته شدن غیرت یک مرد کمتر از مرگ او نیست

      پاسخ ها

      • user

        الان ضمن بی غیرت بودن قاتل هم هست و قتل نفس انجام داده
        اگه موضوع رو منطقی حلش میکرد امروز دخترش بعداز مرگ به عنوان بد کاره شناخته نمیشد در واقع با این کارش فریاد زد آهای مردم دختر من بد کاره اس
        البته در حالی که هنوز صحت و سقمش مشخص نیست ولی مردم دارن به این چشم به اون دختر نگاه می کنن و قضاوتش می کنن

    • بدون نام

      آخه کسی با تفنگ بچه اش رو تنبیه میکنه!!؟؟
      اون الان احساس میکنه فردی ابرومنده

    • بدون نام

      اندسته ازدخترا وخانم ها که میخواهند اینکاره باشند ،چرا شوهر میکنندوزندگی دیگران وخراب میکنند ودرجواب ان،،اگه میخواهید زیرسلطه نباشید وازاد باشید شوهر نکنید ویا یکی مثل خودتون پیدا کنید وبااین صحبتها هم زندگی خودتون خراب کردیدوهم جامعه رو دیگرانم فریب میدهید

    • بدون نام

      افرین اگه چندتا ادم باغیرت پیدا میشدند واینکارو میکردند واینکارهاکم میشدند حالا اینها که که اینکارند لایک منفی میدهند،،،،...

    • بدون نام

      انجا که میگن دایه داغتر ازمادر .ماکه بیشتراز پدرش نمی شناختیمش بالاخره نه جای پدرشیم ونه جای دختره بیخود نظر میدهیم بالاتر از .....

    • بدون نام

      پیداست بعضیا ترسیدند که بک وقت باباشون ویامردشون غیرتی نشه و......

    • امیرزا

      زیاد از غیرت صحبت نکنید . در دین اسلام تا چیزی رو با چشمانه خودت وچن تا شاهد نبینی نباید دست به چنین اقدامی بزنی . بعدشم اگه واقعا غیرت داشت میتونس یه جای خلوت ایکارو کنه و کسی نفهمه . به نظر من فقط میخاست تو مردم قدرت نمایی کنه . خ

    • بدون نام

      هر کسی غیرت داره باید دختر و مادر و همسشو بکشه. متاسفانه عده ای گرفتار تهاجم فرهنگی غرب شدن و معتقدن پدر حق کشتن دخترشو نداره. امیدوارم به فرهنگ غنی خودمون برگردیم و ارزش های تمدن فاسد غربی رو قبول نکنیم

    • لیلا

      دخترش رو کشته اعتراف دیگه چی به درد میخوره

    • بنده ی خدا

      پدرش اول باید با زبون آدمی زاد از دخترش میپرسید اونا کین؟باهات چیکار دارن؟شاید میخواسته آدرس بپرسه یا سوال درسی بپرسه.مگه هر زنی با نامحرم حرف میزنه،....است؟حالا اگه هم دختره فلان بوده باید با پلیس و قانون حلش میکرده نه دخترشو وسط جمع بکشه.عقل بعضیا تو همون لحظه قضاوت تخمی میکنه.اگه دروغ میگم،هرچی میخوای بگو.

    • قزلباش

      به نظرم زنی که باابروی خودغیرت مردهای ان فامیل رازیرپامیزارن کمترازاین کارنیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج