۳۴۳۹۱۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اعتراض خانواده سپهر کوچولو به جنون قاتل

خانواده سپهر کوچولو، قربانی پرونده جنایت هولناک خیابان وحدت اسلامی با حضور در دادسرای جنایی تهران به رأی پزشکی قانونی درباره جنون قاتل اعتراض کردند.

روزنامه ایران: خانواده سپهر کوچولو، قربانی پرونده جنایت هولناک خیابان وحدت اسلامی با حضور در دادسرای جنایی تهران به رأی پزشکی قانونی درباره جنون قاتل اعتراض کردند.

ظهر دهم شهریور سال گذشته، سپهر ۱۰ ساله برای خرید از خانه خارج شده بود، که مورد هجوم مرد ۳۵ ساله‌ای به نام اشکان قرارگرفت و به شکلی فجیع به قتل رسید. این جنایت به قدری هولناک بود که یکی از تلخ‌ترین جنایات سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید.

مادر و خواهر سپهر که در آخرین لحظات جان دادن پسرک بالای سرش بودند بعد از این حادثه دچار آسیب‌های شدید روانی شدند و تنها امیدشان به مجازات عامل این جنایت هولناک بود. اما قاتل که معتاد و کارتن خواب بود و سه روز پس از جنایت بالباس‌های خونین در یک بوستان درجنوب تهران دستگیر شد در جلسات بازپرسی هرگز جزئیات قتل را بازگو نکرد و در پاسخ به سؤالات مدعی شد هیچ چیزی به یاد نمی‌آورد.

به این ترتیب قاتل، برای بررسی سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی فرستاده شد و با اینکه کمیسیون اول با اکثریت آرا رأی به سلامت روانی قاتل داد اما کمیسیون دوم که هفته گذشته با حضور ۵ کارشناس تشکیل شد، به اتفاق، رأی به جنون قاتل داد و اشکان با دستور بازپرس منافی آذر به بیمارستان روانی فرستاده شد.

در شرایطی که پدر سپهر در زندان به سر می‌برد، مادر داغدار این کودک که بعد از این تراژدی هولناک در وضعیت روحی اسفباری قرار دارد، صبح دیروز با مراجعه به دادسرای جنایی تهران و حضور در دفتر قاضی شهریاری ریاست دادسرای جنایی تهران به رأی کمیسیون ۵ نفره پزشکی قانونی اعتراض کرد. لیلا که لحظات آخر زندگی جگر گوشه‌اش کابوس هر لحظه زندگی‌اش شده » گفت: «از دیروز(دوشنبه) که در رسانه‌ها درباره رأی به جنون قاتل پسرم خوانده‌ام حسابی به هم ریخته‌ام.

به همین خاطر صبح سه‌شنبه به دادسرای جنایی و نزد بازپرس منافی آذر رفتم و پس از مشورت با قاضی شهریاری رئیس دادسرای جنایی تهران روی پرونده اعتراض گذاشتم. آن‌طور که به من گفته‌اند این اعتراض به دادگاه ارائه می‌شود و طی مدت یک ماه زمان تشکیل کمیسیون ۷ نفره تعیین خواهد شد. امیدوارم در آن کمیسیون رأی طوری باشد که خون پسرم پایمال نشود. آن‌طور که من شنیدم اشکان بعد از درمان آزاد می‌شود و این موضوع به هیچ عنوان برای جامعه هم خوب نیست.

چون این فرد همان‌طور که به بهانه جنون پسر مرا کشت ممکن است هر لحظه کودکان و افراد دیگر را نیز تهدید کند.» مادر داغدیده با چشمان اشکبار ادامه داد: «بعد از این اتفاق من و دخترم و دیگر نزدیکان‌مان در شرایط بسیار بحرانی قرارداریم و پدر سپهر هم اوضاعش چندان خوب نیست. او با اینکه از ما دور بود اما هر روز از زندان با بچه‌ها صحبت می‌کرد اما بعد از این اتفاق مدام گریه می‌کند و در وضعیت روحی بدی قرار دارد و شرایطش بشدت نگران‌کننده است.»

قاضی شهریاری رئیس دادسرای جنایی تهران نیزبه خبرنگارجنایی «ایران» گفت: «با توجه به اینکه برای متهم پرونده قرار منع تعقیب صادر شده است، اعتراض خانواده مقتول در دادگاه کیفری بررسی خواهد شد. چنانچه قضات دادگاه کیفری منع تعقیب را نقض کنند، متهم بار دیگر به کمیسیون بالاتر پزشکی قانونی خواهد رفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرامیخواهن همچون قاتلی رورهاکنن بایدبه مجازاتش رسیدگی بشه بایداعدام بشه

    • بهروز

      مادر عزیزوداغ دیده خداوند سبحان به شما و خانواده صبر بده با یاد خدا باش تا آرام بگیری شک نکن قلب ماهم از این مساله به درد اومد ولی چه باید کرد .واما درمورد این جنایت قرار نیست همه مواد مصرف بکنن بیان تو خیابان قتل کنن یا به دختران بیچاره بازور تجاوز کنن بدم بگن دیونه اس ....

    • وطن

      این روانی چه داخل زندان باشه چه بیرون دوباره مرتکب قتل میشه .وجود این افراد برای کل جامعه خطرناکه باید اعدام بشه .تکلیف مادر بدبخت سپهر چه میشه ؟شاید با مرگ این جانی کمی تسکین پیدا کنه و به زندگی برگرده!!

    • سما

      سلام واقعا انصافه یه همچین ادمیو به این راحتی ازاد کنن تو جامعه که ممکنه بازم یه فاجعه دیگه به بار بیاره خدا به داد مادرش برسه

    • بدون نام

      مواد میکشن مردم رو لت و پار میکنن بعد میگن تحت تاثیر مواد بوده
      من نمیفهمم خود مواد کشیدن چرا اعدام نداره چه برسه به کشتن پسر بچه مظلوم که در نبود پدرش مرد خونه شده رفته نون بخره

    • بدون نام

      جنون توسرش بخوره قاتل بیرحم چطوریه خانواده روبرای ابدداغون وداغدارکردقاتل قاتله همین وبس

    • بدون نام

      چه سالم باشه و چه روانی باشه فقط اعدام

    • فرهاد

      سلام اگه رای عدم سلامت روانی دادند مثل کشورهای دیگه به حبس ابدویک روز محکوم بشه تا دیگران رو لت وپار نکنه

    • مهدی

      حق بامادر داغدیده است اگراین بیشرف ازادبشه مجدد جنون بگیره باز این جنایت هولناک رو انجام بده چی ؟ هرچه سریع تر بایداعدام بشه باید زجرکشش کنن ایکاش میدادنش دست من درضمن اگرجنون داره چرا این بلا رو سرخود بیشرفش نیاورد (خدا به خانواده این عزیز ازدست رفته صبر عنایت نماید )

    • بینام

      این قاتل جانی باید همانطور که سر سپهر کوچولو برید باید همانطور سرش رو ببرند تا درس عبرت باشه وشاید این مادر داغدیده کمی به ارامش برسه امیدوارم عدالت برقرا بشه مادر سپهر عزیز هر کس این حادثه رو میخونه دلش به درد میاد امیدوارم خداوند بهت صبر بده

    • گali

      اگه بچه خودشون رو کسی سر میبرید رو بازم ولش میکردند

    • باقرپور

      با سلام خداوند رحمتش کنه وصبر بدهد خدمت خانواده محترم داغدارش خواهشمند است همچون نفراتی ک قاتل هستند باید سریع اعدام شوند تا نسلشون از ایران عزیز کنده شود و درس عبرت برای بقیه باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج