جاباما
۳۴۴۱۵۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ميوه‌هايي كه طبابت مي‌‌کنند!؟

ميوه اين نعمت‌هاي آبدار و خوشمزه‌ الهي سرشار از ويتامين و فيبر! يكي از آن نعمت‌هايي كه ضامن سلامتي و طول عمر است. از توت و تمشك گرفته تا طالبي و هندوانه هر يك خواص فوق‌العاده‌اي دارند كه بايد در برنامه غذايي روزانه گنجانده شوند.

روزنامه آرمان: ميوه اين نعمت‌هاي آبدار و خوشمزه‌ الهي سرشار از ويتامين و فيبر! يكي از آن نعمت‌هايي كه ضامن سلامتي و طول عمر است. از توت و تمشك گرفته تا طالبي و هندوانه هر يك خواص فوق‌العاده‌اي دارند كه بايد در برنامه غذايي روزانه گنجانده شوند. در غير اين صورت شك نكنيد كه امروز و فردا يك جاي كار بدن دچار مشکل می‌شود.بهتر است ميوه را به صورت كامل و نه آب ميوه ميل كنيد. به خاطر اينكه گوشت و پوست ميوه حاوي خواصي است كه در روند آبگيري از بين مي‌رود. تا جايي كه مي‌شود از ميوه‌هاي ارگانيك استفاده كنيد به خصوص ميوه‌هاي ريز مانند توت‌فرنگي و همچنين موز و غيره را. به خاطر اينكه اين ميوه‌ها حساسيت بيشتري نسبت به آفت‌كش‌ها دارند.

ميوه‌هايي كه طبابت مي‌‌کنند!؟

توت ‌فرنگي

كلا توت‌ها منبع خاصيت هستند. توت‌فرنگي نيز جزو ميوه‌هاي ريز و خوش‌طعمي است كه ظاهرش دلربا و طعمش فوق‌العاده است. اين توت خوش‌رنگ ديورتيك (ادرارآور) و ملين است و مصرف آن باعث احساس شادابي مي‌شود. اين ميوه ريز سرشار از ويتامين C و انواع آنتي‌اكسيدان‌هاست كه سلامتي‌تان را تضمين می‌کند.

گيلاس

گيلاس خطر ابتلا به سرطان سينه، سرطان پوست، سرطان معده، سرطان كبد و سرطان ريه را كاهش مي‌دهد. دم گيلاس خواص ديورتيك دارد و باعث تميزي كليه‌ها مي‌شود. مي‌توانيد دم يا همان چوب گيلاس را دم كرده و ميل كنيد.

بلوبري

بلوبري را قهرمان آنتي‌اكسيداني مي‌دانند. اين ميوه بنفش خوش‌طعم حاوي تركيبات آنتي‌اكسيداني فراواني است كه به بهبود حافظه كمك كرده و آلزايمر را از شما دور مي‌كند. اين ميوه‌هاي ريز استحكام استخوان را نيز بالا مي‌برند.

ميوه‌هايي كه طبابت مي‌‌کنند!؟

تمشك و شاه‌توت

به افرادي كه از مشكلات گوارشي و همچنين از روماتيسم رنج مي‌برند توصيه مي‌شود حتما شاه‌توت و تمشك ميل كنند. اگر دچار اختلالات قاعدگي هستيد نيز حتما به اين ميوه‌هاي ريز اعتماد كنيد. شاه‌توت و تمشك سرشار از فيبرها بوده و به اين ترتيب از يبوست نيز پيشگيري مي‌كنند.

هلو

هلو يكي از منابع خوب ويتامين‌هاي گروه B و E مي‌باشد. اين ميوه باعث تحريك عملكرد روده‌ها و ترشحات معده مي‌شود و به هضم غذا كمك مي‌كند. هلو سرشار از املاح معدني است و براي ورزش‌كاران فوق‌العاده است.

ميوه‌هايي كه طبابت مي‌‌کنند!؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج