کد خبر: ۳۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۳
تعداد بازدید: ۵۹۰۳۳
تعداد نظرات: ۱۳۵ نظر
«نیکی کریمی» که به عنوان یکی از اعضای هیات‌ داوران جشنواره‌ی فیلم ابوظبی در بخش آثار داستانی بلند به ابوظبی رفته است متاسفانه با ظاهری غیر متعارف در اختتامیه این جشنواره حضور پیدا کرد.
افق نیوز: «نیکی کریمی» که به عنوان یکی از اعضای هیات‌ داوران جشنواره‌ی فیلم ابوظبی در بخش آثار داستانی بلند به ابوظبی رفته است متاسفانه با ظاهری غیر متعارف در اختتامیه این جشنواره حضور پیدا کرد.     



گلشیفته فراهانی موفق به دریافت جایزه از این جشنواره شد



نیکی کریمی به عنوان یکی از اعضا هیات داوران در این جشنواره حضور داشت



نیکی کریمی در جشنواره ابوظبی



نیکی کریمی در جشنواره ابوظبی


بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
نظر علی اصغر خشکباری
| درباره عکس نیکی کریمی در ابوظبی با ظاهر متفاوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
78
89
چند وقت پیش گفتم این آدمی نیست که تکلیفش با خودش معلوم باشه. نه این ور نه اون ور بعضی ها ناراحت شدن. حالا دید. گلشیفته هر کسی که هست هر نقشی که بازی میکنه هر کاری کرده حداقل تکلیفش با خودش و مردمش روشنه. خانم کریمی این کارهای شما برایدخترهای جوان ایرانی که نمیتونن آزاد بگردن هم ناراحت کنندست هم ذهنشون رو مشغول میکنه که هی نکنه اونطوری بهتر باشه. اون وقت خیلی از رشته ها پنبه میشه و خیلی از ذهن ها سس میشه
پاسخ ها
نظر کاربر
| UNITED STATES |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
خوب خیلی ها به این نتیجه رسیدند که اونطوری بهتره. فقط امکان اجرا ندارند
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
http://www.bartarinha.ir/fa/news/34338
دوستان.تشريف بياريد به اين آدرس و علت اينكه چرا كامنت هاي به نفع گلشيفته تاييد نميشه رو جويا بشيد.
(با عرض معذرت از علي اصغر خشكباري بخاطر اينكه وارد كامنتش شدم)
نظر اميرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
http://www.bartarinha.ir/fa/news/34338
دوستان تشريف بيارن به اين آدرس تا علت اينكه چرا كامنتهاي به نفع گلشيفته تايد نميشه رو جويا بشن
(با عرض معذرت از علي اضغر خشكباري بخاطر ورود من به كامنت ايشون)
نظر علی اصغر خشکباری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
آقایون خانم ها تورو خدا واژه زیبای آزادی رو با بازی های گلشیفته مقایسه نکنید و نسنجید نگید این آزادی ارزونی خودتون.من منظورم صداقتش با خودشه با مردمه تکلیفش یا خودش و مردم معلومه نه مثل کریمی که...میبینید دیگه چی بگم
نظر بهبهانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
در هر صورت بایستی انتظار از افراد را بیاریم پایین . از هر کسی نباید توقع داشته باشیم که مثل ما فکر و عمل کند
نظر مهری
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
منم موافقم با نظر آقای خشکباری
گلشیفته تکلیفش با خودش روشن کرد نه مثل بقیه...
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
امیرح و مهری بهتره پاسخ خود را در نظر جداگانه بذارید که منفی ها رو سرتون سنگینی کنه
-
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
48
47
این کی بره اونور آب خدا میدونه!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
70
88
یهو اون شالم از سرش بر میداشت بهتر نبود؟؟
پاسخ ها
نظر استار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
يواش يواش
والا اون از فيلم جشنواره كن كه با اون سر و وضع رفته بود اينم از اينجا كه استاد انتظامي رو بغل ميكنه.
خدا خودش آخر و عاقبتشو به خير كنه!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
70
89
کجاش غیر متعارفه؟!!!
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاهاش بیرونه ببین
همه موهاشم که بیرونه
یهو سر نمیکرد بهتر نبود؟/
نظر masi
| UNITED STATES |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
اب نیست و گر نه شنا گر ماهری است
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
91
61
بارک الله ابروی هرچی مسلمونه میبرن وفقط ازاسلام ومسلمونی اسمشوبلدندبازهمه برای گلشیفته میگفتندالان ظاهراوخیلی بهترازکریمی هست فقط کریمی یک روسری الکی به سرکرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
61
58
وای خدای من این گلشیفته کی میخواد درست لباس پوشیدنو یاد بگیره.....
پاسخ ها
نظر نازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
هیچ وقت
نظر خاطره
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
واقعا
همیشه مثل غربتیاس لباس پوشیدنش
نظر 1313
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
حرص نخور
كلا بد لباسه
نظر استار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
راست ميگه حالام كه رفته اونور و مثلاً ايرانيه لااقل يكم خودشو درست نميكنه.
نظر سمي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
چقدرم بي ريخت شده قيافش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
62
93
باسلام
خیلی زیبا و شیک شدی ارزوی موفقیت و سربلندی داریم امید است که همیشه شاد و خندون پیش خانواده ات باشی.اصلا مورد نامتعارفی نبود از اذربایجان شرقی
پاسخ ها
نظر رسول
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
چرا آبروی آذربایجانو میبری؟! آذریو غیرتش!
تو خودت این ظاهر نامناسبو برای یه زن مسلمون میپسندی ...!اسم آذربایجانو چرا خراب میکنی؟!
بگو از بی غیرت آباد نه از آذربایجان با غیرت
نظر استار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
علي آقا دلت مي‌خواد زن خودتم اينجوري بياد بيرون؟ غيرتت قبول ميكنه؟ من كه خودم يه زنم ناراحت ميشم وقتي به اسم ايران و مسلمون بودن اينجوري مي‌كنن!
نظر سودا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
نه خوشم اومد چه بروز، به نظرم واقعا شیک شده خانم کریمی
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
به هيچکی ربطي نداره كه كي چه جوري ميگرده هركاري ميتونيم ميكنيم! علي آقا گل گفتي
نظر سحر 1
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
علی آقا بسم الله الرحمن الرحیم اول صحبتهات رو یادت رفت بگی !
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
25
53
چقدر شبيه آشواريا راى شده!
من كلاً اعتقادم اينه كه اگه يك ادم نماينده ى جايي بود بايد اصول و چهارچوب اصلى رو حفظ كنه،حتى اگه بهش اعتقاد نداشته باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
48
44
متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
68
65
این کجاش نا متعارفه . مگه چی کار کرده تازه باید افتخار کنید به حضور این بازیگران
پاسخ ها
نظر اینجانب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
مجله جونم حالا حرفامو سانسور میکنی . چیز خاصی که نگفته بودم . اصلا باشه تسلیم
نظر هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
سانسور شدی 35 تا رای مثبت داشتی نمیدونم سانسور نمیشدی چه وضعی پیش میومد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
76
50
باید تیتر می زدین ظاهر خجالت آور کریمی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
2
14
مجله جان تو تیتر می زنی دبی ولی توی مطلب میگی ابوظبی؟ ابوظبی و دبی دو جای مختلف هستند فقط هر دوشون از شهرهای امارات عربی هستند.
مدیر پایگاه با سپاس
اصلاح شد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
51
63
هيچ هم نا متعارف نيست خداوند انسان رو ازاد خلق كرده وبهش اختيار داده و انسان ازاد هستش براي انتخاب و هر جوري كه دلش بخواد ميتونه زندگي كنه مادامي كه مزاحمت واسه كسي ايجاد نكنه
پاسخ ها
نظر sara
| NETHERLANDS |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
++++++++++++++++++++++++++
نظر شمیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
++++++++++++++++++++++
نظر فرزانه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
+++++++++++++++++++++++++
نظر elaheh29
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
عاشق اين حرفتم و كاملا موافق
نظر سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
کی گفته آدم باید هر جوری دلش خواست زندگی کنه.ببخشیدها من میخوام خفه ات کنم این حقو دارم دیگه !خودت گفتی منظور خاصی ندارم خواستم روشن شی.میدونم تند رفتم.
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
سميه انسان يه موجود آزاده و هر جور دلش بخواد مي تونه زندگي كنه . بد بخت گناه نكرده كه بازيگر شده و حالا هم تو چشمه و هر جا كه مي ره رسانه ها دنبالشن. انسان يه موجود آزاده ست.
نظر سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
کاربر جان قربون شکل ماهت ایشون نماینده من و تو و یه ملت مسلمونه! اگه تنها نماینده خودش بود حق با شماست
FRANCE
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
19
1
از شما که ادعای حرفه ای بودن می کنید بعید است که مطلب رو بدون منبع بزنید.
لوگوی زیر عکس ها کجاست؟
مدیر پایگاه با سلام
دوست عزیز ابتدای مطلب به منبع خبر اشاره شده است
افق نیوز: «نیکی کریمی» که به عنوان یکی
با سپاس‌

IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
32
29
مگه حتما بايد چادر سرش كنه
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
چادر سرش نکنه ولی درست باشه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
44
15
ببخشید که این حرفو میزنم ولی واقعا واسه تک تک ایرانی ها متاسفم
پاسخ ها
نظر علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
تک تک ایرانی ها هم واسه شما متاسفن!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
23
43
خدایا تا کی باید به همه چبز دیگران کار داشته باشیم و به خودمون اجازه سرزنش آدما رو بدیم. مگه قیم مردمین؟. همین فرهنگه که وضعمون شده این. من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش. اینقد توی زندگی هم سرک نکشین. فلانی رفته یه کشور دیگه تو یه مراسمی که اصلا مربوط به ایران نیست . ادمین عزیز تو رو خدا نظرمو حذف نکن. خیلی دلم پره . زندگیمو نابود کردن این تیپ آدما که به همه چیز کار دارن الا به خودشون.
پاسخ ها
نظر سميه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
نه به اسمت نه به نظرت...
كلاً اين جور كار داشتن ها كار خاله زنك هاست!!!
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
حیف اسم ایران که به اینها بچسبه
نظر دريا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
يعني واقعا يكي پيدا شد از اين حرفا بزنه.موندم چرا اينهمه مسائل مهم تو زندگي هست رو ول ميكنيم و به نامربوطا گير ميديم.كمي متفاوت تر باشيد.مرسي عزيزم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
18
26
هيچ هم نا متعارف نيست خداوند انسان رو ازاد خلق كرده و اختيار داده انسان ازاد هستش براي انتخاب و هر جوري كه دلش بخواد ميتونه زندگي كنه یا راه سعادت و آزادگی و صراط مستقیم رو پیدا می کنه یا سر از بردگی و بدبختی و شقاوت و گمراهی در میاره که جاش ته جهنمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
پاسخ
15
15
خیلی شبیه میانسالی های هیلاری کلینتون است.
UNITED STATES
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
23
22
آخیش همه خوبن فقط نیکی بده چه دنیاییه؟
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
نه همه بدن فقط نیکی شما خوبه !خنک شدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
29
33
دمشون گرم افتخار ایرانند
پاسخ ها
نظر ساینا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
موافقم
UNITED STATES
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
6
7
آفرین شما(یا منبع شما) هم که خوب از فوتوشاپ استفاده کردید. به خصوص تو عکس اول
GERMANY
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
21
22
بچه ها این جشنواره یک جشنواره ضد ایرانیه . یعنی حتی اگه یه فیلمی به ارزشهایی مثل شهادت توهین کنه یا زیر سوال ببره تشویق میشه .
پس حضور نیکی کریمی هیچ افتخاری نداره.
اون ته روسریشم در نیاورده که همچنان تو ایران جاداشته باشه و مثل فراهانی ممنوع الهمه چیز نشه .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
24
27
به خودش مربوطه
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
به خودش مربوط نیست
نظر اینجانب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
درسته . به خودش مربوطه . آخه به ما چه.
نظر بهاره 2
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
به هيچ كس ربطي نداره نه به تو ، نه به تو
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
به خودش مربوط نیست چون به نمایندگی از ایران رفته پس باید طبق قوانین ایران رفتار کنه.
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
كاملا به خودش مربوطه. +++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
12
21
شما ها هم که فقط نشستید ببینید کی چی کر می کنه.به کار خودتون کار داشته باشید به مردم چی کار دارید.اگه شما یا همون منبع اولیه تیتر نزنید که باور کن 90 درصد مردم بلکه هم بیشتر نبینن.
این عین آبرو بری از مسلمان.
عین فیلم موهن،اگه این همه تو بوغ و کرنا نکرده بودن کسی اصلا سراغش نمی رفت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
9
18
چشم فدراسیون فوتبال ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شمقدری روشن .
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
واقعا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
2
11
اوه اوه...!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
18
27
فقط چسبیدین به یه سری مسائله حاشیه ای. حالا ایشون با حجاب می شد کله مشکلات حل می شد؟
پاسخ ها
نظر سوسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
اوا راست میگه ها .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
8
20
خيلي خنده داره به خدا. شما مياييد پاي گلشيفته رو كه كلاً خودشو آزاد ميدونه و ميره تو چشم همه برهنه ميشه رو رنگ ميكنين ، بعد پاي نيكي رو با اينكه هنوز هيچ جا عنوان نكرده كه اين همه آزادي براي خودش قائله رو همينجوري ميذارين!!!
منظورتون چيه از اين كارا؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
27
36
باسلام

نظر همه دوستان وخوندم اما خواهران گل ما اگه مشکلات اقتصادی فساد مالی و اخلاقی داریم مثلا مسلمانیم کدوم از ائمه ما تیپ میزدن بعد به اصلاح مردم می پرداختن .درسته نباید تو زندگی شخصی دیگران دخالت کرد اما این خانوم مثلا ستاره سینما و الگوی چند هزار دختر ایرانیه مسلمانه ... !!!
از قدیمم گفتن هرچه بگندد نمکش میزنن وااای به روزی که بگنند نمک...
الان اروپایها نگرانن که حجاب اسلامی داره تو کشوراشون همه گیر میشه انوقت ما شیعیان داریم بی حجاب میشیم...
درسته ازاین دست تیپا شاید تو کشور خودمونن بزنن اما اونا که نماینده این کشور تو هنر نیستن برن یه جشنواره عربی که خودتونم میدونید اکثر شون به خاطر خیلی مسائل باهمون مشکل دارن مثلا خلیج فارس یا جزایر ایرانی...حتما باید بهمون حمله نظامی کنن تا بفهمیم دارن با همین تخریبها به مردم دنیا ومردم کشورمون بفهمونن که نظام اسلامی کارامد نیست...منم تو شرایط کنونی اقتصادی زندگی برام سخته اما نباید که ارزشهامو به خاطر بعضی مشکلات که بیشترشم مال همین دشمنانه بفروشم..!!!!
برادر خواهر اگه میخوای احساس آزادی کنی حداقل تکلیف خودتو بااین ملت که این همه شهید داده روشن کن کدومتون به وصایای شهدا عمل کردین مگه اونای که رفتن زندگی رو دوست نداشتن از لذت و عشق و حال بدشون میامد...!!!
در پایان امید وارم همه مون کاری نکنیم که بعدها نتونیم پاسخ سه ساله امام حسین (ع) بدیم..موفق وسربلند پیروز ایران وایرانی
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
شایدم تو نظرت
نظر سمیه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
باهات موافقم
نظر امیرح
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
آفرین آقا سعید.
اخلاق؛همه جای دنیا نیکه. دین و بی دین هم نداره. خیلی بده من برای توجیه کردن کارهای زشتم بخوام خوبی هارو بکوبم. اگه کسی میخواد خطا کنه,بکنه. اما حق نداره خوبی هارو بد جلوه بده.
نظر تازنین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
آخه چرا بهش منفی میدید مگه حقیقت تلخه؟؟
حرفای خوبی زدی ولی کو گوش شنوا؟
نظر متانت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
آقا سعید من خودم موافقه حجابه کاملم و خودمم حجابم کامله. ولی به نظر من پرداختن به اینجور حواشی انقد لازم نیست که توجه به مسائله دیگه واجبه.
نظر مهدی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
نظر vesal
| UNITED STATES |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
احسنت به تو اقا سعيد.
شديدا باهات موافقم.
ميتونم بپرسم كجايي هستي؟!!
نظر متانت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
نظراتو نذارید خیلی بهتره تا تحریفش کنید یا یه بخشهاییشو حذف کنید.
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
آفرین+++++++++++++++++++===
نظر علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
سلام بروی ماهت به چشمون سیاهت . سلامت تو حلقم .
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
3
6
چی بگم آخه؟؟؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
6
12
جونم سعيد چه نظري
نظر زهرا از بروجن
| درباره عکس نیکی کریمی در ابوظبی با ظاهر متفاوت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
11
17
ایول داری آقا سعید... حرف دل همه را زدی ...آفرین به غیرتت و حرفات خییییلی خوشم اودم از حرفات...ما تو ایران اگه مثل شما زیا داشتیم ایران گلستان میشد... موفق باشی...
پاسخ ها
نظر سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
مرسی
من ایرانیم
ایرانی از بچگی معنی غیرت و ناموس میدونه...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
11
12
واقعا گل گفتی اقاسعید دمت گرم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
11
12
سعید جان شدید باهات موافقم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
6
9
سلام این یارو قیافه نداره و آدم بی ظرفیتیه جدا تاسف باره
UNITED STATES
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
10
11
این چیه پوشیده نمی تونست لباس بلند تر بپوشه مثل لیلا حاتمی اینجور ادما تا یه فرصت گیر میارن میخوان خودشونو خفه کنن
پاسخ ها
نظر اینجانب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
نه بگو حالا این هیچی لباس لیلا حاتمی چه عیبی داشت مشکلش چی بود . بس کنید دیگه همش شعار میدید اگه تو خودت بهه خارج از ایران بری مطمئن باش پوششت تغییر میکنه دروغ میگم بگید دروغ میگی
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
13
14
...
دوما باعث افتخاره خانم نیکی کریمی اونجا به عنوان داور از کشور عزیز انتخاب شدند
ثالثا دوستان عزیز منتقد، هرکسی رو تو گور خودش میزارن
از ادمین محترم تقاضا دارم نظر بنده رو نمایش بدن
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
اولا ت که سانسور شد!!
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
++++++++++++++++++++++++
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
پاسخ
12
14
نیکی داری پیر میشی قیافتو خوب ببین .در توبه بازه.خدا هدایتت کنه .خیلی جو زده شدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
13
13
واقعا خجالت اوره واسش متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
10
10
کلا کار خیلی از ماها دخالته!!!!!!!!!!!!
چرا چرا و چرا؟
هر کس راه خودشو پیدا میکنه؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
12
14
واقعا بایستی متاسف شد برای کسانی که اسم خودشون رو مسلمان وایرانی می گذارند بعد بخاطررضایت عده ای معلوم الحال رنگ ولعاب عوض می کنن. اینا اسم هر انسان و هر مسلمان وهر ایرانی رو لکه دار کردن. توی این مملکت به اسم بازیگری پول های کلان میگیرن بعد ابروی مارو این طوری می برن .خیلی وقتا نقش ادمای مومن مقدس رو هم بازی می کنن. جدا متاسفم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
8
13
با نظر آقا سعیید موافقم. اگه اینا واسه ما افتخارن، ما نمیخوام. افتخارای ما همونایی هستن که با داشتن سن جوان به دلیل دانشمند بودنشون اونا رو شهید کردن. نذاشتن به افتخاراتشون ادامه بدن. مطمئن باشین اگه امسال این خانوما برای ما افتخار بودن کشورهای غربی الان به حسابشون رسیده بودند. نه اینکه به هشون بال و پر بدن. کی می خوان از این خواب زمستانی بیدار شین. راستی اونی کاربری که گفته بود از آذربایجان شرقی مطمئن باشه که اذری ها که مثل ایشون نیستن و برا مسلمون بودنشون افتخار می کنن.اللهم عجل لولیک الفرج.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
7
8
سلام بچه ها ما اصل رو ول کردیم چسبیدیم به فرع لطفا چشماتون را بیشتر باز کنید
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
حالا میشه بگی اصل چیه تا ما هم بدونیم
نظر سوسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
آقا ببخشید ما الان گیج شدیم کدوم اصل کدوم فرع
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
4
11
خب عزیز من یا اون روسری رو سر نمیکردی یا یه لباسی که دامنش بلند باشه میپوشیدی!

کارش مثل کار بعضیایی میمونه که روسری رو با آستین کوتاه میپوشن یا مثلا تو عروسیا با روسری میرقصن!!


ب نظرم این تیپ با یه دامن بلند خیلی شیک تر میشد
پاسخ ها
نظر پریا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
من هم موافقم.حجاب شال و پیراهنش به بقیش نمیخوره.اصلا پوششش تناسب نداره
نظر sara
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
اين كارو كرده كه دوباره تو اين مملكت راهش بدن والا اون روسري رو هم سرش نمي كرد. چون صلاحش اينه كه اين طوري درست تره. چرا عادت كرديم به شعور آدما توهين كنيم؟
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
راست میگی
واقعا خنده داره لباس پوشیدنش.
خیلی بهتر از اینا میتونست باشه. یاد لباس لیلا حاتمی افتادم. واقعا شیک و سنگین بود.وقابل قبول واسه مراسم.
UNITED STATES
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
4
4
آره راس میگین .خیلی از شما ها با نظر آقا سعید موافقین اما من یه سوال خیلی وقته ذهنمو مشغول کرده.اگه شما خودتون برین اونور آب بازم همین حرفار. میزنین؟شما خودتون تغییر نمیکنین؟شک دارم.خیلی ها رو میشناسم که همینجوری بودن اما اونور که رفتن کلا تغییر کردن
UNITED STATES
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
1
3
کاربر اینجانب که نوشتی لباس لیلا چه عیبی داشت تو منظور منونفهمیدی پس الکی قضاوت نکن نوشتم یه لباس بلندترمی پوشید مثل لیلا حاتمی که لباسش بلند بود شاید تو اگه فرصت گیرت بیاد بدتر از نیکی کریمی وامثال اون بشی ولی من حد حدود خودمو میدونم
پاسخ ها
نظر اینجانب
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
ببخشید اگه اشتباه متوجه شدم ولی تو که میگی من بد قضاوت کردم یه نگاه به کامنت خودت بذار ببین راجب من چی گفتی؟ تو که منو نمیشناسی به چه دلیلی راجب من قضاوت میکنی؟ اگه قبلش راجب قضاوت بد حرف نمیزدی دلم نمیسوخت ولی عزیزم تو که خودت به حرفای خودت عمل نمیکنی من دیگه چی بگم بهت . به قول 1 بزرگوار فقط سکوت میکنم.......
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
4
8
تو آنتن دیده بودم بیشتر مردم امریکا بخاطر بد لباس پوشیدن یکی از بازیگراشون اعتراض کرده بودند
ببینید هیچکس بی بندو باری نمیپسنده
اونایی که گل بارون منفی میکنند واقعا بی حجابی دوست دارند نیکی و امثال اون مختارند اما.........
پاسخ ها
نظر کاربر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
تو کدوم آنتن؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
7
8
تا حدودي با نظر سعيد موافقم
البته نبايد زياد به نيكي جان خورده بگيريم
آخه شايد جديدا به خاطر كمك هاي مالي كه به سيل زده ها يا زلزله زده ها كرده پولش ته كشيده يا حساب عابر بانكش خالي شده نتونسته لباس بلند بگيره
آخه پول پارچشو نداشته
به نظر من يه حساب باز كنيم بديم مردم تا براش پول واريز كنن يا براش شلوار بفرستن
ابته شايدم پول داشته و خواسته با فقير فقرا همرنگ بشه تو اون نيكي رو از خودشون بدونن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
3
10
اين خانم نتونسته با خودش روراست باشه
چه كاريه؟؟؟ به نظرم شيك تر بود كه يا شال نداشت يا دامنش بلند بود يكي از اين دوتا
دوتاشن قابل احترامه چون حداقل طرف تظاهر نمي كنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
2
3
مامانم اینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
4
7
حیف که نیکی کریمی هنرمند عزیز بوی پیراهن یوسف رو کلا فراموش کرده و پیراهن دنیا رو به تن کرده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
پاسخ
10
41
لا اکراه فی الدین....
به خودش مربوطه
هر طوری دلش خواست می تونه بگرده،به من و تو چه
پاسخ ها
نظر بی نام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
عزیزم لااکراه واسه ی پذیرش ابتدایی دین هست وقتی اسلاموقبول کردی بایدتا
آخرش پاش وایسی. حداقل آیه روکامل بخون!
شماهامثه کسی میمونیدکه گفت اصلا خدایی وجودنداره گفتن چرا گفت توقرآن اومده لااله یعنی خدایی نیس!!!!!!!!خداآخرعاقبتتونوبه خیرکنه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۴
پاسخ
3
4
اخه به شما چه ربطی داره؟خدایش چرا تو زندگی دیگرون دخالت میکنید؟
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
3
4
اقا سعید قربون دهنت ایولا کاش همه ی مردا مثل تو با غیرت بودن. البته میخوام به سارا بگم منم خیلیارو میشناسم که رفتن خارجو تغییر نکردن اون ادمای کم ظرفیت عوض میشن مونده ظرفیتت تا چه حد باشه...!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
2
3
تمامی نظراتی که به حمایت از گلشیفته گذاشته شد, حذف شد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
2
4
من خودم اهل حجابم ولی به نظرم این مسایل تماما اختیاریه وبه خود شخص مربوط میشه انسان ازاد افریده شده ومختار در غیر این صورت نباید بهشت وجهنمی وجود میداشت وفقط خداست که باطن افراد رو میدونه ودر موردشون قضاوت میکنه
پاسخ ها
نظر حافظی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
احسنت به شما
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۵
پاسخ
2
4
هرکسی یه اعتقادی داره واینکه چه جور زندگی کنه دست خودشو. خدا خودش بهتر از من و شما میدونه که باید چیکارش کنه...
اگه هم کسی بخواد اسلام را از طریق همچین آدمهایی بشناسه و در مورد اسلام مسلمانها نظر بده همون بهتر که نشناسه...به نظر من این جور ادمها ارزش بحث کردن ندارن. خیلی چیزهای مهمتر از این خانومها وجود داره تو این دنیا...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
پاسخ
2
1
خوب منم رفتم اونور لباسام تغییر کرد مگه چیه؟
پاسخ ها
نظر حافظی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
آخه شما را کسی نمیشناسه، این خیر سرش نماینده ایران ومردم ایران هست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
پاسخ
4
0
man ke eftekhar mikonam. ba nazare hich kas ham moafegh nistam. dameshon garm.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۶
پاسخ
1
0
بچه ها سخت نگيرين يه زماني دوران ماله افسانه بايگان بود الان ماله نيكيه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
پاسخ
1
2
اه اه مثه ساموراییا شده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
پاسخ
0
1
واقعا اسم اینارو میشه گذاشت هنرمند؟هنرمندی مقدسه اما اینا آبروی هرچی هنرمنده بردن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
پاسخ
0
1
خب روسریتم دیگه در بیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
پاسخ
0
1
اه اه چقدر گلشیفته قیافه ی ضایعی داره
قیافش زابلو هست
یعنی هم ضایع هم تابلو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
پاسخ
0
4
سلام دوستان نظر همه شما محترمه چه موافق و چه مخالف فقط يك چيز بگم به نظر هم احترام بزاريد و از توهين به يكديگر احترام بزاريد بايد يادبگيريم ضمن اينكه به بزرگترامون احترام ميزاريم سليقه و نظر و طرز رفتار ديگران را هم محترم بشماريم و انچه را كه خودمان دوست داريم انجام بديم و از تقليد از رفتار و كردار ديگران خوداري كنيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
پاسخ