۳۴۴۸۲۷
۱۴ نظر
۵۰۰۸
۱۴ نظر
۵۰۰۸
پ

اعتراف تروریست‌های دستگیر شده در ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران می‌گوید برخی از تروریست‌هایی که به تازگی دستگیر شده‌اند به «حمایت عربستان و امریکا» از گروه‌های خود اعتراف کرده‌اند.

خبرگزاری صدا و سیما: سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش نقش طوایف در جهاد کبیر در زاهدان، گفت دو نفر از عوامل یک تیم تروریستی که هفته گذشته در خاش به دست ماموران انتظامی استان از بین رفت، دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: «این افراد به جنایات خود و نقش حمایتی عربستان و امریکا در پیشبرد اهداف این گروهک اعتراف کرده‌اند.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: «یکی از این تروریست‌ها پس از دستگیری به علت شدت جراحات به هلاکت رسید و یک نفر دیگر در اختیار قرارگاه قدس جنوب شرق است.»

سردار پاکپور تاکید کرد جزئیات مربوط به «ابعاد گسترده» جنایات این افراد و نقش حمایتی واشنگتن و ریاض از آنها «در آینده به اطلاع مردم خواهد رسید.»

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به توطئه‌های دشمنان در مرزهای جنوب شرق و شمال غرب کشور افزود: «عربستان سعودی و امریکا سعی در سازماندهی و تقویت گروهک‌های تروریستی و افراد ضد انقلاب پیرامون کشور ما را دارند که سال‌هاست ضعیف شده‌اند و رزمندگان ایران اسلامی در مرزهای کشور با اقتدار مقابل این افراد ایستادگی کرده‌اند.»

وی به کشف و انهدام چند اقدام تروریستی در مرزها و داخل کشور در روزهای گذشته هم اشاره کرد و گفت: «این گروهک‌ها که با تجهیزات سنگین، انجام اقدامات ناجوانمردانه علیه مردم این منطقه و چند شهر مرکزی کشور را هدف گذاری کرده بودند، به وسیله سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح منهدم شدند.»

ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان ۲۴ خرداد یک تیم تروریستی را در خاش منهدم کردند. در این درگیری چهار تروریت به هلاکت رسیدند و مقادیر زیادی مواد منفجره و تجهیزات مربوطه کشف شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      همش زیر سر ترکیه است لعنت بر ترکیه و اسرائیل

    • بدون نام

      زیرسرعربستانه میگی ترکیه لعنت بر عربستان

    • صدرا

      عجیبه یعنی چرا باید ازعربستان پول بگیرن مگه ما چیکار کردیم اخرش نفهمیدم این امریکا دوست ماست یا دشمن ماست

      پاسخ ها

      • mohamaad

        دشمن تمام بشریت هستش

      • بدون نام

        آقا محمد تا دشمن نباشی کسی دشمنت نمیشه. اول باید از خودمون شروع کنیم. در ضمن آمریکا اونقدر بی سیاست نیست که با این روش ها بخواد با یه کشوری که دنبال ارتباط غیر خصمانه باهاش هست، دشمنی کنه. یکن با منطق فکر کنید.

    • خدابخشی

      اینها همه نقشه استکبار جنایتکارامریکاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه باهوشی شما. بپا فرار مغزها ندزدنت.

    • مسعود

      گروهک های شرق کشور مورد حمایت آمریکا،عربستان،قطر و... هستند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط عربستان و کشور های حاشیه خلیج همیشه فارس هساتن که از قدرت ایران در منطقه می ترسن. آمریکا دنبال دشمنی نیست. قرن 21 هست . یکم جهانی فکر کنید. عصر تکنولوژی ارتباطاته. قایم موشک بازی که نیست.

    • بدون نام

      کلازیرسرعربستان،ترکیه،اسرائیل،امریکا،انگلیسی هست هرکدام نقشی دارندامریکاوپشتشون ایستاده ومثلابه دولتهای مذکورقوت قلب میده وانگلیس واسرائیل خطوط ونقشه هاروترسیم کرده وتجهیزات دراختیارشون قرارمیدن وعربستان که آتش بیارهرمعرکه ایست ازفرصت موجودبرعلیه حکومت شیعی استفاده کرده وهزینه مالی سنگین روتامیین میکندوترکیه اقدام به آموزش وواردکردن تروریستهادرخاک خودش میگرددودولت ترکیه وعربستان که مذهب سنی دارن وگرایشهای تندفرقه ای لذاعلیه حکومت شیعه ایران که مخالف وبرهم زننده سیاستهای کثیفشان است اعلام جنگ کردن وامریکاواسراییل وغربیهاهم که میبینن شرایط جوره وامت مسلمان به جون هم افتادن فرصت راغنیمت شمردن وباپولهای بادآورده عربستان تابدانجاکه سعی دارن علیه امنیت ایران میجنگند وبه تعبیرخودشان اگرايران مقتدرراکه زیربارسلطه آنان نمیرودنابودکنندبقیه کشورهای عربی اسلامی حتی درراس خودعربستان وترکیه روبه راحتی شکسته ونابودمیکنندوحکومتهاوسیاستهای دستنشانده استعماری منتصب به خودراروی کارمیاورندحتی عربستان عناصرواحزاب ضدانقلاب کردی روباپول خریده ازطریق اسرائیل تادرایران ناامنی ایجادکنندهمراه بااقدامات تروریستی داعش و....امیدوارم کمافی سابق ملت فهیم وهمیشه درصحنه ایران هوشیارباشندوفریب استکبارجهانی رانخورند

    • بدون نام

      ترکیه داعش پرور زیر سرش هست باور کنید

    • بدون نام

      کلاتقصیرعربستانه الکی نگیدآمریکادشمن اصلی مااین اعراب هستن ....

    • بدون نام

      درود خدا بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به رهبري سيد علي خامنه اي مدظله العلي

    • ناشناس

      وزارت اطلاعات(بچه های سپاه)تشکر.تشکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج