۳۴۴۹۶۸
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

دستگیری قاتل حین فرار از کشور

پسر شرور وقتی مرد همسایه به صحبت کردنش با تلفن همراه اعتراض کرد، او را با ضربات قمه به قتل رساند. متهم قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد.

روزنامه آرمان: پسر شرور وقتی مرد همسایه به صحبت کردنش با تلفن همراه اعتراض کرد، او را با ضربات قمه به قتل رساند. متهم قبل از فرار به ترکیه دستگیر شد.

روز خردادماه و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، وقوع یک فقره درگیری منجر به جنایت در خیابان شهید خزایی و قتل فردی به نام مجتبی ۲۸ ساله به کلانتری ۱۳۱ شهرری اعلام شد.با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برادر مقتول پس از حضور در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم ساعت دو بامداد با مهدی که از اراذل و دارای سوابق گوناگون شرارت است و در همسایگی ما زندگی می‌کند، درگیر شده و این شخص با قمه به برادرم حمله ور شد و او را از ناحیه گردن و صورت مجروح کرد.

وقتی بالای سر برادرم رسیدم، او فوت کرده بود و قاتل از محل متواری شده بود.کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در محل وقوع جنایت به تحقیق از اهالی محل پرداختند. براساس اظهارات همسایگان، اهالی محل و شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت، مهدی ساعت ۲ بامداد در حالیکه حالت عادی نداشته، در مقابل منزل محل سکونت مقتول با گوشی تلفن همراهش به صورت بلند بلند در حال صحبت کردن بوده و همزمان از الفاظ زشت و نامناسب استفاده می‌کرد که مقتول در اعتراض به وی از خانه‌اش بیرون آمده است.

بنابر اظهارات شاهدان صحنه درگیری، مقتول به فرد شرور تذکر می‌دهد که فرزندش ۱۰ روز پیش به دنیا آمده و همسرش نیاز به استراحت دارد و در ادامه از مهدی درخواست می‌کند تا محل را ترک کند اما قاتل با او درگیر شده، از داخل خودرو پژو ۴۰۵ شخصی اش، یک تیغه چاقو برداشته، به سمت مقتول حمله ور شده و پس از زدن چند ضربه چاقو به وی از محل متواری می‌شود.کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با شناسایی محل سکونت متهم در محدوده خیابان شهید خزایی به این محل مراجعه و اطلاع پیدا می‌کنند که مهدی بلافاصله پس از ارتکاب جنایت، از محل متواری شده است.

در بررسی سوابق قاتل کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی از مجرمان سابقه دار و اراذل و اوباش منطقه شهرری است که پیش از این بارها به اتهام ارتکاب جرائم مختلف موادمخدر، سرقت مسلحانه، ایجاد مزاحمت، اخلال در نظم عمومی، قدرت نمایی با سلاح سرد، تخریب اموال عمومی، مصرف مشروبات الکلی، کیف قاپی، تجاوز به عنف و... بارها دستگیر و روانه زندان شده است.در ادامه رسیدگی به پرونده، سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده، با اطمینان از حضور متهم در داخل مخفیگاهش در شهرستان کرج و با اخذ نیابت قضائی، به این محل مراجعه و روز چهارشنبه موفق به دستگیری‌اش شدند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به مهر گفت: درتحقیقات از متهم و مدارک به دست آمده از داخل مخفیگاه مهدی کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که متهم قصد داشته تا در همان تاریخ دستگیری از تهران متواری و در ادامه، به صورت غیرقانونی و از طریق مرزهای ترکیه از کشور خارج شود.

با توجه به دلایل، شواهد و قرائن به‌دست‌آمده در پرونده و اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیامک

      جالب اینجاست این فرد با ابنهمه سوابق . چرا آزاد می گشت . ? ! ! !

    • saeed

      گردن بزنید این حرومزاده رو

    • حسین

      اولیاء دم به هیچ عنوان رضایت ندید و فقط اعدام چاره کاره
      این آدم بشو نیست .....

    • بدون نام

      عزیزم اعدام کنن چی به تومیرسه .

      پاسخ ها

      • محمود

        يه نفر از اراذل كم ميشه و نميتونه به كس ديگه اي آسيب برسونه جامعه هم از شرش راحت ميشه

    • بدون نام

      با این همه سوابق حتمآ یا ضمانت گذاشته بود و یا مرخصی زندان بش داده بودن!اخه چرا بخاطر پول این مجرمان خطرناکو باز میکنن

    • بدون نام

      این همه سوابق خطرناک مثل تجاوز به عنف داشته بعد بیرون هم اومده.خوب معلوم بوده که یه جنایت دیگه هم میکنه.الان جواب اون بچه نوزادش وکی باید بده .که یتیم شد.

    • بدون نام

      چرا اقرار به قتل میکنه ولی میگه حال طبیعی نداشته پس خیلیم حالش خو حیف شد ب بود ب خاطر قلدری اینکار کرده

    • احمد

      اولا که مقتول کار اشتباهی کرده و نباید با همچین افرادی جانی دهن به دهن بشه باید به پلیس خبر میداد ، دوما اینکه امیدوارم قوانین در کشور ما اصلاح بشه یه همچین افرادی با همچین جرایمی مطمئنا اگر ازاد باشن برای جامعه خطرناک هستن ...

    • حسين

      جه كسى مقصر است؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج