۳۴۴۹۷۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بارانی: با این پیکان کابوس سقوط نداریم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تأکید کرد بازوبندش را حتی با آمدن امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان به آنها نخواهد داد.

خبرگزاری میزان: محمدصادق بارانی در مورد روند آماده‌سازی تیم فوتبال پیکان برای لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: شرایط خوبی را در کنار مجید جلالی و دیگر بازیکنان سپری می‌کنیم. روند جذب بازیکنان تأثیرگذار و اضافه شدن آنها به تیم خوب پیش می‌رود و قرار است امیرحسین صادقی هم به جمع ما اضافه شود.

وی ادامه داد: با این روند تیم تلفیقی از جوانی و تجربه است تا اتفاقات سال گذشته رخ ندهد. می‌خواهیم کار را با قدرت شروع کنیم و بار خودمان را در همان ۶، ۷ هفته ابتدایی لیگ ببندیم تا در ادامه کارمان به اما و اگر نکشد.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا با جذب بازیکنان پابه سن گذاشته میانگین سنی تیم آنها بالا نخواهد رفت، گفت: چه کسی گفته آرش برهانی، امیرحسین صادقی و بهادر عبدی بازیکنان پا به سن گذاشته هستند؟ همه این بازیکنان به مرز پختگی کامل از حیث بازی فوتبال رسیده‌اند و دارای تجربه بالایی هستند. این بازیکنان در کنار جوانان پخته پیکان که سال گذشته توانستند تیم را دوباره به لیگ برتر برگردانند، جمع خوبی را تشکیل داده‌اند که دیگر خطر سقوط را احساس نکرده و راحت در میانه‌های جدول قرار خواهیم گرفت.

بارانی درباره احتمال پیوستن آندرانیک تیموریان به پیکان تصریح کرد: در مورد تیموریان با مدیران تیم صحبت کردم و گفتند که هنوز مشخص نیست. با این حال قطعاً حضور او به نفع پیکان است و از این حضور استقبال می‌کنیم. «آندو» کاپیتان تیم ملی است و حضورش با تجربیات زیادی که دارد قطعاً به ما کمک خواهد کرد.

وی با تأکید بر عدم ریخت و پاش در پیکان، خاطرنشان کرد: ما اصلاً ریخت و پاش نداریم. تمام بازیکنانی که جذب شده‌اند زیر یک سقف تعیین شده بوده‌اند. قطعاً در مورد تیموریان هم همین‌گونه است و قرارداد او از سقف تجاوز نخواهد کرد. این سیاست را مسئولان باشگاه در نظر گرفتند چون نمی‌خواستند تجربه سال قبل که با مبالغ بالا قرارداد بستند اما تیم سقوط کرد، دوباره تکرار شود.

کاپیتان تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه آیا با آمدن صادقی و تیموریان، بازوبند را به آنها تعارف خواهد زد یا خیر، اظهار داشت: دوست دارم در مسابقات پیش رو بازوبند کاپیتانی را که خیلی برای آن زحمت کشیده‌ام به بازو داشته باشم. این را می‌گویم چون نمی‌دانید طی ۴، ۵ سال اخیر خیلی برای پیکان زحمت کشیدم و سال گذشته هم به عنوان کاپیتان با تلاش فراوان دیگر بازیکنان، تیم را دوباره لیگ برتری کردیم.

وی در پایان گفت: به همین خاطر با احترام به امیرحسین صادقی و آندرانیک تیموریان این بازوبند را اصلاً تعارف نمی‌زنم مگر اینکه مجید جلالی، سرمربی تیم علیرغم علاقه من، مسئله دیگری را بخواهد که مطیع حرف او خواهم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج