جاباما
۳۴۴۹۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فنونی‌زاده: هم کی‌روش حق دارد، هم برانکو

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید برای فصل آینده آماده شود و نیاز به همه بازیکنانش دارد تا دوران آماده‌سازی را به خوبی پشت سر بگذارد و از طرف دیگر تیم ملی بازی‌های حساسی در پیش دارد.

خبرگزاری میزان: مرتضی فنونی‌زاده درباره اختلاف برانکو با کارلوس کی‌روش بر سر بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: در این اختلاف هر دو حق دارند و نمی‌توان گفت یکی از آنها مقصر است. چون از یک طرف پرسپولیس باید برای فصل آینده آماده شود و نیاز به همه بازیکنانش دارد تا دوران آماده‌سازی را به خوبی پشت سر بگذارد و از طرف دیگر تیم ملی بازی‌های حساسی در پیش دارد و باید از همین حالا مهیای این مسابقات شود.

وی افزود: در این که کی‌روش ادبیات خوبی ندارد شکی وجود ندارد، متأسفانه او مربیان ایرانی را قبول ندارد و فدراسیون فوتبال هم بیش از حد با کی‌روش مدارا می‌کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازیکنان جدید این تیم تصریح کرد: تا الان بازیکنان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند اما همچنان در خط حمله بازیکن خوبی را جذب نکرده‌ایم. به نظر می‌رسد برانکو قصد دارد از وحید امیری در نوک خط حمله استفاده کند که به نظر من اشتباه است.

فنونی‌زاده با بیان اینکه اگر رامین رضاییان لژیونر شود اتفاق خوبی برای فوتیال کشورمان است، گفت: رضاییان بازیکن خیلی خوبی است و به نظر من اگر به اروپا برود می‌تواند موفق باشد.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید از همان هفته اول لیگ، استارت قهرمانی را بزند و در همه دیدارها قدرتمند ظاهر شوند تا کار به اما و اگر نکشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج