۳۴۵۰۳۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیفون پرو در راه است!

ظاهرا اپل بالاخره می‌خواهد در آیفون ۷ از شر نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی خلاص شود و ظرفیت پایه را از ۳۲ گیگابایت شروع کند.

مجله دیجی کالا - مهدی مومن زاده: اطلاعات جدیدی که توسط یک کاربر معروف چینی در شبکه‌ی اجتماعی «ویبو» منتشر شده، نشان می‌دهد که ظاهرا اپل بالاخره می‌خواهد در آیفون ۷ از شر نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی خلاص شود و ظرفیت پایه را از ۳۲ گیگابایت شروع کند. در ضمن به احتمال زیاد باید انتظار مدلی به نام «آیفون پرو» (iPhone Pro) را هم بکشیم.

آیفون پرو در راه است!

چند ماه بیشتر به معرفی مدل بعدی آیفون، یعنی آیفون ۷ نمانده و تا به حال اطلاعات زیادی از آن لو رفته است. ولی تقریبا هیچ‌کدام از این اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و ظرفیت حافظه‌ی آن نبوده‌اند. اکنون یک کاربر معروف چینی در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو که سابقه‌ی زیادی در لو دادن اطلاعات مربوط محصولات آتی اپل دارد و اتفاقا معمولا شایعاتی که می‌پراکند درست از آب در می‌آیند، اطلاعات جالبی منتشر کرده است.

طبق گفته‌ی این کاربر چینی، دیگر آیفون ۷ نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی نخواهد داشت و ترتیب ظرفیت حافظه‌ی آن ۳۲، ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایت است. این درحالیست که آیفون ۷ پلاس و مدلی احتمالی به نام آیفون ۷ پرو ترتیب حافظه‌ی ۳۲، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت خواهند داشت.

قبلا شایعاتی درباره‌ی وجود آیفون ۷ پرو وجود داشت ولی حالا این خبر وجود آن را تایید می‌کند. البته دقیقا مشخص نیست که چه ویژگی‌هایی آیفون ۷ پرو را از آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس متمایز می‌کند.

آیفون پرو در راه است!

وب‌سایت Pocketnow طبق اطلاعات منتشر شده در ویبو جدولی را از قیمت نسخه‌های مختلف آیفون ۷ و مقایسه‌ی آن با نسل قبلی ساخته است. در این جدول قیمت‌ها به یوآن چین هستند ولی آن‌طور که مشخص است، نسخه‌ی پایه‌ و میانی آیفون ۷ و ۶s و همچنین ۷ پلاس و ۶s پلاس قیمت یکسانی دارند. یعنی اینکه آیفون ۷ با ظرفیت ۳۲ گیگابایت قیمتی برابر با آیفون ۶s با ظرفیت ۱۶ گیگابایت دارد. فقط در نسخه‌‌ای که نهایت ظرفیت حافظه را دارد، اندکی آیفون ۷ ها گران‌تر هستند. آیفون ۷ پرو هم به یکباره از همه‌ی آن‌ها گران‌تر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج