جاباما
۳۴۵۱۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

دونالد ترامپ در حالی برای افتتاح زمین گلف خود در "تورنبری" به اسکاتلند رفته بود که جمعی از معترضان وی را نژاد پرست خطاب کردند و یکی از آنها با توپی که نقش صلیب شکسته بر آن بود حاشیه سازی کرد.

فرادید: دونالد ترامپ در حالی برای افتتاح زمین گلف خود در "تورنبری" به اسکاتلند رفته بود که جمعی از معترضان وی را نژاد پرست خطاب کردند و یکی از آنها با توپی که نقش صلیب شکسته بر آن بود حاشیه سازی کرد.

دونالد ترامپ، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا و میلیاردر معروف نیویورکی دیروز به اسکاتلند رفت تا در مراسم بازگشایی مرکز گلف "ترامپ" در "تورنبری"حضور یابد. ترامپ زمین گلف تورنبری را در سال ۲۰۱۴ خرید و نام آن را به ترامپ تورنبری تغییر داد.

زمانی که آقای ترامپ به زمین گلف خود رسید با اعتراض افرادی که او را به "نژادپرستی و تعصب" متهمی می‌کردند رو به رو شد. بنا به گزارشات گروهی از فعالان بریتانیایی در محل دو زمین گلف دست به تجمع زدند.

در همین حال یکی از معترضان با توپ گلفی که نقش صلیب شکسته نازی ها روی آن نقش بسته بود خود را به ترامپ نزدیک کرد و اعتراض خود را به وی نشان داد. در این لحظه ترامپ از ماموران امنیتی خواست که او را از زمین گلف بیرون کنند.

گفتنی است دونالد ترامپ در یکی از تبلیغات انتخاباتی خود پیش از این گفته بود باید جلوی ورود مسلمانان به آمریکا گرفته شود که در پی این اظهارات با راه‌اندازی طوماری در پایگاه اینترنتی پارلمان انگلستان، فعالان انگلیسی خواستار جلوگیری از ورود وی به این کشور شدند. این طومار که با امضای بیش از ۵۰۰ هزار نفر به پارلمان ارائه شد، به زودی در جلسه پارلمان به مناظره گذاشته خواهد شد.

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس

اعتراض به ترامپ با توپ گلف +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج