جاباما
۳۴۵۲۲۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

«جاسوس» بازی دوباره جیسون استاتام

جیسون استاتام در دومین قسمت کمدی اکشن «جاسوس» هم بازی می کند. او قرارداد بازی در قسمت تازه این مجموعه فیلم را امضا کرد.

جام جم: جیسون استاتام در دومین قسمت کمدی اکشن «جاسوس» هم بازی می کند. او قرارداد بازی در قسمت تازه این مجموعه فیلم را امضا کرد.

این بازیگر انگلیسی تبار سینما در این کمدی اکشن ماجراجویانه، در نقش مقابل ملیسا مک کارتی ظاهر خواهد شد.

در قسمت اول «جاسوس»، جیسون استاتام در نقش کاراکتری احمق و بی دست و پا به نام ریک فورد بازی کرد. این نقش در مقابل نقش های قدیمی اکشن او بود.

«جاسوس» بازی دوباره جیسون استاتام

استقبال تماشاگران از این مامورمخفی پلیس و شیرین کاری های او، بسیار بالا بود و همین موضوع، تهیه کنندگان فیلم را به فکر آن انداخت که نقش مهم تری به او در قسمت دوم بدهند.

پل فیگ کارگردان نسخه اصلی، قسمت دوم را هم کارگردانی خواهد کرد. او می گوید جیسون استاتام در داستان قسمت تازه، حضور پر رنگ تری خواهد داشت.

به گفته او:« با این فیلم به دنبال خلق یک دنیای تازه بودم. نه تنها کاراکتر ملیسا مک کارتی در فیلم تازه بود، بلکه جیسون استاتام هم خوش درخشید.»

این فیلم ساز اضافه می کند از زمان فیلم برداری فیلم در سال ۲۰۱۵، در فکر آن بود که «جاسوس» را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار کند.

با این حال، او به این نکته هم اشاره می کند که قرار نبود تغییرات زیادی در داستان و حال و هوای آن ایجاد شود. اما شرایط این فیلم ساز را به سمت انجام تغییراتی در داستان و کاراکترهای آن برد.

در داستان فیلم، مک کارتی نقش یک مامور مخفی به نام سوزان کوپر را بازی کرد، که تلاش های پلیسی او دردسرهای زیادی برای همکارانش خلق می کند.

جیسون استاتام در نقش ماموری مخفی و بی دست و پا به نام ریک فورد، ناخواسته موانع زیادی بر سر راه کاراکتر سوزان کوپربه وجود می آورد.

به نوشته هالیوود ریپورتر، کار نگارش فیلم نامه «جاسوس ۲» در مراحل ابتدایی قرار دارد. به این ترتیب، هنوز نمی توان گفت کلید فیلم برداری ان چه زمانی زده خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج