۳۴۵۲۳۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

وقوع گرد غبار در شرق و جنوب شرق کشور

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به باران شدید در شمال آذربایجان شرقی و غربی، از وقوع گرد و غبار در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به باران شدید در شمال آذربایجان شرقی و غربی، از وقوع گرد و غبار در شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در مناطقی از شمال غرب وارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که بارش در شمال آذربایجان شرقی و شمال آذربایجان غربی شدت بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه ۶ تیرماه، برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال شرق کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد، اظهار کرد: روز دوشنبه ۷ تیر ماه نیز در مناطقی از شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی افزایش ابر و رگبار باران پیش‌بینی می‌شود و بتدریج این موج از کشور خارج می‌شود و در سایرمناطق کشور در روز دوشنبه جو نسبتآ پایداری حاکم خواهد شد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: روز یکشنبه در مناطق مرزی غرب وجنوب غرب کشور گرد و غبار رقیق پیش‌بینی می‌شود. همچنین در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در منطقه زابل پدیده گرد و خاک رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه آسمان تهران در روز یکشنبه ۶ تیر کمی ابری، گاهی وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با حداکثر و حداقل دمای ۳۵ و ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه ۷ تیر کمی ابری، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج