۳۴۵۲۳۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

کمپانی شاکی اپل اصلا وجود ندارد!

وال استریت ژورنال سعی کرده اطلاعات کاملی در خصوص شاکی، کمپانی بایلی به دست آورد. نتیجه تحقیقات وال استریت ژورنال این بود که بایلی و شرکت وابسته به آن، Digione، تقریبا اصلا وجود ندارند.

وب سایت تک شات - پریسا قره گوزلو: حدود یک هفته پیش اخباری در خصوص متهم شدن اپل توسط یک شرکت چینی گمنام موسوم به Shenzhen Baili به کپی برداری از طرح های آن شرکت در ساخت آیفون منتشر شده بود. این شرکت درخواست کرده بود فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در کشور چین ممنوع گردد. سازمان حفاظت از حقوق معنوی در چین در بیانیه ای اعلام کرده بود که آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس اپل تفاوت های بسیار کوچکی با گوشی ۱۰۰C شرکت بایلی دارند. این تفاوت ها آنقدر ناچیز است که مشتریان معمولی متوجه آن نمی شوند. بنابراین این مورد به گروه محافظت از حقوق ثبت اختراعات مربوط می شود.

کمپانی شاکی اپل اصلا وجود ندارد!

اپل پس از این بیانیه درخواست خود را به دادگاه تجدیدنظر فرستاد و در حین پیگیری درخواست تجدیدنظر خود، روندی که گاه ماه ها به طول می انجامد، هنوز مجاز به فروش محصولات خود در کشور چین است. در عین حال وال استریت ژورنال نیز سعی کرد اطلاعات کاملی در خصوص شاکی، کمپانی بایلی به دست آورد. نتیجه تحقیقات وال استریت ژورنال این بود که بایلی و شرکت وابسته به آن، Digione، تقریبا اصلا وجود ندارند.

به نظر می رسد این کمپانی دیگر اسمارت فون Baili ۱۰۰C را تولید نمی کند، مدلی که به ادعای بایلی اپل برای طراحی آیفون ۶ الگو قرار داده است. در واقع و بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، بایلی در حال حاضر هیچگونه فعالیت خاصی غیر از محافظت ار پتنت هایش ندارد. تماس های تلفنی با این کمپانی پاسخ داده نمی شوند، در سه آدرسی که این شرکت به ثبت رسانده هیچ دفتری دایر نیست و محصولات بایلی به دلیل مشکلات موجود از بازار جمع آوری شده اند.

حالا آنچه باقی می ماند موضوع پتنت هاست. این پتنت ها به نام بایلی ثبت شده اند و به نظر می رسد هدف از این کار وادار کردن اپل به نوعی مصالحه بوده است. وکیل این شرکت اعلام کرده که بایلی به پیگیری شکایت خود ادامه می دهد و احتمالا آیفون 6s و 6sPlus را نیز به شکایت خود خواهد افزود. این وکیل افزوده با وجودیکه بایلی دیگر اسمارت فون تولید نمی کند ولی این موضوع هیج ربطی به مورد شکایت در خصوص سوء استفاده از پتنت های این شرکت ندارد.

کمپانی شاکی اپل اصلا وجود ندارد!

این شکایت و نتیجه آن در اصل مانند یک بلیط بخت آزمایی در دستان بایلی است. چین بازار بسیار باارزشی برای اپل است که با احتمال ورود اپل به هندوستان اهمیت آن بیشتر هم می شود. بنابراین برای رفع مشکل و مزاحمت، ممکن است اپل مجبور به پرداخت مبلغی قابل توجه به بایلی شود، که به معنی برنده شدن بلیط بخت آزمایی بایلی است، شرکتی که نه دفتری دارد، نه تلفنی و نه حتی محصولی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج