۳۴۵۲۶۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

سحر دولتشاهی: کیایی به من اعتماد کرد

سحر دولتشاهی گفت: «هر لحظه که مصطفی کیایی بخواهد در فیلمش ایفای نقش کنم با اشتیاق زیادی این کار را می‌کنم.را که زمانی و لحظه‌ای بود که پرونده حرفه‌ای من در حال محو شدن بود اما مصطفی کیایی با جرئت به من اعتماد کرد.»

وب‌سایت دیباچه: سحر دولتشاهی گفت: «هر لحظه که مصطفی کیایی بخواهد در فیلمش ایفای نقش کنم با اشتیاق زیادی این کار را می‌کنم.را که زمانی و لحظه‌ای بود که پرونده حرفه‌ای من در حال محو شدن بود اما مصطفی کیایی با جرئت به من اعتماد کرد.»

سحر دولتشاهی: کیایی به من اعتماد کرد

سحر دولتشاهی بازیگر سینما در گفت‌و‌گو با ما درباره حضورش در فیلم «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی گفت: «فیلم «بارکد» نسبت به دو فیلم دیگری که سال گذشته در آن‌ها بازی کردم یعنی «وارونگی» و «نیم‌رخ‌ها» خیلی متفاوت است. به نظرم «بارکد» فیلم بسیار بسیار دوست‌داشتنی از آب درآمده است.»

این بازیگر سینما با اشاره به حضور در فیلم‌های مصطفی کیایی تصریح کرد: «هر لحظه که مصطفی کیایی بخواهد من در فیلمش ایفای نقش کنم، با اشتیاق زیادی این کار را خواهم کرد چرا که زمانی و لحظه‌ای بود که پرونده حرفه‌ای من در حال محو شدن بود اما مصطفی کیایی با جرئت به من اعتماد کرد و اجازه داد من در یک نقش متفاوت ظاهر شوم.»

دولتشاهی در ادامه درباره علت پذیرفتن نقشش در فیلم «بارکد» خاطرنشان کرد: «در درجه نخست بنا به دلیلی که ذکر کردم و رفاقتی که بین من و مصطفی کیایی هست باعث می‌شود در فیلم‌های ایشان بازی کنم و البته در درجه دوم به این دلیل در آثار ایشان ایفای نقش می‌کنم که اعتقاد دارم کیایی ارتباط با مخاطبان جامعه ما را خیلی خوب بلد است و به راحتی می‌تواند با مردم ارتباط برقرار کند و حرفش را بزند.»

بازیگر فیلم «بارکد» افزود: «کیایی نبض مخاطب را در اختیار دارد و خوب می‌داند مضامین فیلمش را چگونه و با چه شکلی بیان کند تا تماشاگر از ابتدا تا انتها فیلم را با لذت و هیجان دنبال کند و چنین سیاقی در سینمای امروز ایران به نظرم کمیاب است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهجور

      متاسفانه هنرمندان ما ظاهر وباطنشان یکی نیست . جلوی دوربین یک جور پشت دوربین یکجور . بیچارهمردم ساده لوحی که به این بازیگران دل می بندند!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج