۳۴۵۳۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فرکی: به حسن زاده اعتقاد دارم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: نگران این مساله که تیم های دیگر ستاره ها را جذب کنند، نیستم.

کاپ: حسین فرکی پس از عقد قرارداد رسمی با سایپا اظهار داشت: شرایط تیم ما بسیار خوب است. ما از بیست و پنجم خرداد شروع کردیم و طبق برنامه تنظیم شده جلو می رویم. یک اردوی خارجی در گرجستان خواهیم داشت و پس از آن لیگ را شروع خواهیم کرد.

وی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سایپا گفت: ما تعداد نفرات مورد نظرمان را جذب کرده ایم. در حال حاضر حدود ۲۰ گزینه مدنظر است که از بین آنها نفرات مورد نظر را انتخاب خواهیم کرد. البته فصل نقل و انتقالات برای ما تا شهریور ادامه خواهد داشت و ما ممکن است برخی نفرات مان را تا آن زمان جذب نکنیم لذا این روزها به دنبال جذب بازیکنان مورد نظرمان هستیم.

فرکی در ادامه درباره این موضوع که تیم هایی چون استقلال تهران، پرسپولیس و تراکتورسازی با جذب ستاره ها مدعیان اصلی قهرمانی هستند بیان داشت: اصلا اینطور نیست. لیگ در این سه ، چهار سال نشان داده که تیم های بی ادعا مدعی قهرمانی شده اند. پرسپولیس، استقلال و تراکتور نفرات خوبی را جذب کرده اند اما جذب ستاره به تنهایی شانس قهرمانی را بالا نمی برد. ما از این بابت نگران نیستیم و البته کاری هم به آنها نداریم تمرکزمان روی کار خودمان است و با تلفیقی از نفرات جوان و باتجربه لیگ را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی سایپا درباره آخرین وضعیت مذاکرات با مسعود حسن زاده خاطرنشان کرد: من این بازیکن را از زمان حضورم در نفت می شناسم، بعدها بنده به اهوار رفتم و با این بازیکن همکاری نداشتم اما قطعا اگر به او اعتقاد نداشتم از باشگاه نمی خواستم وی را جذب کند.

فرکی در پایان گفت: هم با باشگاه ذوب آهن صحبت کرده ایم و هم با خود این بازیکن صحبت هایی صورت گرفته است. انشاالله نتیجه نهایی به زودی مشخص می شود. فعلا همه چیز در حد مکاتبه و مکالمه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج