جاباما
۳۴۵۳۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

احتمالا honor ۸ امروز معرفی می‌شود

این گوشی یعنی honor ۸ مدل ضعیف‌تری از honor V۸ است که از نظر وجود دوربین دوتایی و سخت افزار نسبتا قدرتمند به honor V۸ شبیه است اما صفحه‌نمایش کوچکتری دارد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: یک گزارش که از طرف منابع چینی منتشر شده بیان می‌کند که آخرین گوشی هوشمند شرکت آنر از زیرمجموعه‌های شرکت هوآوی امروز ۵ تیرماه معرفی خواهد شد و احتمالا تا اواخر تیرماه هم در بازار عرضه می‌شود. این گوشی یعنی honor ۸ مدل ضعیف‌تری از honor V۸ است که از نظر وجود دوربین دوتایی و سخت افزار نسبتا قدرتمند به honor V۸ شبیه است اما صفحه‌نمایش کوچکتری دارد.

احتمالا honor 8 امروز معرفی می‌شود

اما اگر بخواهیم قابلیت‌های این گوشی که در شایعات و خبرهای به بیرون درز کرده به آن برخورده‌ایم را بررسی کنیم باید به تراشه Kirin 955، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Full HD، میزان ۴ گیگابایت RAM، یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با قابلیت شارژ سریع)، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی دوتایی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

قیمت نسخه‌ای از این گوشی که ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و ارزان‌ترین نسخه از میان چهار نسخه‌ای است که از این گوشی عرضه خواهد شد ۳۰۵ دلار و نسخه چهارم که گران‌ترین نسخه این ۴ مدل است و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد ۴۲۵ دلار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج