۳۴۵۳۵۵
۱۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

۸ نکته ای که باید درباره احمدی نژاد بدانید

محمود احمدی‌نژاد و تیمش بیشتر تصویرسازند تا واقع‌گرا. آنها بلدند که فارغ از واقعیت‌ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پی آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند.

پایگاه خبری انتخاب: مدتی است که تیم احمدی‌نژاد مدعی‌اند که تا خبر حضور احمدی‌نژاد در رقابت انتخاباتی سال ۹۶ می آید، مخالفان و رقبای وی به هراس می افتد. پرداختن به میزان صحت و سقم چنین ادعایی احتباج به مقدمه‌ای دارد که پر این پایه است که:

محمود احمدی‌نژاد و تیمش بیشتر تصویرسازند تا واقع‌گرا. آنها بلدند که فارغ از واقعیت‌ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پی آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند.

نماد تام و تمام منجی، مردمی، عدالت، ایستاده در مقابل زورگویان و قلدران داخلی و خارجی، مومن و خاکی، یاور ولایت، احیاکننده شعارهای انقلاب، مظلوم اما راسخ و... از جمله همین تصویرسازی‌هاست.

نماد منجی که داعیه مدیریت جهانی دارد

اما حتی از مدیریت پرونده هسته‌ای در سال‌های پایانی دولت خود نتوانست دخالت کند.(به گفته خود وی در آخرین گفتگوی زنده تلوزیونی وی با مردم که بیان نمودکه مدت هاست دخالتی در پرونده هسته ای ندارد.) مدیریت جهانی که مدعی شد ده‌ها کشور از وی الگوی مدیریت خواسته‌اند اما هرگز حتی نام یک کشور را هم نبرد که از او الگوی مدیریت خواسته باشد!

مردی از جنس مردم

که اینگونه وانمود می‌کرد که همه مسئولین تافته‌هایی جدابافته از مردمند، و من نان و پنیر می خورم، گوشه پیاده‌رو نماز میخوانم، با لباس رفتگری به میان مردم می روم، چند ساعت در ترافیک هم بمانم و کار یک کشور روی زمین باشد خدایی نکرده از خط ویژه هم استفاده نمی کنم و... اما به وقتش در سفرهای خارجی خصوصا ایالات متحد امریکا کاروان فامیلی با حضور داماد و عروس و همسران مسئولین و... به تعداد حدودا ۱۴۰ نفر راه می‌اندازد و به هتلی در منهتن می‌برد و صدای کمیسیون اصل نود مجلس اصولگرا را در می‌آورد.

او نماد عدالت است

اما کابینه‌اش(حلقه اطرافیان) به گفته خودش خط قرمز اوست و هیچکس جمهوری اسلامی ایران حق ندارد به مفاسد اقتصادی و فرهنگی آنان رسیدگی کند وگرنه به گفته او به کشور آسیب می‌رسد(۸تیر۹۰). عادلانه وزرایش را بخاطر نقد مشائی اتوبوسی عزل می‌کند، و عادلانه حتی حق ندارند خبر عزلشان را از رئیس جمهور و دفترش بشنوند. وصف عدالت او در اتهامات بی پایه‌اش به سایرین که در موردی از سوی رهبر معظم انقلاب به صراحت"خلاف اخلاق و قانون و شرع و حقوق اساسی ملت"خطاب گردید، پرآوازه است. او تصویری از خود بعنوان نماد عدالت ساخته بود، اما بی‌عدالتی‌های کلانش بدعت‌هایی بی‌سابقه بود.

او مقتدرانه به دهان قلدرهای خارجی می‌زند

اما به این صورت که با درشت‌گویی‌های ابتدائی و غیرعقلانی هنرمندانه چین و روسیه را نیز علیه ما متحد می‌سازد تا در شورای امنیت بر علیه ما رای بدهند تا با اجماع شکل گرفته، ایران به فصل پرمصیبت هفتم برود تا بعنوان خطری برای امنیت جهانی، هر اقدامی حتی جنگ علیه ایران طبق این اجماع قانونی باشد! او با بی‌دقتی و بی‌مهارتی کامل، جای مظلوم را با ظالم عوض می کند، کاری که نتانیاهو مدت‌ها تلاش کرد و از پس آن برنیامد! او وقتی ایران زیر کمرشکن‌ترین تهدید به تحریم‌های ظالمانه است و پرونده ایران راه سختی پیش‌رو دارد، اعلام می‌کند که قطار هسته‌ای ایران ترمز و دنده‌عقب ندارد!(فارس،۶اسفند۸۵) و با کلمه"ترمز ندارد"ساعت‌ها تلاش دیپلماسی را با یک جمله بهم می‌ریزد و کار دشمن در همراه کردن سایر کشورها را آسان می‌سازد. او بارها سخنان مقتدرنمایانه گفته است اما در بک سخن اساسی کمر ملت را به راحتی می‌شکند آنجا که پس از آنکه پیش‌بینی‌اش مبنی بر اینکه «دیگر بیانیه‌ای نخواهد بود چون همان قبلی‌ها را هم تویش مانده‌اند» غلط از آب درمی‌آید و دشمنان را به لج می‌اندازد و متهورانه به شورای امنیت سازمان ملل اعلام می‌کند که «انقدر قطعنامه بدهید تا قطع‌نامه دانتان پاره شود» (۴آذر۸۷). نتیجه معلوم بود، شورای امنیت قلدر و ظالم باید به دنیا ثابت می‌کرد که بی‌خاصیت نیست و هزینه‌اش را هم مردم بدهند. احمدی‌نژاد تصویرش اقتدار در مقابل زورگویان عالم بود اما در واقعیت مانند فرد ناتوانی بود که فقط فحش می‌دهد و فرار می‌کند و خانواده او باید از دشمنان سیلی بخورند.

او مومن و خاکی است

اما همه او را با اتهامات و لیست سیصدنفره و هاله نور و ... می‌شناسند. او نماد ایمان است اما از حضور در بیت مراجع هم منع می‌گردد و سال‌ها در بیت مراجع تقلید به روی او بسته است! و بدترین رابطه را در میان دولت‌ها با بیوت مراجع دارد. این نماد ایمان چند رمال مانند عباس غفاری دارد(کیهان۱۸اردبیهشت) و در نهایت حامی جدی احمدی‌نژاد مومن، که پیروزی او را مشحون به کرامات و معجزات می‌دانست(اولين‌ ديدار آیت‌الله مصباح یزدی با احمدي‌نژاد پس‌ از انتخابات‌ رياست‌‌جمهوري‌در سال۸۴) در نهایت به این نتیجه رسید که این دولت بزرگ ترین خطر از صدر اسلام تاکنون است. (۲۴فروردین۹۰)

یاور ولایت

خود را اینگونه معرفی می‌کند و با زیرکی نزد بچه‌های انقلاب وانمود می‌کند که باید در پاستور سنگری زد تا ترکش‌ها به بیت رهبری نرسد، اما بلافاصله در ابتدای دولتش، ماجرای ورود زنان به ورزشگاه‌ها را راه می‌اندازد و زیرکانه با اطلاع از تصمیم نظام، غافلگیرانه آزادی ورود زنان به ورزشگاه را بصورت علنی اعلام می‌کند و پس از بی‌اعتنایی به نامه مراجع، رهبر معظم انقلاب را مجبور به ورود می‌نماید، در قضیه معاون اولی مشائی بی اعتنایی دو هفته‌ای به مخالفت رهبر معظم انقلاب تکرار می‌شود تا حدی که آقای ابوترابی این مخالفت را در مجلس علنی می‌سازد و سپس در خانه‌نشینی یازده روزه، اوج ولایت‌مداری را به ظهور می‌رساند، تابوشکنی و جسارتی که در هیچ دولتی سابقه نداشته است.

احیاکننده شعارهای انقلاب؛ جلدی که او پس از هجمه اصلاح‌طلبان تندرو به ارزش‌های اسلامی و انقلابی به خوبی برای خود برگزید.

او می‌دانست که بین نیروهای انقلاب محبوبیتی بالاتر از این نیست که فردی با شعارهای انقلابی ثابت کند که مردم به این شعارها رای می‌دهند و توی دهن کسانی می‌زنند که می گویند دوران انقلابی‌گری به پابان رسیده و باید شعارهای نو داد وگرنه مردم انتخابتان نمی‌کنند. او خود را زنده کننده شعارهای انقلاب نامید اما در عمل در فاصله انداختن بین نیروهای انقلابی و تضعیف نظام چنان موفق عمل نمود که دشمنان تا سال‌های سال خواب توفبق این ایجاد آشفتگی را در بین نیروهای انقلابی نمی‌دیدند!

او بر خلاف شعارهای خود با مهارت مثال‌زدنی تخریب‌ها، سم‌پاشی‌های مخالفان نظام را از رسانه‌های خارج‌نشین به تریبون رسمی نظام آورد و با تهوری اساسی به فرموده رهبری به"سیاه‌نمایی افراطی کارنامه دولت‌های قبلی و کمرنگ جلوه دادن کارنامه درخشان سی سال انقلاب"پرداخت(۲۹خرداد۸۸). او در سخنرانی خود رسما می‌گفت:

"برخي بهانه‌های ديگر مي‌آورند و مي‌گويند عدالت خيلي سخت است و ما زورمان نمي‌رسد. چطور از دهان اين قلدري كه شيلنگ ۸ اينچ به بيت‌المال وصل كرده و با يك پمپ و برق سه فاز مي‌مكد و به حساب و به جيب خود مي‌ريزد و بستگان خود را متنفع مي‌كند، چه‌طور جلوي او را مي‌گيريد؟! او با تو برخورد مي‌كند پس ول كن، سكوت كن. من مي‌گويم خدا مي‌فرمايد ما به اندازه توان تلاش كنيم خداوند بركت مي‌دهد. بعضي به ما نصيحت مي‌كنند كه فلاني چرا جلوي اين قلدرها ايستاده‌اي فشار مي‌آورند و عليه تو طراحي مي‌كنند كمي كوتاه بيا، كمي لبخند بزن، كمي هم كف دست آنها بگذار! پاسخ من روشن است. مردم به من راي دادند كه دست اين قلدرها را از بيت‌المال قطع كنم و اگر بنا باشد در مقابل تبعيض ساكت شوم اين مسووليت يك ريال هم براي من ارزش ندارد. من اگر لباس سوپوري بپوشم و شهر شما را جارو بزنم صدها برابر برايم عزيزتر است تا اينكه سكوت كنم".(خرداد ۱۳۸۶ در جمع مردم گرمسار)

قلدری که اطرافیان احمدی نژاد، می‌گویند رییس جمهور زورش به او و خانواده‌اش که علناً ثروت کشور را تاراج می کند، نمی رسد آنهم با شلنگ ۸ اینچ و پمپ و برق سه فاز! کیست؟

کیست که سال‌ها کسی جلوی او را نگرفته، سازمان‌های نظارتی و بازرسی نگرفته‌اند، و در مجموع، نظام در مقابل شلنگ هشت اینچ او به زانو درآمده! اما احمدی‌نژاد به قیمت پوشیدن لباس سوپوری کوتاه نمی‌آید، زانو نمی زند و دست دزدان بیت‌المال را قطع خواهد کرد! هشت سال این سخنان انتخاباتی ادامه داشت تا زمانی که او دیگر دوست و دشمن برای خود نگذاشت و تمام مسئولین را زخمی کرد و بارها از لیست‌های سیصد نفره در جیب گفت و رئیس قوه قضائیه، آن ادعاها را در اکثر موارد بی‌اساس خواند.

او بیش از آنکه احیاکننده شعارهای انقلاب باشد، فردی موفق در بی‌اعتماد کردن مردم به انقلاب بود که بارها با تذکرات به موقع رهبری بخش زیادی از ضربات او خنثی گردید.

او نماد مظلومیت بود

او زیرکانه با وجود داشتن تمامی حمایت‌های گسترده تمامی نهادها و تریبون‌های جمعه و جماعات که از او انتظار احمدی‌نژادی که ادعا می‌کرد را داشتند، به لطایف‌الحیلی خود را مظلومی که پناهی جز خدا و ملت ندارد معرفی می‌کرد. بک بار ادعا می‌کرد‌ جلوی بار گوجه را می‌گیرند تا به دولت آسیب بزنند، یک بار می‌گفت سه دولت در مقابل من هستند، بار دیگر از قلدرهایی می‌گفت که فلانند و فلان اما مرور کوتاهی بر سخنان وزرای خودش نشان می‌دهد که او چقدر مظلوم بود!

احمدی‌نژاد نماد مبارزه با فساد بود و آن موقع که جوان ما شعار می‌داد فقر و فساد و تبعیض، احمدی‌نژاد به پا خیز!، باور نمی‌کرد معاون اول او سایر وابستگانش، امروز بخاطر مفاسد سنگین در زندان باشند. و سایرین هم در صف محاکمه!

حالا احمدی‌نژاد با دو تصویرسازی جدید آمده است. یکی اینکه با زمزمه‌های حضور وی سایرین ترسیده‌اند!

او و تیم رسانه‌ای وی مرتب در حال تولید این نقاشی و تصویر در ذهن مخاطب هستند که اسم احمدی‌نژاد هم برای رقبایش رعب‌آور است. ساختن گفتگوی ساختگی تلگرامی مضحک هاشمی روحانی و خاتمی که با حضور احمدی نژاد در گروه سراسیمه فرار می‌کنند در راستای همین تصویرسازی کودکانه است.

تصویرسازی دوم امروز تیم وی اینگونه است که تنها منجی اصولگرایان برای رأی‌آوری محمود احمدی‌نژاد است. کسی نمی‌تواند آنها را به قدرت اجرایی کشور بازگرداند بجز محمود احمدی‌نژاد.

اما عقلای اصول‌گرایی یادشان نمی‌رود که بدترین سیلی‌ها و بی‌اعتباری و فاصله گرفتن بخش عظیمی از مردم را مرهون احمدی‌نژادیسم هستند. و باج دادن دوباره به وی گزیده شدن مضاعف و مرگباری را در پی دارد.

احمدی‌نژاد انگاره‌آفرین است تا واقعیت‌آفرین.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالي :))

      پاسخ ها

      • کارگر

        انصاف هم خوبه ...
        خدایش 4 ساله اول خوب کارکرد ... 4 ساله دوم ....

    • بدون نام

      شروع شد بازهم مثل سال 88توی طبلها بکوبید اما درقلب مردم چیز دیگری می گذرد که مثل همون سال خیلی از طبالها بی خبرند .

    • علیجان

      شماهرچه سعی کنید اقای احمدی نژاد را خراب کنید قادر نخواهید بود.درقلب ما قراردارد

    • بدون نام

      شما برو همون پاچه خواری روحانی رو بکن !
      تاببینیم دولت بعدی که روی کار میاد پاچه خواری کی رو میکنی بدبخت .

    • بدون نام

      عالی بود و واقعیت محض است.....

    • بدون نام

      دکترا کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟ تحویل بگیرید

    • نصیر

      این نشانه ضعف شماست که نقاط مثبت اورابه تهمت مبدل وترس ودلهره دارید مردم فهیم خوداگاهند
      به چه کسی رای دهدکاش بجای این هتاکی هاکمک به دولت تدبیرمیکردیدتانان مردم خشک نشودواینقدراقایان ازسخنان رهبری عبرت میگرفتند نه عکس ان بگویندوعمل کنند

    • نصر

      همه حرفهای که علیه دکتراحمدی نژادمیگویندکذب است وآدم عاقل باورنمیکند. ماهمه میدانیم که تیمهایی ازطرف بدخواهان تشکیل شده تااین شیرمردراخراب کنندولی چه ابلهنداین افراد.نمی دانندکه. چراغی راکه ایزدبرفروزد هرآن.........بسوزد.آی بسوزد. آی بسوزد

    • نصر

      آن مردبایاری امام زمان عج می آید.وشرفتنه گران راازریشه خواهدکند.

    • سید امین

      انقدر در مورد این شخصیت منفور تاریخ خبر نذارین

    • بدون نام

      ای بابا بزارید در انتخابات همه چیز مشخص میشه همینجور که در ریاست مجلس مشخص شد البته اگر دکتر احمدی نژاد افتخار بدند کاندید بشند باید به ایشون حق بدیم نیاند کم حرف وتهمت جهت خراب کردن ایشون زده نشده

    • بدون نام

      احسنت
      شیر مادرت حلالت

    • احسان علیزاده

      جالبه...
      جالب از اینکه احمدی نژاد رفت،سه سال هم هست که از دوران ریاست جمهوریش میگذره تازه یادمون افتاده که چه کاری کرده و نکرده،خوب بوده یا بد
      آقای منتقدی که در لباس خبرنگار،روزنامه نگار،مدیر،رییس،نماینده مجلس،وزیر،فقیه و یا خودتو نگران مردم یا حامی حق ملت میدونی
      کجا بودی تو اون دوران،چرا چشماتونو بسته بودید و حرف نمیزدید و نمیشنیدین؛حتما اون موقع کار آقای دکتر خوب بوده ولی حالا عیب و عار شده
      خود شما اولین نفراتی بودید که پای سخنرانی دکتر می ایستادید براش کف و جیغ و سوت و هورا میکشیدید؛حالا شده اَخ
      ما مردم حق مونه،بدتر از این هارو باید بکشیم و اگر هزار بار بدتر و از این بلاها سرمون بیاد بازهم جزو حزب باد هستیم، و عاشق تزویر و نیرنگ و ریا...

    • حسین

      این تحریریه راپيشنهاد می کنم کسانی که هنوز اصراردادند بلندگوی احمدی نژادها باشند چند بار بادقت مطالعه کنند ومطمئن باشید این قسمتی از یک واقعیت تلخی است که در8سال برمردم وکشور گذشت ودعا کنید شرایط بگونه ای شود که آقای احمدی نژاد محاکمه تا هم به مجازات اعمالش برسد وهم درسی باشد برای دیگران وهم اثبات شود که مسیولین نظام با هیچکس عهد آخوت نبسته اند

    • حمیدکمایی

      شما حق نداشتید با این ادبیات در مورد احمدی نژاد صحبت کنید .
      پس شما بااین تفکر حقوقهای نجومی چندروز پیش رو حلال می دانید احمدی نژاد در تلویزیون گفت تمام دارایی اش یک خانه در نارمک هست دوست دارم آقای نعمت زاده هم به همین شکل داراییش را در تلویزیون اعلام کند .باتشکر

    • حمیدکمایی

      مردم جواب دهند!!
      احمدی نژاد بیشتر ثروت داره یا نعمت زاده ؟
      احمدی نژاد بیشتر ثروت داره یا آخوندی ؟
      احمدی نژاد بیشتر ثروت داره یا حسین فریدون ؟

    • دانشجو

      واقعا چه قدر زاویه دار خبر کار میکنید فکر می کردم سایت بیطرفی باشید!! حداقل حرمت این ماه رو نگه دارید.

    • بدون نام

      زنده باد احمدی نژاد ازدولت فعلی یکی معرفی کنیدکه مثل ايشون باشد

    • بدون نام

      مردم اگاهند هر چه بد احمدی نژاد بگین مردم بیشتر به طرفش حرکت میکنن شماها فقط تخریب بلدین زمان احمدی نژاد عربستان جرات نکرد تهدید کنه الان هر کاری میتونن در نورد ایران میکنن

    • زانیار

      خیلی تابلو با تمام نیرو دارن احمدی نژاد رو خراب میکنن
      واقعا ازش میترسن
      کم مونده فحششم بدن دیگه

    • بدون نام

      فقط خودت خراب می کنید بابا مردم ماشاا همه چیز را میدانند مردم هوشیار هستند تو دیگر چرا خودت خراب مکنید تو که داری در این ماه مبارک رمضان دروغ می گوید تو شکمت سیر است ماشکم سیرها قبول نداریم ما کسی قبول داریم پیرو خط رهبری عزیز باشد من کارگریساده هستم ولی میدانم احمدی نژاد طرف داران مستضعفان است ما قبولشان داریم 96منتظر احمدی مردمی هستیم یا حق

    • حمیدکمایی

      واقعا غرض ورزانه صحبت کردید تمام پتروشیمی ها مال نعمت زاده هستند تمام ملک و املاک مال آخوندی هستند اما شما گیر دادید به احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نزاد ایران رو جز کشورهای هسته ای کرد اما افسوس که با بتن پرش کردن..افسوس.افوس...

    • عباس

      نظر اقای احمدی نژاد کاملا مثبت است

    • بدون نام

      من به شخصه منتقد خیلی از کارهای اقای احمدی نژاد هستم اما برایند کار ایشان بسیار بهتر از اقای روحانی است اگر بیایند قطعا بهشون رای میدم با این حرفام ایشون بیشتر محبوب میشن تا منفور

    • بدون نام

      کاملا خبرهاتون جهت دار و بر خلاف احمدی‌نژاد هست هیچ دولتی بی عیب نبوده عادلانه خبر رسانی کنید و اجازه بدید مردم در انتخابات تصمیم بگیرند با تمام معایب احمدی نژاد یه چیز دیگه بود لطفا سانسور نکنید.

    • مرتضی

      روحانی خوبه !!!!
      هه...

    • بدون نام

      من نمیدونم با این کارها میخوان به کجا برسن البته بهشون حق میدم چون هنوز حسن کلید ساز بر تخت قدرت هستن و حقوق میلیونشو از این دولت میگیره آقا گیرم حرف شما حق احمدی نژاد دزد خلاف کار اصلا هرچی شما بگید ولی آگه کولی خونیتون تموم شد یا میخواید تخریبش کنید بکنید اون کسی که بخواد به آقای احمدی نژاد رای بده میده بعدشم آقا یه سال دیگه انتخاباته ما حرف خودمونو پای صندوق میگیم وبا توکل به خدا پیروز انتخابات هم میشیم .اما نمیدونم این آقایون از چی میترسن.

    • بینام

      شما چه کار کردیم

    • بدون نام

      فکر میکردم شماها بدون گرایش سیاسی به واقعیت های خبری و آهن مسائل بپردازید ولی ظاهرا شما هم درگیر بازی های سیاسی هستید و اخبار رو وارونه به مردم می دهید
      ولی مردم واقعیت دعا رو می فهمند و در جای مناسب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان میزنند
      زنده باد عدالت زنده باد مردانگی زنده باد آزادی زنده باد احمدی نژاد

    • ناشناس

      به نظر من احمدی نژاد از همه رئیس جمهورهای ایران بهترین بود در دوره ایشان بیکاری تا این حد نبود باز ایشان به فکر ملت بودند روحانی چی تا حالا عملکرد مثبتی نداشته من در دوره ایشان بیکار شدم زندگیم با تحشیلاتی که دارم به سختی میگذره به این دولت کاملا بی اعتمادم .

    • بدون نام

      احمدی نژاد مرده عمل بود از جنس مردم است

    • مهدی

      آقایان خلاف میکنید چرا بحساب احمدی نژاد گذاشتید؟ خدا لعنت کنه اونایی که میخوان این ابر مرد را خراب کنند گرچه هیچ غلطی نمیتونند بکنند

    • بدون نام

      هر کسی که بد احمدی نژاد را بگوید،کوردل و از خدا بی خبر است،وگرنه احمدی نژادبه همه وعدهاش عمل کرد،همه هم موجود وقابل رویت است،حالا مخالفاش بگن تا به امید خدا بترکن

    • مسعود

      اولا من یکی از منتقدین احمدی نژاد هستم و بهش هم رای نمی دم.
      اما با این مطلب معلوم شد خبر داغ کدوم وری غش می کنه ... و انصاف و عدالت و انتشار نظرات متفاوت براش اهمیتی نداره چون تاحالا چندین نظر خود منو سانسور کرده در حالی که نه دروغی گفتم و نه توهینی کردم فقط چون مخالف نظرات سیاسی جناح مورد علاقه آقایون بود سانسور شد (خبر داغ منتشر کن)

    • پیمان

      جالب تر از این متن,نظرات حامیان احمدی نژاد تو ستون بود,واقعا متاسفم

    • رضا

      فقط احمدی نژاد

    • بدون نام

      احمدی نژاد بهترینه و بهترین می‌مونه.ما لحظه شماری میکنم.تا انتخابات.

    • محمود

      درود بر احمدی نژاد مردمی. خدا هر که را بخواهد عزیز میکند. چرا نفهمیدی داداش !

    • سعید

      واقعیت هایی است که بایدبپذیریم هرچند باب میل طرفداران احمدی نژادنیست

    • رضا

      احمدی نژاد دوست داریم برترینهادرجش کن

    • بدون نام

      سیاه نمایی در روز روشن و تبلیغ برای روحانی!جمش کنید واقعآ مردم رو چی فرض کردید

    • محمودی

      سلام احمدی نژاد کشور را چنان به باد فنا داد که 8 سال حکومتش باید 40 سال بگذره تا عواقبش از بین بره عوض فرستادن ایشان به زندان مثل معاونش دارد ادعای ریاست میکند

    • لطفی

      دکتر احمدی نژاد یکی از پاکترین و متدین ترین مسوولان. این مملکت میباشد، ما مردم خوزستان با تمام وجود دوستش داریم و منتظر هستیم که در انتخابات ریاست جمهوری این دوره شرکت کنه تا همه بهش رأی بدیم، انشاالله خدا حفظش کنه برای همه ملت ایران

    • بدون نام

      تخریب دکتر باسفسطه گویی اثر ندارد. یک قانون کلی را گفته بعد با نظر یک نفر یا (جزیی گویی) میخواهد آن قانون کلی را نفی کند.
      مامردم بهتر میدونیم به کی رای بدیم. فقط دکتر احمدی نژاد100%

    • محمود احمدی نژاد

      آقای روحانی پای صندوقهای رأی انشاءالله همدیگه رو میبینیم
      کی انتخابات بشه از شر این دولت خلاص بشیم خدارو شکر که هیچ تورمی نداریم هیچ گرونی نداریم همه چی آرومه

    • بدون نام

      زیاد آقایان اطراف روحانی نترسند یک سال دیگر صبر کنید تا مردم فهیم ایران حق شما را کف دستتان بزارند.داری از دولت ترسو در مقابل سعودی ها حمایت میکنید از دولت حقوقها ی نجومی مدیرانش از تعطیلی کارخانه هایش از بیکاری روز افزون جوانانش از خون شهدای هسته ای گذشتنش دولت روحانی سال دیگه مردم درس عبرت خوبی به او خواهند داد

    • بدون نام

      دمش گرم.مرد بود .نه نامرد

    • بدون نام

      خیلی .............که میخواید با این چرت و پرت ها احمدی نژادو خراب کنید . مردم خودشون میفهمند کی دروغگو ه کی راست میگه

    • دانیال حجازی

      امیدوارم که برای دومین بار کشور رو به گند نزنه بخاطر سادگی مردم

    • بدون نام

      آقای خبرنگاروجدان داشته باشیدوبی طرف قضاوت کنید فقط همین

    • بدون نام

      امان از این جهالت

    • مهدی

      زنده باد غیور مرد ایرانی
      محمود احمدی نژاد

    • مسعود

      آقای احمدی نژاد یه رحمی بکن به این ملت و از یه عده آدم ساده لوح سو استفاده نکن این ملت هنوز دارند تاوان 8 سال شما را میدهند

    • رامين

      بازم 100رحمت به دولت زمان احمدى نژاد, همه جا کار بود و مردم از بيکارى ناله نميکردن, حتى اگه به قول شما تورم هم بوده باشه ولى بجاش مردم بيکار نىودن, نه مثل الان که همه از نبود کار حتى کارگرى به ستوه اومدن

    • حبیب

      این مقاله عین واقعیت بود

    • بدون نام

      شما که از احمدی نژادطرفداری میکنید .... . واقعا براتون متاسفم بااین سطح درک وفهم

    • بدون نام

      ای کاش خوبیهای دولت احمدی نژاد رو میگفتید.
      که بشه قضاوت کرد شاید خوبیهاش به بدیهاش چربید.همش تخریب دروغ ریا...

    • اسد

      شرط می بندم اونایی که احمدی نژاد تایید می کنن در این متن از لحاظ سیاسی اطلاعات ندارن یا از احمدی نژاد ... یا خودشون زدن به خواب یا منتظر یارانه ی 200 هزار تومانی احمدی نژادن

    • شهید بی نام

      واقعا مگه کسی احمدی نژاد طرفدار هم داره
      اگه داره یا .... یا کلا وسایل ارتباط جمعی نزدیک سکونتش نیست

    • حسن عشقی

      بازخداپدرومادراحمدی نژادوبیامرزه

    • سعید

      واقعا روتون میشه این تحلیلهای دروغین را به کسی که نیتش جز خدمت نبوده نسبت بدین خجالت هم خوب چیزیه!
      حالا خیلی مهم نیست چون شماها ... این دولت دورو را انجام بدین خوشتون باشه
      این دولت خوبه یه دونه کار مثبت انجام نداده
      انرژی هسته ای که دولت قبل با خون و دل به اینجا رسونده بود بدون هیچ نتیجه و امتیازی دادین رفت و حرف از مدیریت پرونده هسته ای میزنید

    • سید یحیی بکاء

      واقعا براتون متاسفم گوشه کنایه های خیر مستقیم سایتتون اثر نداشت دیگع رو اوردید به شمشیر از رو بستن .خوبه سعی کنید ولی اخر رای ما محمود مردمی نژادههههههه

    • بدون نام

      دوشنبه بعد ازنمازظهروعصر احمدي نژاد درمسجد جامع نامک سمنگان سخنراني ميکند

    • بدون نام

      دروغ میگید قشنگ تر از راست

    • حمید

      احمدی نزاد. بیشتر تیپش به ... میخوره تا رییس جمهور!!

    • سعید

      احمدی دوست داریم احمدی دوست داریم

    • بدون نام

      کوردلان واز خدا بی خبران هر چه میتوانند منفی علیه دکتر مینویسند.جواب مخالفان احمدینژاد را پای صندوقهای رای میدهیم.

    • بدون نام

      بیگ لایک مرسی از بی پروایی و صراحت بیانت جیگرم حال اومد مردک دجال

    • زنبور

      آخه این احمدی نژاد .... اون دیگه ......

    • بدون نام

      بهترین ها بهترینی

    • مهدی

      تو زندگیم یه اشتباهي داشتم اونم این بود به روحانی ری دادم ....

    • محمد

      اگه دولت احمدی نژاد پاک دست بود پس چرا .... و......در زندان یا تو صف زندان هستند نکنه اینا از دولت دیگه ای بودن

    • hosen

      تواین روز هایه عزیز اینقدر تهمت خوب نیست احمدی نژاد بسیار انسان شریفیست مگر دراین دولت اختلاس شده همه تقصیرریس جمهوراست که معاون فلانی زندان است چه ربطی به احمدی نژاد داره هرکی خربزه میخوره پایه لرزشم بشینه ولی ایرانی جماعت حاضرن بیکارباشن شب گرسنه بخابد ولی غرورش حفظ شود خودتان قضاوت کنید اگر احمدینڗاد ریس جمهور بود اینکار هایی که عربستان کرد چنان بلایی سرش میاورد که هرگزجرات توهین به ایران رانداشته باشد بحس سرغروراست که فعلان عربستان جاهل هرروزی یک تهمتی به ایران میزند کسی هم پاسخ قاطعی به این بی شرمها نمیدهد

    • بدون نام

      شما چطور جرات به خود میدهید تا در قبال مردی سخن بگویند که خودراوقف این ملت کرد واقعا متاسفم

    • بدون نام

      من مطمعنم احمدی نژاد با رای بالا انتخاب میشه ما بین مردم هستیم می دانیم مردم چه می خواهند!

    • علی

      این ارزو را به گور ببرید که دیگه احمدی نژاد رای بیاورد
      عمرا که رای بیارد و مردم او را انتخاب کنن

    • امیر

      من ازاولم هستم به پای دکتراحمدی نژادپایدار حتی اگه سرم بره بالای دار

    • بدون نام

      میدونستم اینقدر جرات ندارید نظرات مخالف رو سانسور نکنید
      سانسور شیوه معمول گروههای مرتبط با شماست با اجازه شما متن خبر و نظرات همه به همراه سانسور نظر خودم رو در کانال‌های خبری به صورت دقیق و با نام گیشه اخبار داغ منتشر میکنم

    • ابوالفضل

      حالا روخانی چیکار کرده برای ما آمریکا فریبش داد صلح یه صلحی نشون بده به روحانی که تا عمری داره فراموش نکنه.احمدی نژاد حمایتت میکنیم

    • درقی

      هر چی با شه از روحانی.رفسنجانی.خاتمی.موسوی وکروبی بهتره

    • اریان

      هرچی بود آمریکا جرات نکرد به ما بگه تو حالا........

    • بدون نام

      فقط ااحمدی جون

    • بدون نام

      دم احمدی نژاد گرم ! روحانی زندگی مردم ایرانو خیلی سخت کرده و مردم هر روز تنگدست تر و مستاصل تر میشوند ! در زمان احمدی نژاد مردم خیلی راحت تر زندگی میکردند .احمدی نژاد مرد بود ومردمی ...

    • سید

      دروووووود بر دکتر احمدی نژاد

      برترینها وظیفه شما قضاوت نیست شما باید بی طرف باشید به عنوان یک رسانه

    • رضا سایه وند

      با سلام به تمام عزیزانی که برای نظام و انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند و جان بر کف فرمایشات مقام معظم رهبری را سر لوحه زندگی خیش قرار داده اند و از کسانی که دنبال مسائل سیاسی هستند خواهش میکنم فقط به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند اصل نظام و انقلاب هستند خداوند به مقام عظمی ولایت طول عمر عطا نماید وتا زمانی که زنده هستیم گوش به فرمان رهبری هستیم.

    • محمد امیرآبادی

      همه این حرفا رو ول کنید ، احمدی نژاد ۸ سال نفت رو بالای ۱۰۰ دلار تا ۱۴۵ دلار فروخت و حالا در دولت روحانی نفت ۴۰ دلاره ، خودتون قضاوت کنید که چطور اون ثروت به باد رفت و ...

    • رضا

      صل علی محمد یاور رهبر آمد
      آقای احمدی نژاد

    • بی نام

      هرچه... ریخته اینجانظرداده خودتونو بکشیدمردم دیگه احمدی نژادرای نمیدن اشتباه دوباره تکرارنمیشه آدم ازگذشته باید عبرت بگیره خودتونم میدونیدهرچی بدبختی الان داریم از.. کاریااحمدیه درزمان احمدی اقتصادماهمش منفی بودروحانی اومدداره گندکاریای احمدی درست میکنه متاسفانه دلواپسان جلوشوگرفتن این دلواپسان دوست ندارن مردم شاباشن هرچی گرونیه زمان احمدی نژاده ولخرج ترینم دولت احمدی بودخیلیم بدهکاری وکسری بودجه بجاگذاشت یادتونم نره اکثروزای احمدی نژاد.... لطفاثبت کنیدنظرمو ویک جانبه عمل نکنیدتهرانیاهمشون طرفداراصلاح طلباهستن ودرانتخابات مجلس وخبرگان نشون دادن.

    • بدون نام

      حرف حقیقت تلخه نه زشت متاسفانه ... یادم نمیره سخنرانیای ... احمدی نژادو که درسازمان بین الملل که باعث بی آبرویی ماشد هنوزم که هنوزه شرمساری میکنم لطفاثبت کنیدویک طرفانه عمل نکنید

    • سید محمد احسانی

      منم قبول دارم که احمدی نژاد ... اهداف والایی داشت ، اما مشکل اینجا بود که سواد سیاسی نداشت و آدم ساده .. بود ، بخاطر همین با وجود فروش چند ساله نفت ۱۴۰ دلاری ، صدها برابر پولی که اطرافیانش ( که البته بعضیا میگن چه ربطی به اون داره ، باید انصاف داشته باشن ، چون تا آخرین لحظه احمدی نژاد از همشون دفاع میکرد) ... خودش با سیاستهای غلط و حرفای عوام پسند حیف و میل کرد ...
      خواهش میکنم سانسور نکنید ، بگذارید مردم بیشتر فکر کنند

    • حمیدکمایی

      حالا آقای خبرنگار از همین کامنتها میشه فهمید مردم کی رو بیشتر دوست دارند و طرفدار کی هستند .
      درود بر ابر مرد قدرت محبوب مردمی نژاد
      درود بر شرف مردی که در یک کیلومتری اسراییل مرگ بر اسراییل گفت .
      درود بر کسی که حاضر نشد سر خون شهدا معامله کند .

    • باقر

      این شخصی که این خبر را تحلیل و ارسال کرده واقعا تخیلاتی بوده و معلوم است از سر بغض و احساسات شخصی نظر داده ، از نظر بنده این شخص سفسطه گر خوبی است ولی خرمایی که خورده هسته اش تو جیب خواننده های متنش هست ،واقعا ایشون در مورد این متن چه فکر کرده ؟؟؟ ایا خودش را عقل کل دیده و بقیه را نادان که این همه جابجایی و سفسطه و با کلمات به شکل تخریب امیز عنوان کرده است ، من ترجیح میدم به ایشان کمی دمکرده گل گاوزبان بدهند تا ارامش خود را حفظ نماید

    • بدون نام

      تا وقتي احمدي نژاد بود ملت انقد بدبخت نبود بنزين به اين حد نميرسيد

    • بدون نام

      خاک بر سر ما...که ناگفته هایی هم باشه...اما ندانیم.

    • تاجیک

      سلام امیدوارم به همین زودی ها از شر این دولت به ظاهر اصلاح طلب خلاص بشیم. احمدی نژاد در بسیاری از حوزه‌ها مثل انرژی هسته ای و اقتدار دولت در عرصه سیاسی بی نظیر بود. هر جا هستی احمدی نژاد عزیز خدا نگهدارت با شه اگه کاندید بشی دوباره بهت رای میدم.

    • احمدی نزاد

      خدایا! با این همه استدلال روشن تر از روز که اینجا نوشته و هزاران مورد دیگه باورم نمیشه هنوووووز طرفداری داشته باشه این آقا.. بسیار جالب بود کامنتها. اگر واقعی باشن معلوم میشه مردم ما دوس دارن فریب داده بشن و این آقا هم کارشو خوب بلد بوده! جرم بقیه هم میشه هموطنی با همین مردم با فراست. افسوس..

    • سیدیحیی بکاء

      نفت 100 دلار وقتی کسی نمیخرید چه فایده

    • سید یحیی

      اصلا 1000دلار

    • وحید

      عزیزان احمدی هر چی بد ولی همه مردم رو خانه دار کرد با مسکن مهر یا نه یارانه داد یا نه جماعت خارج نشین رو برگرداند یا نه نمونش حبیب از دزدی برادران اصلاح‌طلب پرده برداشت یا نه

    • عبدالانظرمحمدی

      حقیقتا در دوران او وضیعت اقتصادی عالی بود

    • بنده خدا

      به والله به والله به والله هرچی برعلیه این انسان شریف بگویید باورم نمیشه

    • بدون نام

      شعار هرچي مرده:
      احمدي برميگرده
      درووووووووووووودبردکتراحمدي نژاد

    • محمد

      هی میگن سیاسی نکنین خودتون بدترین

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد.

    • بدون نام

      احمدی سیاستمدار نیس بیشتر ب درد همان شهرداری میخورد، سیاست کسی مث ظریف یا خاتمی میخواهد تاوان قلدریه احمدی را ملت ایران تا چندين سال خواهن داد

    • بدون نام

      اقای عزیزی که درمورد دکتراحمدی نژاد اینهمه مطلب نوشتی,,,لازم نبود اینهمه به خودت زحمت بدی,,مردم خودشون بهترازشما احمدی نژادو میشناسن,مردم ایران هم کارشناس سیاسی هستند هم اقتصادی,,نیازی به نظر وراهنمایی جنابعالی ندارن,شما بااین حرفاتون بیشترمردم رامجذوب احمدی نژادمیکنید,لطفا ازغیبت وافترا دست بردارید,,

    • بدون نام

      چ میگی تو موقع ای احمدی ریاست تحویل روحانی بزرگوار داد ۴۵ واحد مسکونی ودانشگاه ایرانیان داشت کو دولت مستصعف که میگی خونه هاش چی دانشگاه که پولس از بیت المال گرفت چی کجای کاری انگار مردی تو

    • کارگر

      اگر به تو ۴۵ میداد واسه ی خودش دانشگاه ایرانیان میزد میدونی

    • بدون نام

      روحانی خواهد آمد انشالاه دوباره

    • بدون نام

      ازلحن گفتگو وبکارگیری الفاظ وکلمات بد طرفداران پوپولیستی احمدی نژاد در متن همین نظرات اعلامی میتوان به کوته بینی افکار آنها در تحلیل امر مهم کشورداری پی برد...تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل، انسان از این همه کوته بینی تعدادی از هموطنان خود رنج میبرد.

    • هژیر

      اینها که به طرفداری محمود پست میذارن یکی دو نفرن که بارها نظر میذارن. کدوم طرفدار؟
      مطلب خیلی کامل و جالب بود.

    • بدون نام

      احمدی نژاد برای همیشه رفت تمام

    • بدون نام

      آخه احمدی نژاد ... نه بلده حرف بزنه فقط متلک ومسخره وابرو ریزی میکنه ادبیات حرف زدن بلد نیس به چیش دلمو خوش باشه به اختلاسش

    • عالیه

      شخصیت تمام کمال روحانی روحانی عزیز رای میدیم خواهید دید

    • بدون نام

      اعتمادی به احمدی نژاد ندارم بس که ...

    • اواپری

      احه مردک بی حساب این چرت وپرت های احمقانه را کی برات انشا کرده بجای این اراجیفی که خدایش خودتم مسخره. میکنی برو یه لقمه نون با شرافت در بیار نه اینکه بخاطر یک ملیون حقوق بیای تهمت به کسی بزنی لدم واقعا ناموس شو بزاره سر چهار راه بهتره تا اینجوری نون در بیاره بیشرفی هم حدی داره نترسید به شما ها کار نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج