۳۴۵۳۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: هرگز رونالدو را جلوی آینه ندیدم

کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال و حال حاضر بایرن مونیخ، همواره از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکنی که با او کار کرده نام برده است.

ورزش سه: کارلو آنچلوتی، سرمربی سابق رئال و حال حاضر بایرن مونیخ، همواره از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکنی که با او کار کرده نام برده است.

رونالدو را برخی به خودخواهی و خودپسندی متهم می کنند و برخی پا را فراتر گذاشته و او را فردی دارای وسواس روی تیپ و چهره اش می خوانند.

کارلو آنچلوتی در مورد نابغه پرتغالی رئال به تلگراف گفت:" شاید برای خیلی از مردم دنیا شکل ظاهری و تیپ رونالدو مهم باشد ولی برای خود او چنین چیزی در درجه اول اهمیت قرار ندارد. من رونالدو را همیشه فردی دیده ام که دوست دارد بهترین کیفیت خودش را درون زمین به نمایش بگذارد.

هرگز در رختکن او را روبروی آینه و در حال درست کردن موهایش ندیدم. برای او قبل از هر مسابقه، فقط و فقط پیروزی اهمیت دارد. رونالدو همیشه نگران تیمش است و دوست دارد پس از هر بازی چه نتیجه برد باشد چه باخت، نزدیک هم تیمی هایش باشد و با آنها در مورد اتفاقات بازی حرف بزند. تعهد او به تیمش مثال زدنی است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم چرا ما آدما دوست داریم واسه آدمای معرفو حاشیه درست کنیم . اصلا ما به تیپ و ظاهر و ژست کسی مثل کریستیانو رونالدو چخ کار داریم؟ ایشون یه فوتبالیست عالی هستش و فقط فوتبالش باید واسه ما مهم باشه نه چیز دیگه ای .
      ما نباید دنبال الگوهای اخلاقی در چنین افرادی بگردیم چون خیلیلاشون طرفیت این موضوع رو ندارن و اصلا دوست ندارن الگوی اخلاقی باشن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج