۳۴۵۶۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لهستان «ناهار ضد بحران» می‌دهد

رسانه‌های لهستان اعلام کردند که این کشور قصد دارد نشستی را برای آن دسته از وزاری‌خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که برای نشست روز شنبه در برلین دعوت نشده بودند، برگزار کند.

خبرگزاری ایسنا: رسانه‌های لهستان اعلام کردند که این کشور قصد دارد نشستی را برای آن دسته از وزاری‌خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا که برای نشست روز شنبه در برلین دعوت نشده بودند، برگزار کند.

در نشست برلین که با حضور شش کشور بنیانگذار اتحادیه اروپا برگزار شده بود، از انگلیس خواسته شد به منظور پیشگیری از ضرر بیشتر به اتحادیه اروپا، هرچه سریع‌تر اقدام به خروج از این اتحادیه کند.

یک روزنامه لهستانی اعلام کرد ورشو دعوت‌نامه‌هایی برای شرکت در "ناهار کاری" در روزهای آتی برای وزرای خارجه اتحادیه اروپا به سفارتخانه‌ها ارسال کرده است. البته شش بنیانگذار اتحادهی اروپا از این دعوت مستثنی شده‌اند.

وزیر خارجه لهستان گفته است: ما باید درباره نحوه عملکرد اتحادیه اروپا در شرایط بریگیزت تصمیم‌گیری کنیم. معتقدیم دلیلی ندارد عجله کنیم مادامی که انگلیس در اتحادیه‌اروپا است با این کشور به عنوان یک عضو کامل اتحادیه برخورد می‌شود.

در پاسخ به احتمال حضور وزاری خارجه اتحادیه‌اروپا در ناهار کاری روز دوشنبه در ورشو، سخنگوی دولت لهستان اعلام کرد : اینکه انتظار داشته باشیم تمامی وزرا برنامه خود را برای حضور در این نشست تنظیم کنند، امری مشکل است.

وی افزود: برخلاف نشست شش عضو بنیانگذار اتحادیه‌اروپا که روز شنبه در برلین صورت گرفت، " ما براین باوریم که باید با همه صحبت کرد.

سخنگوی دولت لهستان ابراز امیدواری کرد که این نشست بتواند منجر به ایجاد "طرح کلی اولیه " شود که بتوان بر اساس آن مشخص کرد اتحادیه اروپا در چه مسیری باید گام بردارد. اما هنوز بسیار زود است که درباره نتایج صحبت کنیم زیرا هر وزیر خارجه‌ای با قصد و نیت و فرضیات خود در این نشست شرکت می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج