جاباما
۳۴۵۶۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

یکی از عواملی که باعث دگرگونی و تغییر دیدگاه افراد نسبت به زندگی و شخصیت فردی خود می‌شود، مسافرت کردن است.

وب سایت بدندید: یکی از عواملی که باعث دگرگونی و تغییر دیدگاه افراد نسبت به زندگی و شخصیت فردی خود می‌شود، مسافرت کردن است. همانطور که سعدی در یکی از غزلیات خود می‌فرماید: "بسیار سفر باید تا پخته شود خامی".

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

در اینجا قصد داریم تا هفت مقصد مسافرت را به شما معرفی کنیم که دقایق زیادی از تفکر و تامل و خوداندیشی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

۱- کیوتو، ژاپن

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

این شهر آرام که برای مدتی حدود هزار سال پایتخت ژاپن بوده است، مکان معرکه‌ای برای جدا شدن از فشار زندگی روزمره است. باید زمانی را به گشت و گذار در میان سایت‌های میراث جهانی یونسکو در این شهر بگذرانید که شامل باغ‌های انعکاسی و معابد خیره‌کننده است. کیوتو کاملا برعکس شهر پرشتاب و دیوانه‌وار توکیو، یعنی پایتخت فعلی ژاپن، شهری آرام است. شهری مناسب برای توقف کردن و تفکر و تامل جدی در یک مکان به شدت معنوی.


۲- استانبول، ترکیه

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

این شهر نه تنها یک تاریخ بسیار غنی در خود دارد، بلکه آمیزه‌ی تمام عیاری از شرق و غرب نیز هست. حفظ سنت‌ها در کنار استقبال از فرهنگ دنیای مدرن و امروزی از ویژگی‌های بارز این شهر است. با مسافرت به این شهر به فهم بهتری از نیاز به تعادل در زندگی اشخاص دست پیدا خواهید کرد و مشاهده خواهید کرد که چگونه جنبه‌های مختلفی از خودتان، به طور هم‌زمان و هماهنگ با هم همکاری می‌کنند.


۳- سانفرانسیسکو، ایالات متحده آمریکا

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

این شهر با آغوش باز به همه‌ی مردم با شیوه‌های زندگی متفاوت خوش‌آمد می‌گوید؛ و به کسانی که از دروازه طلایی آن وارد می‌شوند نیز همین را می‌آموزد. سخت است که این شهر را از خلیج ببینید و انگیزه‌ای را برای کسب تجربیات جدید حس نکنید. تجربیاتی که افق دید شما را گسترش خواهند داد و شمارا روشن‌فکرتر می‌کنند. فرقی ندارد که غذای جدیدی را تجربه کنید یا خودتان را در یک محله با فرهنگ غریبه غرق کنید؛ در هر صورت سانفرانسیسکو شما را روشن‌فکرتر و در رفتار با مردم، شکیباتر خواهد کرد.


۴- کیپ تاون، آفریقای جنوبی

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

این شهر که در جنوبی‌ترین راس آفریقا قرار دارد، شما را از حصار راحتی خود خارج می‌کند تا بی‌عدالتی با طعم نژادپرستی که در این مکان رخ داده است را بشناسید. تلاش‌ها و رهبری نلسون ماندلا برای بیرون بردن کشورش از سایه‌ی تبعیض، الهام‌بخش شما خواهد بود و می‌توانید آن را به نوبه‌ی خود در هویت فرهنگی‌تان، در جامعه خود و در دنیا منعکس کنید.


5- گرینداویک، ایسلند

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

حس آرامش را در قدرت طبیعی شفابخش این شهر ساحلی ایسلندی خواهید یافت. یکی از اصلی‌ترین جذابیت‌های این مکان، بلو لاگن (تالاب آبی) است. یک آبگرم طبیعی که مکان مناسبی برای پاک‌سازی هم‌زمان بدن و ذهن است. در کل زمین هیچ مکانی شبیه این تالاب وجود ندارد و وقت گذراندن در این محیط سورئال و فرازمینی به افکار شما منظر جدیدی می‌بخشد.


۶- کراکوف، لهستان

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

این شهر اروپای غربی از لحظه‌ی ورود تا هنگام ترک آن وجود شما را تصرف می‌کند و تا مدت طولانی بعد از بازگشت‌تان هنوز اثر آن را بر خود حس خواهید کرد. هنگامی که در میدان اصلی به گشت و گذار می‌پردازید و یا در اطراف زمین‌های قلعه‌ی وویل می‌چرخید،یا آشیانه‌ی اژدها (افسانه‌ی شهر) را کاوش می‌کنید، احساس خواهید کرد که درون افسانه‌ی پریان در یک شهر مدرن هستید و این حس رویایی را تجربه خواهید کرد. اما شهر کراکوف فقط در مورد رویاها نیست، زیرا یادآور تراژدی‌هایی است که در طول فاجعه‌ی هولوکاست رخ داده است. این شهر مکان مناسبی برای یادگیری و مرور لحظات تیره‌ی تاریخ و فراگرفتن درباره‌ی قدرت مبارزه‌ی روح انسان با لحظات تلخ است.


۷- کرایست‌چرچ، نیوزیلند

سفری که نگرش شما به زندگی را تغییر می‌دهد

این شهر زیبا، همراه با پس زمینه‌ای از قلّه‌هایی پر از برف، مقصدی آرام و بی‌‌همتا برای مسافرت و کسب تجربه است. با طبیعتی که دور تا دور این منظره‌ی شهری را فرا گرفته است، سخت است که بازتابی درونی از زندگی خود نداشته باشید و به آن فکر نکنید. این شهر مثال خوبی برای بهبود از اندوه باقی مانده از زمین لرزه‌ی ویران‌کننده سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ است و به همه بازدیدکنندگانش می‌آموزد که فراموش کردن و بهبود دردها بعد از پیش آمدن سختی‌ها ممکن است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج