۳۴۵۶۳۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

افشارزاده: نباید بانوان را راه می‌دادند

سرپرست باشگاه استقلال گفت: در استقلال رقم‌های ۲-۳ میلیاردی نداریم چون باید طبق بودجه باشگاه هزینه کنیم.

خبرگزاری فارس: بهرام افشارزاده در خصوص آخرین شرایط استقلال و همکاری که با علیرضا منصوریان انجام داده است اظهار داشت: منصوریان یک مربی بسیار با اخلاق، با انضباط، پیگیر و جوان است و او یک استقلالی اصیل محسوب می‌شود و امیدوار هستیم سیستم بتواند از او استفاده بهینه ببرد.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود استقلال بازیکنان میلیاردی جذب کرده است گفت: اصلا از این خبرها نیست. در استقلال از بازیکن ۲-۳ میلیاردی خبری نیست و ما طبق بودجه‌ای که داریم هزینه می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا سورپرایز دیگری برای هواداران از لحاظ جذب بازیکن دارد یا خیر گفت: ما تا اینجا هم بازیکنان خوبی را جذب کردیم و اگر با صلاحدید سرمربی باشد بازیکنان جدید دیگری مدنظر ما هستند که در مورد ‌آنها اقدام خواهیم کرد.

افشارزاده در خصوص حضور بانوان در تمرینات هفته گذشته استقلال گفت: به نظرم بانوان نباید به محل تمرین استقلال می‌رفتند و من اصلا از این موضوع اطلاع نداشتم. وقتی موضوع را فهمیدم بلافاصله تذکر دادم و به ‌آقای خاوری مسئول کمپ گفتم از ورود بانوان ممانعت به عمل بیاید چون ما مجوزی برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و سالن‌ها چه در مورد فوتبال و چه غیر فوتبال نداریم و من خودم خواستم که به بانوان اجازه ورود ندهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد حسن زاده

      متاسفم واس ورزشی که حق خواهرها و مادرهامون و دخترای مملکتمون خورده میشه! دختر ایرانی چه گناهی کرده به کدامین گناه نباید ورزشگاه بیاد تمرین نیاد؟ مگه فرهنگ سازی ها از کجا شروع میشه؟... حالا میبینیم تو خونه هرکی یک ماهواره هست چرا جلوی اینارو نمیگیرید اگه به فکر مردمید؟ قبلا زنها حتی اجازه رانندگی نداشتند ولی بعدا یک فرهنگ شد! خواهش میکنم دخترای مملکتمون حقشونه که اونا هم مثل ما ووپسرا از امکانات استفاده کنند! در ضمن تمرین استقلال به نظر یکی از با فرهنگ ترین تمریناتی بود که دیدم.

    • BOX

      درعصر اینترنت اقایون هنوزدرعصربوق بسرمیبرند!!!!!!

    • سعید

      بانوان باید به مسابقات لیگ هم بیان ....

    • بدون نام

      آخه چرا نباید بیان ورزشگاه؟؟؟ منم ب عنوان یک دختر دوست دارم برم ورزشگاه و بازیارو ببینم. خب این حق ما هم هست

    • مرد قرمز

      آقای افشار زاده و فتح الله زاده و رویانیان,خوشبختانه جزو دروغگو ترین مدیر عاملان عرصه فوتبال هستند ,آقای افشار زاده ,شما ک میگی ب هیچ وجه قرارداد ٢-٣میلیاردی نداریم پس قرارداد آقایان مهدی رحمتی و احسان حاج صفی و امید ابراهیمی رو خواهشا ذکر کنید تا همه بدونند ک این بازیکنان غیرت ندارند و فقط ب فکر پول هستن و در ادامه همون طور ک آقایان فتح الله زاده و رویانیان با بازیکنانی قرارداد بستند ک متأسفانه بالای ١میلیارد بودند با این سقف قرارداد دقیقا یک میلیارد گزارش شده بود
      متأسفم واسه سازمان ورزشی ک تیغ برششون فقط و فقط برا خودشون کارسازه نع برا مقامات بالاتر

    • zebra

      اول باید آقایون یاد بگیرن که درست تیمشونو تشویق کنن...باید فرهنگ داشته باشن...متاسفانه با این شعار هایی که میدن اینا هم حق دارن راه ندن خانومارو....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج