۳۴۵۶۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز « Deadpool ۲ » در اوایل ۲۰۱۷

اوایل امسال طرفداران بالاخره توانستند Ryan Reynolds را در نقش سوپر قهرمان محبوب Deadpool ببینند . این فیلم که بالاترین درجه ی R-rated در طول تاریخ را از آن خود کرد ، آنقدر موفق بود که هنوز چیزی نگذشته ، کمپانی ۲۰th Century Fox چراغ سبز را برای ساخت قسمت دوم این عنوان روشن کرد .

وب‌سایت دو فصل: اوایل امسال طرفداران بالاخره توانستند Ryan Reynolds را در نقش سوپر قهرمان محبوب Deadpool ببینند . این فیلم که بالاترین درجه ی R-rated در طول تاریخ را از آن خود کرد ، آنقدر موفق بود که هنوز چیزی نگذشته ، کمپانی ۲۰th Century Fox چراغ سبز را برای ساخت قسمت دوم این عنوان روشن کرد .

آغاز « Deadpool 2 » در اوایل ۲۰۱۷

همراه با بازگشت Reynolds و کارگردان Tim Miller و نویسندگان Rhett Rheese و Paul Wernick طولی نخواهد کشید که طرفداران Deadpool ۲ را به روی پرده ی سینما ها ببیند . البته قبل از اینکه Deadpool ۲ اکران شود باید اول ساخته شود ! خوشبختانه Simon Kinberg ( تولید کننده ) به طرفدارن در حال انتظار امید تازه ای داد .deadpool

در طی حضورش در مراسم Saturn Awards در سال ۲۰۱۶ ، Kinberg به خبرگزاری Collider گفت که فیلم برداری Deadpool ۲ در اوایل سال آینده آغاز خواهد شد . این زمان از نظر منطقی درست است و با تاریخی که برای اکران این فیلم شایعه شده _ ۲ ام مِی ۲۰۱۸ _ نیز جور در می آید . در حالی که Deadpool ۲ با بودجه ای به مراتب خیلی بیشتر از شماره ی قبلی ساخته خواهد شد ، هنوز امکان این هست که سود کمی داشته باشد ؛ با این حال ۱ سال باید برای Miller و تیمش کافی باشد تا بتوانند مراحل پیش تولید را به پایان برسانند .

با وجود اینکه دانستن بازه ی زمانی مشخص برای فیلم برداری بد نیست ، اما این اطلاعات هنوز در مورد Deadpool ۲ وحود خارجی ندارند ولی این تایید شده است که کاراکتر Cable در آن حضور خواهد داشت . به نظر می آید بعد از موفقیت بالای شماره ی اول این عنوان دوباره کنار هم جمع کردن دست اندرکاران مانند T.J. Miller, Morena Baccarin, Stefan Kapicic و Brianna Hildebrand چندان کار سختی نباشد ، اما تا کنون هیچ خبر رسمی از جانب آنها برای بازگشت به نقش هایشان منتشر نشده است . و این راز که چه کسی قرار است نقش Cable را بازی کند هنوز فاش نشده است ولی مردم علاقه ی خود را برای دیدن Ron Perlman و Dolph Lundgren در این نقش ابراز کرده اند .

با وجود موفقیت Deadpool در سال ۲۰۱۶ و قرار گرفتن آن در بین بهترین های این سال ، باید صبر کرد و دید آیا Deadpool ۲ نیز به این سرنوشت دچار خواهد شد یا خیر . خوشبختانه کمپانی Fox با نگه داشتن کادر قبلی برای رسیدن به این مهم ، کار خوبی انجام داد . اگر همه چیز طبق نقشه پیش برود ، در سال ۲۰۱۸ ، همین موقع ها ، شاهد شاهکاری دیگر خواهیم بود .

X-Men: Apocalypse هم اکنون بر روی پرده ی سینما هاست ، Wolverine ۳ در ۳ مارس ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت ؛ به دنبال آن یک عنوان دیگر از سری فیلم های X-Men _ که هنوز نام آن مشخص نشده ( احتمالا Gambit ) _ در ۶ اوکتبر ۲۰۱۷ ، Deadpool ۲ احتمالا در مارس ۲۰۱۸ ، New Mutants احتمالا در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ ، به ترتیب به روی پرده ی سینما خواهند رفت ؛ علاوه بر اینها عنوانی به نام X-Force نیز در حال ساخت است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج