۳۴۵۶۷۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دستگیری یک عضو گروهک انصارالفرقان

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در حادثه درگیری ماه گذشته نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در خاش یک نفر زنده دستگیر شد که عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان است.

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در حادثه درگیری ماه گذشته نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در خاش یک نفر زنده دستگیر شد که عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان است.

محمد مرزیه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان اظهار کرد: در حادثه درگیری نیروی انتظامی با اعضای یک گروهک تروریستی در خاش در ماه گذشته چند نفر به هلاکت رسیدند اما، یک نفر زنده دستگیر شد و اعترافات آن نشان داد که این افراد عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان بودند.

وی با اشاره به پرونده فساد اقتصادی گمرک چابهار افزود: پرونده گمرک چابهار بسیار قطور و حجیم و در کل ۳۰ جلد است و متهم اصلی مدیرکل وقت گمرک چابهار به اتهام ارتشا،اختلاس و قاچاق خودرو بازداشت است و بخشی از این پرونده به دادگاه اصل ۴۹ ارسال شده است، بخشی دیگر از پرونده نیز در شعبه ۱۰۱ دادگاه جزایی زاهدان در دست بررسی است.

مرزیه بیان کرد: این پرونده جزو افتخارات دستگاه‌های قضایی است که با تحمل فشارها محکم، سرفراز از این پرونده بیرون آمد و تا آخر در مقابل متهمان پرونده خواهد ایستاد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: این پرونده یکی از افتخارات نیروی انتظامی است که دقیق بررسی کردند و لازم است که از فرمانده انتظامی وقت تشکر کنیم که در این پرونده بزرگ وارد شده و توانستند این شبکه بزرگ فساد اقتصادی را منهدم کنند.

این مسؤول ادامه داد: با فساد اقتصادی نسبت به هرکس در هر جایگاهی بدون اغماض برخورد می‌شود و امروز این وظیفه بر عهده دستگاه قضایی است که در این زمینه برخورد با عناصر کلیدی در اولویت قرار دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج