۳۴۵۸۱۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

حبیبی: روحانی مدیران متخلف را برکنار کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه پرداخت حقوق‌های نجومی ارزش‌هایی چون عدالت و انصاف در جامعه را هدف قرار داده است، گفت: رئیس‌جمهور با برکناری مدیران متخلف به تبعیض ناروا پایان دهد.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه پرداخت حقوق‌های نجومی ارزش‌هایی چون عدالت و انصاف در جامعه را هدف قرار داده است، گفت: رئیس‌جمهور با برکناری مدیران متخلف به تبعیض ناروا پایان دهد.

محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت فرمودند موضوع حقوق‌های نجومی هجوم به ارزشهاست، گفت: رئیس‌جمهور با برکناری مدیران متخلف به تبعیض ناروا پایان دهد.

اهم سخنان وي از اين قرار است:

* پرداخت حقوق‌های نجومی ارزش‌هایی چون عدالت و انصاف در جامعه را هدف قرار داده است و دولت باید پاسخگو باشد. تنها چیزی که افکار عمومی را راضی می‌کند، برگرداندن وجوه اضافی پرداختی به مدیران به خزانه کشور و برکناری متخلفین است.

* خوشبختانه رئیس‌جمهور در ضیافت افطار مدیران و استانداران قول داده اشکالات را برطرف کند و در این مورد پاسخگو باشد.

* دولت باید بداند راهبرد آمریکا نفوذ در داخل و قطع نفوذ ایران در منطقه و جهان است. نفوذ در داخل توسط اهل فتنه صورت می‌گیرد. عدم حساسیت برخی مسئولین دولتی نسبت به تحرک اهل فتنه و نفوذ دشمن می‌تواند خطرآفرین باشد. امیدوارم این غفلت طوری نباشد که مردم غفلت کنندگان را از خواب بیدار کنند.

* برخی از مسئولیت های مهم در وزارت خانه ها و نهادهای دولتی توسط برخی از افراد که در جریان فتنه ۸۸ نقش داشتند و یا حتی در آن مقطع بازداشت شدند، تصدی داشتند. این رویکرد نوعی دهن کجی به مردمی است که در ۹ دی غفلت زدگان را از خواب بیدار کردند.

*{ در مورد لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم در بحرین } واکنش‌های جهانی نسبت به این عمل آل خلیفه که مصداق بارز نقص حقوق بشر است، نشان می‌دهد که آل سعود و آل خلیفه چه خبط عظیمی کرده‌اند. آن‌ها خود را انگشت نمای نقص حقوق بشر کرده‌اند و مردم مسلمان منطقه این رویکرد را برنمی‌تابند.تابعیت خود آل خلیفه اکنون زیر سؤال است. معلوم نیست آن‌ها تابعیت بحرین را دارند یا تابعیت عربستان سعودی را.اقدام آل خلیفه یادآور عمل جنایت‌کارانه شاه خائن در تبعید امام خمینی (ره) است. آل خلیفه باید از سرگذشت شاه در ایران درس عبرت بگیرد.

*حزب موتلفه با حمایت از موضع سردار قاسم سلیمانی در خصوص بحرین، در این مسیر از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

*پس‌ لرزه‌های خروج انگلیس از اتحادیه اروپا با استعفای کامرون و سقوط ارزش پوند در همان دقایق اولیه خود را نشان داد. به قول نخست وزیر بلژیک نتیجه این همه پرسی سیلی به پروژه اروپایی بود.واکنش‌های اولیه نشان داد اتحادیه اروپا در همگرایی دچار چالش‌های جدی است. احتمال اینکه این روند ادامه داشته باشد بعید نیست. همچنین انگلیسی‌ها دچار تجزیه خواهند شد. اسکاتلند و ولز از هم‌اکنون ساز جدایی را به صدا درآورده‌اند.

*{با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس سربازان پادگان آموزشی ۰۵ کرمان، ضمن تسلیت به خانواده های عزادار} برخی افراد معلوم الحال در فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی با سوء استفاده از این حادثه به دنبال تضعیف اقتدار نظام و نیروهای مسلح هستند که باید با این فضای رسانه ای مسموم مقابله کرد.

* اگر امروز در مرزهای غربی و شرقی یکی پس از دیگری گروه های تروریستی وابسته به جریانات ضد انقلاب توسط سپاه و ارتش نابود می شوند و افراد آنها به هلاکت می رسند، به خاطر اقتدار و امنیتی است که همین نیروهای مسلح برای کشور به ارمغان آورده اند. این دست فضاسازی های رسانه ای که به خصوص در مورد سربازان حادثه دیده به منظور هدف گرفتن نعمت امنیت در کشور است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کوروش

      گوش اگر گوش منو
      ناله اگر ناله توست .....
      بیخیال

    • بدون نام

      انشاءالله 8سال دوم اقای،روحانی،کبکش نمی،گذید، اقای روحانی،45هزارتومان فراموش،نشه چون،فیش،ندارد

    • bngjiuy

      پولهای وصول شده باید بحکم قوه قضاییه مسترد شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج