۳۴۵۸۸۲
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

عروس شرور تلگرامی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: انتقام جویی عروس قبلی یک خانواده در فضای مجازی، پای سه عضو خانواده سمنانی را به پلیس فتا باز کرد.

پایگاه خبری رکنا: رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: انتقام جویی عروس قبلی یک خانواده در فضای مجازی، پای سه عضو خانواده سمنانی را به پلیس فتا باز کرد.


سرهنگ سید علی میر احمدی گفت: با مراجعه همزمان سه شهروند سمنانی به پلیس فتا و اعلام شکایت از فردی ناشناس، مبنی بر ایجاد مزاحمت در فضای مجازی، پرونده ای تشکیل شد.

وی تصریح کرد: حضور سه شاکی که با هم نسبت خانوادگی داشتند و حساسیت موضوع، کارشناسان سایبری پلیس را بر آن داشت، تا مزاحم اینترنتی را به سرعت شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: تحقیقات مقدماتی پلیس، نشان داد مزاحم خانم ۳۱ ساله ای است که عروس خانواده و همسر قبلی یکی از شاکیان پرونده بود.

میراحمدی با اشاره به احضار متهم به پلیس فتا و اعتراف به جرمش در بازجویی ها، گفت: مشخص شد، عروس طلاق گرفته خانواده برای انتقام از همسر و بستگانش، فضایی مناسب‌تر از اینترنت و تلگرام نمی شناخت.

وی گفت: برخی کاربران اینترنت که دچار حس گمنامی در دنیای مجازی می شوند و احساس می کنند رفتار آنان ناشناخته باقی خواهد ماند، در فضای مجازی دست به اقداماتی می زنند که در دنیای واقعی به هیچ وجه آن را مرتکب نمی شوند.

رئیس پلیس فتای استان سمنان ادامه داد: این افراد غافل از این هستند که پلیس فتا با تسلط کامل بر اینترنت، مجرمان و متخلفان را در کمترین زمان شناسایی و تحویل قانون می دهد.

این متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرای سمنان معرفی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برخی از کانالهای تلگرام تبلیغات ناجور و زننده درج شده ای کاش در این مورد هم بررسی کنند چون همه گروه سنی از این کانالها استقاده می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج