۳۴۵۹۷۸
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

نوری: پرسپولیس از نظر فنی بهتر یار گرفت

پیشکسوت استقلال گفت: به نظر من استقلال بازیکنان خوبی گرفته است اما از نظر فنی پرسپولیس بهتر کار کرده است.

خبرگزاری فارس: محمد نوری در رابطه با عملکرد استقلال در نقل و انتقالات اظهار داشت: فکر می‌کنم استقلال در این زمینه بهتر هم می‌توانست عمل کند. البته قبل از پرداختن به این موضوع باید بگویم که یک بار دیگر دلم به حال مظلومی سوخت چون اگر بازیکنانی که امسال جذب تیم شدند، ۳-۴ تا از آنها را سال گذشته جذب می‌کردند استقلال با مظلومی می‌توانست قهرمان شود. بنده خدا مظلومی دستش خالی بود و نتوانست با دست خالی در نهایت موفق شود.

وی در مورد اینکه با این شرایط پس چرا مظلومی ماند و در استقلال کار کرد، گفت:‌در هر صورت نیازهایش را برطرف نکردند. الان هم ۷۰ درصد نیازهای منصوریان را از لحاظ بازیکن برطرف کرده‌اند. معتقدم استقلال بازیکنان بدی نگرفته و حتی ۲-۳ نفر از آنها خیلی خوب هستند.

نوری تاکید کرد: استقلال پارسال در خط دفاعی مشکل داشت و هنوز هم فکر می‌کنم این مشکل ادامه داشته باشد البته الان یک مدافع برزیلی خریده‌اند که مشخص نیست چه شرایطی دارد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: با همه اوصاف فکر می‌کنم هنوز هم رحمتی برای استقلال تصمیم‌گیری می‌کند. الان مربی گلرها دوست صمیمی رحمتی است و او پارسال هم می‌خواست بابازاده را به استقلال بیاورد که اختلافاتی پیش آمد و مظلومی مانع از انجام این کار شد. الان هم رحمتی در استقلال دخالت می‌کند و نقش ایفا می‌کند که این خیلی بد است.

وی افزود: استقلال اگر بتواند خط دفاعی‌اش را ترمیم کند به نفعش خواهد بود هر چند که بعید می‌دانم این اتفاق بیفتد چون هنوز همان خط دفاعی در استقلال حضور دارد. البته یکی دو جوان در این پست به خدمت گرفته شده‌اند که امیدوارم جواب بدهند و امیدوارم که منصوریان که از رفقای قدیمی من به شمار می‌رود موفق باشد. چون موفقیت او موفقیت استقلال است و موفقیت استقلال سربلندی پیشکسوتان را به همراه دارد.

نوری تاکید کرد: با همه این تفاسیر فکر می‌کنم منصوریان این روزها زیاد در رسانه‌ها دیده می‌شود که این خوب نیست. او ابتدا باید کار را جلو برده و موفقیت کسب کند بعد صحبت کند. منصوریان باید یک مقدار حاشیه‌ها را کنار بگذارد و ثابت کند که می‌تواند موفق شود. او الان خیلی صحبت می‌کند و این شرایط خوبی نیست.

وی در مورد بحث جذب بازیکن در استقلال و جدایی چند نفر دیگر گفت: مخالف جدایی طالب‌لو بودم چون او هم تعصب داشت و هم تمام شرایط تیم را می‌پذیرفت و اگر قرار بود خداحافظی کند استقلال جای انجام این کار بود.

هافبک اسبق استقلال در مورد حضور تماشاگران در تمرینات استقلال گفت: خدا کند همین مردمی که امروز حمایت خوبی از منصوریان می‌کنند با ۳ باخت استقلال او را از بالا به پایین پرت نکنند. امیدوارم در طول فصل هم حمایت‌ها ادامه داشته باشد هر چند که الان حمایت‌ها در تمرینات خیلی خوب است و امیدوارم این روند صعودی باشد. البته تماشاگران باید صبور باشند و شرایط را درک کنند.

نوری درباره اینکه آیا استقلال با انجام خریدهای میلیاردی جوان شده است یا خیر،‌گفت: الان استقلال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. هر چند که هزینه‌های بالایی هم برای این جوانان شده است. منصوریان کار سختی دارد اما خدا کند تیم نتیجه بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال چه اندازه شانس قهرمانی دارد، گفت: با توجه به یارگیری که انجام شده استقلال می‌تواند جزو مدعیان باشد. بازیکنانی که جذب شدند در تیم‌های خود بازیکنان خوبی بودند اما این مهم نیست بلکه مهم این است که آنها در استقلال خوب باشند. باز هم اعتقاد دارم منصوریان کار سختی دارد چون در عین اینکه استقلال می‌تواند سکوی پرتاب او باشد از سوی دیگر می‌تواند سکوی سقوط این مربی نیز تلقی شود و باعث شود تا محبوبیتش را از دست بدهد. فردا اگر منصوریان نتیجه نگرفت همین هوادارانی که امروز برای او هورا می‌کشند او را هو خواهند کرد. هر چند که با توجه به یارگیری انجام شده استقلال می‌تواند جزو مدعیان باشد و موفق شود.

نوری درباره اینکه استقلال بهتر یارگیری کرد یا پرسپولیس، عنوان کرد: فکر می‌کنم از لحاظ فنی پرسپولیس بهتر بود چون آنها در نقاطی که مشکل داشتند،‌یارگیری کردند.

وی در پایان در مورد بیانیه پرویز مظلومی گفت: ما همه سرباز استقلال هستیم و الان شرایط طوری است که همه باید حمایت کنند. پرویز هم آمد و معتقدم که نتیجه هم بد نگرفت. من از همان ابتدا گفتم که خط دفاع مشکل دارد و تا آخر هم مشکل داشت و شاید او انتقادها را نمی‌خواند اما حالا چه مظلومی و چه سایر استقلالی‌ها کمک کنند تا کشتی به گل نشسته استقلال را دوباره سرپا کنیم. مظلومی مشکلاتی داشت اما زحمت خود را برای استقلال کشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      اره دیگه ولی اگه تو هم میومدی قهرمان اسیا هم میشدید.برو بابا لنگی

    • بدون نام

      شما برو دهنتو اب بکش بعد اسم نوری رو بیار اون تو تراکتور همراه قلعه نویی هم لهتون میکنه

    • بدون نام

      چقد تو بیکاری کاربر اس اس !!!! برو برا تیم خودتون نظر بنویس

    • alizade

      فک کنم پژمان نوری منظورش بوده نه محمد نوری.اشتباها نوشته محمد نوری.اخه اون تو شیشتقلال نبوده که نوشته پیشکسوت شیشتقلال.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج