جاباما
۳۴۶۰۴۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتقاد از ضعف تیم رسانه‌ای دولت

سخنگوی دولت اصلاحات با انتقاد از ضعف تیم رسانه‌ای دولت گفت: در شرایطی که این گروه‌ها با عملیاتی کردن تصمیمات اتاق فکر خود، هر روز یک بحران را برای دولت ایجاد می‌کنند، تیم رسانه‌ای دولت تنها نظاره‌گر این اتفاقات است.

خبرگزاری ایلنا: عبدالله رمضان‌زاده سخنگوی دولت اصلاحات در ضیافت افطار انجمن وفاق و توسعه دانشجویان دانشگاه شیراز افزود: کم تحملی و اصرار به تحقق اهداف اصلاح‌طلبانه در یک دوره زمانی کوتاه نتیجه‌ای جز ایجاد ناملایمات و بروز رفتارهای پرتنش نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مسیر رسیدن به اهداف اصلاحات سخت است، افزود: در طی این مسیر گاهی ناامیدی پیش می‌آید، اما باید بر این ناامیدی فائق آمد و راه را ادامه داد.

دبیر هیات دولت در دوران اصلاحات اتفاقات رخ داده در فضای سیاسی کشور در شرایط کنونی را قابل پیش بینی عنوان کرد و گفت: نباید از نتایج انتخابات مجلس ناامید باشیم.

رمضان‌زاده با اشاره به تعداد نمایندگان اصلاح‌طلب در مجلس ششم افزود: در آن مجلس تعداد نمایندگان اصلاح‌طلب ۸۰ نفر بود اما اکنون تعداد نمایندگان اصلاح‌طلب به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده است.

وی این اتفاق را امیدوارکننده و نشان از پیشرفت گفتمان اصلاحات در جامعه دانست و گفت: به اعتقاد من نتایج انتخابات کمیسیون‌های مجلس هم ضمن قابل پیش بینی بودن، دراین شرایط خوب بود.

سخنگوی هیات دولت اصلاحات تقسیم‌بندی نمایندگان به ژنرال و غیر ژنرال را تقسیم‌بندی درستی ندانست و گفت: نتایج انتخابات مجلس دهم بار دیگر این حقیقت را آشکار کرد که هرگاه اصلاح‌طلبان با برنامه در جامعه حضور پیدا کنند، مردم از این حضور خوب استقبال می‌کنند.

وی در عین حال بر لزوم آسیب‌شناسی برنامه‌ریزی در انتخابات مجلس دهم تاکید کرد و گفت: ما در این انتخابات در شهرهای بزرگ خوب و با برنامه عمل کردیم اما در شهرهای کوچک برنامه‌ریزی خوبی نداشتیم.

رمضان‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از ضعف تیم رسانه‌ای دولت گفت: در شرایطی که این گروه‌ها با عملیاتی کردن تصمیمات اتاق فکر خود، هر روز یک بحران را برای دولت ایجاد می‌کنند، تیم رسانه‌ای دولت تنها نظاره‌گر این اتفاقات است.

وی با بیان اینکه اداره کشور پس از آن بحران هشت ساله و حیف و میل هشتصد میلیارد دلار کار آسانی نیست، عنوان کرد: روحانی در ابتدای روی کار آمدن دولت یازدهم گفت باید چرخ زندگی مردم بچرخد اما چرخیدن چرخ زندگی مردم نیازمند مهیا بودن یک شرایط خاص در داخل و خارج از کشور است.

دبیر هیات دولت اصلاحات با یادآوری شرایط سخت تحریم در آغاز به کار دولت یازدهم گفت: نباید فراموش کرد که برخی تصمیمات عجولانه در گذشته کشور را تا مرز جنگ پیش برده بود.

رمضان‌زاده شرایط امروز کشور را بسیار بهتر از روزهای آغاز به کار دولت تدبیر و امید دانست و گفت: امروز شرایط امنیت ملی در مسائل خارجی بهتر از گذشته شده و دولت توانسته برای امن شدن شرایط در داخل کشور با کنترل نیروهای خشن گام‌های مثبتی را بردارد.

وی اقدامات روحانی برای کنترل تورم اقتصادی را نشان از شناخت او از مشکلات کشور دانست و افزود: متاسفانه برخی افراد و گروه‌ها دوست ندارند که دولت به اهداف خود که ایجاد رفاه عمومی و چرخیدن چرخ زندگی مردم است، برسد.

وی با بیان اینکه هرگاه دولت توانست برای تحقق مصالح ملی، برنامه‌های خود را در عرصه بین‌المللی پیش ببرد، مخالفان دولت یک بحران جدید را برای کشور ایجاد می‌کنند، این سئوال را مطرح کرد که کجای دنیا برای جلوگیری از تحقق مصالح ملی سفارت‌خانه یک کشور را در کشور خود به آتش می‌کشند؟

رمضان‌زاده با تاکید بر اینکه انتقال این مطالب به بدنه جامعه وظیفه تیم رسانه‌ای دولت است، یادآور شد: این تیم باید به مردم بگوید که با به آتش کشیده شدن یک سفارت‌خانه در تهران، چند بانک بین‌المللی حاضر به سرمایه‌گذاری در کشور، برای حضور در ایران انصراف دادند.

وی با تاکید به لزوم تلاش اصلاح‌طلبان برای رای‌آوری بیشتر روحانی در انتخابات سال ۹۶ بیان کرد: بخشی از این بار را باید تیم رسانه‌ای دولت به دوش بکشد.

دبیر هیات دولت اصلاحات اشتغال را یکی از دغدغه‌های خانواده‌های ایرانی دانست و گفت: در دولت قبل، با هزینه‌کرد صد میلیارد دلار سالی چهارده هزار شغل ایجاد شد اما دست روحانی با درآمد نفتی بیست و سه میلیارد دلار در سال بسته است.

رمضان‌زاده انتقال این حقایق به لایه‌های مختلف جامعه را وظیفه تیم رسانه‌ای دولت دانست و اظهار کرد: با حضور هر دو یا سه ماه یک بار روحانی درتلویزیون و ارائه گزارش به مردم نمی‌توان در مقابل هجمه شدید مخالفان دولت برای ملت شفاف‌سازی کرد.

سخنگوی دولت اصلاحات در پایان ترمیم دولت را برای تحقق برنامه‌های روحانی ضروری دانست و افزود: حقیقت این است که برخی افراد دولت با دولت همراه و همدل نیستند از این رو روحانی برای تحقق برنامه‌ها و جذب آراء عمومی در انتخابات سال ۹۶ باید ضمن ترمیم کابینه و همراه کردن نیروهایی همراه و همفکر با خود زمینه تحقق برنامه‌های خود را مهیا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج