۳۴۶۰۹۵
۷۰ نظر
۵۰۰۷
۷۰ نظر
۵۰۰۷
پ

احمدی نژاد: عده‌ای در دست اندازی به بیت المال مسابقه میگذارند

رییس جمهور سابق کشورمان گفت: کسانی که به اموال مردم دست‌اندازی می‌کنند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان: رییس جمهور سابق کشورمان گفت: کسانی که به اموال مردم دست‌اندازی می‌کنند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.

"محمود احمدی‌نژاد"، رییس جمهور سابق کشورمان، امروز پس از نماز ظهر و عصر در جمع عزاداران امیرالمومنین(ع) در مسجد نارمک تهران حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی گفت: امام علی(ع) از شكست دشمنانش خوشحال نمی‌شود بلكه غصه می‌خورد از سقوط آن‌ها و بالای جنازه دشمنانش گريه می‌كند اما ما از نابودی دشمنانمان خوشحال می‌شويم. امام بيت‌المال را روزانه بين مردم تقسيم می‌كرد و اجازه بلوكه شدن ثروت را نمی‌داد.

اهم اظهارات رییس دولت سابق را در ادامه بخوانید؛

*آیا ما به دنبال اقتصاد اسلامی هستيم؟ بسم الله، اقتصاد اسلامي همين است. مراعات رضايت عموم مردم در برابر خواص، اعتقاد امام علی(ع) بود. امام علی(ع) می‌گويد خواص در وقت آرامش باری بر دوش حكومتند و در وقت خطر به ياری حكومت نمی‌آيند و اجرای عدالت را در حق خود تحمل نمی‌كنند. از نظر امام علی(ع)، اگر خشم عمومی برانگيخته شود، خوشنودی خواص و اطرافيان فايده‌ای ندارد و كاری نمی‌تواند بكند اما اگر رضايت عمومی پديد آمد، هيچ باكی از خشم خواص زياده‌خواه نبايد داشت.

*سخنرانی چند سال قبل مقام معظم رهبری درباره مسأله عوام و خواص بسيار مهم و راهگشاست.

*امام علی(ع) عدالت را مايه آرامش و امنيت سرزمين می‌دانست بر خلاف دروغ‌هايی كه می‌شنويم و می‌گويند عدالت موجب ناامنی و جنگ می‌شود. امام علی(ع) روابط ظالمانه را حتی به اندازه گرفتن دانه‌ای از دهان مورچه نمی‌پذيرد و تمام قد در برابرش قيام می‌كند.

*امام علی(ع) معتقد است سربرآوردن كاخ‌ها و قله‌های ثروت، محصول بی‌عدالتي و ظلم است. امام علی(ع) رنج ٣ جنگ را تحمل كرد اما از آرمانخواهی دست نكشيد. قُتِلَ علیُ فِی محرابِ لِشدّةِ عَدلِه. بيشتر صفحات تاريخ را مورخانی نوشته‌اند كه دشمن علی(ع) هستند اما حتی همان‌ها هم يك بار نگفته‌اند كه علی عقب نشست، سازش كرد و به حقيقت پشت كرد. زره اميرالمومنين(ع) پشت نداشت و هيچ كس در جنگ، پشت امام را نديد.

ا*امام(ع) بالاترين مظهر لطف و مهربانی خداست و در اوج قدرت، قامتش در برابر ايتام خم می‌شود. او عاشق مردم است و برای دشمنانش نيز دل می‌سوزاند و سفارش می‌كند براي قاتلش شير ببرند. كسي غير از مولا را نمي‌شناسيم كه در عين اينكه حق با اوست، برای حفظ جان و مال و پايه‌های اجتماع و حفظ اركان دين در برابر سنگين‌ترين هجمه‌های تبليغاتی و بزرگترين دروغ‌ها براي سال‌های طولانی استخوان در گلو و خار در چشم صبر و تحمل پيشه كند.

*امام علی(ع) هرگز اسرار مردم را فاش نكرد و هرگز در امور شخصی دشمنانش تجسس نكرد. امام علی(ع) مظهر كامل جوانمردی است و هرگز آب را علی‌رغم عمل متقابل دشمنش نبست. در لحظه سرنوشت‌ساز جنگ، وقتی فرصت كشتن عمروعاص دست داد و او از ترس، خود را برهنه كرد، امام از كشتن عمروعاص صرف‌نظر كرد. امروز اگر ما باشيم، از همان صحنه فيلم و عكس می‌گيريم و در جهان منتشر می‌كنيم و می‌گوييم ببينيد فلاني اينگونه است!

*امام علی(ع) قوی‌ترين و با تدبيرترين مدير عالم است و از علم روز بهره می‌برد و در تنظيم امور جامعه، دقيق و منظم بود. براي تأمين رفاه مردم، با تمام وجود تلاش می‌كرد. كم‌خرج‌ترين، چابك‌ترين، كوچك‌ترين و پربازده‌ترين سيستم حكومتی را تأسيس كرد.

*پروژه تخريب و منزوی كردن اميرالمومنين(ع) تا زمان رحلت پيامبر(ص) و پس از آن تا همين امروز ادامه دارد. هزاران شايعه، افترا و تهمت عليه امام (ع) ساختند. مگر می‌شود بدون عقبه‌ای قدرتمند، طولاني، پيچيده و طراحي شده ظرف چند دقيقه خليفة‌الله و جانشين پيامبر را كنار زد، صد سال قبرش را نامعلوم گذاشت و صدها سال توهين و فحاشی به او را جزو تعقيبات نماز و واجبات نماز جمعه قرار داد؟! پشت همه اين جنايت‌ها دست خبيث شيطان است. امروز نيز صهيونيسم بين‍‌‌‌‍‌‎الملل درباره فرزند برومند اميرالمومنين(ع) يعني حضرت مهدی(ع) و پيروانش و ملت رشيد ايران، همان روش را پی گرفته‌اند اما من به شما بشارت می‌دهم كه ان كيد الشيطان كان ضعيفاً و آينده از آن امام و پيروان اوست و ملت ايران صهيونيست‌ها را در داخل و خارج مايوس و نااميد می‌كند.

*عده‌ای كه در دست‌اندازی به بيت‌المال مسابقه می‌گذارند و از يك ساعت خوابشان نمی‌گذرند و آلوده به سياسي‌كاری هستند، نمی‌توانند مدعی پيروی از پيامبر باشند و ديگران را تخطئه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ااااي روتو برم!!!!؟ حالا خوبه معاون مشاور دار دسته خودت به جرم اختلاس تو زندان هستن!!!؟

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

    • مسعود

      آقای دکتر مطالبی که درباره مولا علی گفتین خیلی زیبا و درست بود
      اما کاش در زمان زمامداری هم مواظب اطرافیان خودتون بودین که این همه فساد اقتصادی رخ نمی داد و الا شعار دادن رو همه بلدند.

    • بدون نام

      دزدی ها واختلاسهای زمان خودشو یادش رفته.بابک زنجانی ,خاوری

    • بدون نام

      اخرش غرورشو شکست. رییس جمهور مردم دار به ایشون میگن

    • بدون نام

      اره خدایی دزد زیاد شده

    • امیر

      ببین کی داره اینو میگه

    • بدون نام

      یه مدت که با یوسف نبی الانم با حضرت علی مقایسه میکنی خودت رو

      این حرف ها ایراد به نحوه مدیریت ولایت فقیه چطور به خودش اجازه میده این حرف ها رو بگه

      مگه رییس جمهور ها دستورات ایشون رو انجام نباید بدن

    • اردلان

      همه که مثل شما و معاون اولتون دکتر رحیمی و استاد مشایی و استاد خاوری و پروفسور بابک زنجانی، پاک دست و مومن نیستند دکتر جان
      بزرگترین اختلاس جهان و فرار خاوری و گمشدن دکلهای نفتی و واریز شانزده میلیارد تومن به دانشگاه ایرانیان و اختلاس آقای رحیمی اصلاً تو دوره ریاست جمهوری شما اتفاق نیفتاده،اینها همه کار آمریکا و غربه که دولت پاکدست شما رو تخریب کنند!

    • سیاووش

      الحمدالله همه ما حدیث و روایات زیادی از ایمه بزرگواران بلدیم،ولی فقط در حرف نه عمل،،آقای احمدی نژاد در خبر بالا گفتن،امام علی ع باینکه از زندگی شخصی دشمنان خبر داشت ،ولی هیچگاه از این امر بنفع مسایل سیاسی استفاده نکرد،،آیا خود ایشون هم ،همین اخلاق پسندیده امام را رعایت کردن!!!؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بگم بگمش يادش رفته يادش رفته چطور تو مجلس ابروي بعض هارو علم كرد

    • بدون نام

      حالا سبقت میگیرن به جهنم دکتر احمدی نژاد رو چرا بازی نمیدن؟؟؟؟!!!!!

    • بدون نام

      نه این که در دوره شما بد تر از این بود
      مشایی رحیمی بابک رنجانی دکل های گمشده
      تورا به خدا لااقل در روز شهادت علی ع با عدالت صحبت کنید

    • حسین

      گفتن این مطالب درباره امیر مومنان اندک است ایشان فراتر از این حرفهاست اما شما اصرار خصوصی دیگران را برای رسیدن به پست ومقام از شبکه تلویزیون مطرح نفرمودند شما اتهامات واهی که ساخته وپرداخته ذهن شما بود به افرادی که نزد مردم وجامعه عزت وآبریزش داشتند وارد نکردید تا کی فقط حرف قدری هم عمل وتوجه به آموزه های دینی خوب است این صحبتها عوام فریبی است

    • بدون نام

      کاش در زمان خودشون هم این تلنگرو می زدن

    • امیر

      رو نیست که سنگ پای قزوینه . . .
      خدا لعنتشون کنه

    • نصر

      انشاالله می آیی وبیت المال راازچنگال خائنین درمی آوری.فقط یک عده جیره خوار نون به نرخ روزخورحامی این دولت هستندمردم اصیل یارشما میباشند

    • علی رضا

      صحبتها بسیار بجاست ولی کو گوش شنوا

    • رادین

      دردت به جون این دولت گدا
      حداقل زمان احمدی نژاد مسابقات ورزشی پخش میشد الان ما چه گناهی کردیم که تهرانی نیستیم و تو شهر مرزی دهلران با دمای 50 درجه از تماشای بازیهای یورو که تنها سرگرمی جوونای این شهر بود محروم شدیم

    • سعید

      مقصر احمدی نژاد نیست که.مقصر اونایی هستن که به همچین آدمی اجازه میدن پشت تریبون بره.با این حرفا اعتقادات و احساسادات مردم رو نشونه رفته.نتیجه اتاق فکرش فریب دادن مردمه.مثل همون هشت سال ک با کلمات بازی کرد و مملکت و به باد داد

    • بدون نام

      شماها همتون یک تار موی گندبده احمدی نژاد هم نمیشین این چباول ها که داره انجام میشه کار عمه منه

    • بدون نام

      احمدی نژاد مردی دلسوز مردمی پاک صداقت وراستگو است خدا نگهدار احمدی مردمی احمدی نجات رای می دهم احمدی دلار

    • بدون نام

      مرد باخدا اون 800 میلیارد دلار پول فروش نفت رو چجور ی خوردی؟

    • سید یحیی بکاء

      تو یه خانواده پدر خانواده نموتونه بر همه فرزنداش کنترل داشته باشه مطمعنن تو فامیل همتون همچون موردی رو دیدید حالا توقع دارید یه رییس جمهور یکتنه همه رو کنترل و مطیع کنه

    • سید محمد میرمهدی

      سلام جناب اقای احمدی نژاد برکناری اولین وزیر نفتت بعداز گزارش به مجلس به خاطر دست درازی به بیت المال نبود؟

    • بدون نام

      خدا حیرت بده انشاالله سال 96میبینمت

    • بهراد

      جوری صحبت میکنه انگار ...... دقت کنید همه کارهای امام به کارهای تشبیه کرده مثلا تقسیم بیت المال به یارانه دادن خودش تشبیه کرده

    • سعید

      اقای احمدی نژاد درهمون 8 سال ریاست جمهوریت مردم رو بدبخت کردی ازاجرای یارانه هابگیر تا اینهمه اختلاس و------_------- ۴۵۰۰۰ هزاریارانه دادی عوضش چند برابرش روازجیب مردم گرفتی اینهمه گرونی تورم اختلاس قابل توجه احمدی نژادی ها :درزمان احمدی نژاد ۴ هزارو ۹۷ واحد صنعتی تعطیل شد تورم از۱۰ درصد به ۴۰ درصد رسید بیکاری رو به بالای ۲۰ درصد رسوند تحریم شدیم کشورمون درعرصه بین المللی منزوی شد اجناس سالانه حداقل ۴۰ درصد گرون میشد پول نفت به جای اینکه توجیب مردم بره رفت توجیب بابک زنجانیها -

    • بدون نام

      رو که نیست سنگ ......

    • همای

      جانا سخن از زبان کی میگویی ؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سيف

      در مورد مردم چه فكر ميكنيد؟؟؟

    • بدون نام

      حداقل اینقدر ایمان و سواد داره که بتونه 15 دقیقه در مورد امام علی صحبت کنه.
      البته در تاریخ بی دین ها با مومنان مشکل داشتند الان هم همینطور است.

    • بدون نام

      با دکتر مشورت کنید که چطور اختلاس کننده رو هم فراری میده

    • فرهنگی

      در طول خدمت خود عدالت اجتماعی را نسبت به سایر ین بیشتر رعایت کرده است چون جنسش از مردم است حالا منافع شما با آمدن این نوع افراد به خطر می افتد خود را باید اصلاح کنید مردم این را می گویند

    • بدون نام

      یادش رفته از بلایی که سر اقتصاد مملکت در اورده واقعا که با چه رویی حرف میزنی

    • درنا

      دزد همیشه بوده وهست وافشای آنان بستگی به این داردکه کدام طرفی باشی! شما فکرمیکنید باکنار رفتن احمدی نژادبه مدینه فاضله رسیده ای؟!خیر همین الان که درخانه خوابیده ای دستهایی دست به کاربیت المالندوهمینها سوژه آینده اندوچنان سوژه داغی خواهندشدکه بابک وتابک ازخاطرات محوگرددآنجاست که با چشمان ازحدقه بیرون پریده خواهی گفت"..."

    • جوان بی کار شده ازکار وجویای کار

      این خیلی رومیخواد که با وجود این همه دزدی واختلاس دردولت خودت(احمدی نژاد) دم از حکومت علی زدن ودفاع ازحقوق بیت‌المال کردن، خاطر اختلاس ۳هزارمیلیارتومنی،دکل نفتی، اختلاسهای داردستش از بقای تا رحیمی، از تورم افسارگسیخته وبه خاطر هزار کار بی ربط که دردوران ریاست جمهوری انجام داد آقای احندی نژاد دیگه با این حرفاهای قلمبه نمیتونی مردم روگول بزنی، ودرآخر بدونید شما باعث بدبختی جوانان شدید وهنوزهم آثارسومدیریتت براقتصاد وجامعه هستش ودرآخرت جواب باید پس بدید به تک تک مردم ایران زمین، خبری این درد دل اکثرمردم ایران هستش چاپ کن

    • بدون نام

      احمدی‌نژاد‌‌‌دوستت‌‌‌داریم

    • هادی

      یعنی خوشم اومده از اعتماد به نفسی که داری و اقعا مصداق کامل پادشاه در شعر شاعره فقید پروین اعتصامی هستی روزی گذشت پادشهی از گذرگهی /فریاد شوق زهر کوی و بان خواست ....

    • اشراقی

      خوب شما که خوب میدانی امام علی چگونه حکومتداری میکرد پس چرادران 8سال ازمعاون اولت تا معاون اجرایی وسفرهای خانوادگی به نیویورک با پول بیت المال وحیف ومیل اموال عمومی مثل2 میلیارد دلار ازامریکا سهام خریدن. پس این کارها چه معنایی داشت. برخی ازمسئولین فقط بلدند خوب حرف بزنند درعمل صفر

    • علی اکبر خطیبی

      احمدی نژاد مرد مردها سال96نود درصد رای رو میبره ما همگی به احمدی نژاد رای میدهیم باز هرچی باشه خیلی بهتر از بعضی هاست

    • بدون نام

      خداجاي حق نشسته.اينشالله كه تقاص اينهمه بدبختي كه براي ملت درست كرديو پس ميدي....

    • ژکس

      دوستان جدا یه نگاه به خودتون بندازید ! نه جدا پاشید یه نگاه به خودتون بنداری به دورو ورتون ، طرفداری احمدینژاد واقعا زندگیشون گرو 45000 هزار تومانه بعدش انقدر قدرت فکر کردن ندارن که پول داد 10 برابرشو ازمون گرفت
      دوست گلم یه کم فکر کن ببین طرف چه کسرو میگیری باور کن معادل چند مجهولی نیست به خدا

    • بدون نام

      امام علی اسرار مرده را فاش نکرد وهرگز نگفت بگم بگم

    • بدون نام

      حمید بقایی رو که معاون دیگش بود یادتون رفت بگید که میلیاردها دلار ... اللهم مع عجل لولیک فرج...

    • حمیدکمایی

      درود بر محبوب مردمی نژاد

      همینکه منو با پانزده میلیون با سود چهار درصد صاحب خونه کرد ، همینکه تو دهن آمریکا و اسراییل زد خودش خیلیه

    • بدون نام

      فقط احمدی نژاد کارش درست بود خدایی دزد نبود خب تو هر دولتی دزد هس الانم دارن میدزدن دولته بعد که بیا بر ملا میشه

    • بدون نام

      طلا که پاک است چه منتش به خاک است

    • بدون نام

      خودشو ومعاونش رحیمی رو فراموش کرده اشکال نداره سنش اقتزا میکنه که فراموشی دارن

    • بدون نام

      پشت سر سید مرد بزرگ غیبت نکن باید یه روزی در پیشگاه خدا متعال جواب پس بدی آقای محترم

    • بدون نام

      چون نیستن از خودشون دفاع کنن تا میتونی از خودت تعریف کن واونا رو بد خدا ناظره بر گفتگوی شماست

    • نصر

      بیت المال خاوری زنجانی رحیمی مشایی بردن دیگه بیت المالی نماده فقط شخص آبرو مندی هست که بدهی بانکهارو میتونه پس بده اونم اندیشمند دانشمند پروفسور بزرگ دکتر روحانی

    • بدون نام

      درود بر دکتر روحانی مرد بزرگ امیر کبیر

    • بدون نام

      روحانی ملت مدیون هستن موفق باشی واقعا پاک وبا صداقتی

    • بدون نام

      روحانی متشکریم

    • محمدنژاد

      جناب آقا احمدی نژاد !خداوند بهت انصاف بده ،پدر آمرزیده مگر همین شما نبودی که میگفتید :کابینه خط قرمز من است !!
      کجای عدالت علی اینگونه خط قرمزها بود !؟
      خط قرمز علی ؛عدالت و دین خدا بود نه کابینه و دوستان و اقوامش !؟
      ...
      جناب احمدی نژاد !شما که شایستگی و قدرت اداره کابینه چند نفری را نداشتید و با وزراء ملایت مدار تنش و درگیری داشته و نتیجه هشت سال مدیریت شما با آنهمه دلار های بی سابقه نفتی تورم ۰۴ درصدی و بیکاری بیش از ۰۲ درصدی و اختلاس های بی سابقه در تاریخ اداری کشور ،بازهم از نحوه مدیریت سخن گفتن !!!!؟
      یک کلام جناب آقا دکتر احمدی نژاد !مدیریت ناکارآمد و ضعیف شما ، و از طرفی خودمحوری و لجاجت بچه گانه شما ،باعث بزرگترین ضربه به نیروهای انقلابی و مذهبی گردید !!اگر در انتخابات ۲۹ نیروهای ارزشی و اصولگرا شکست خوردن !شما تنها باعث و بانی آن میباشید ...

    • هادی

      درود: یکی نیست به جناب دکتر بگه تو اگر علی شناس بودی که نباید این همه درو درنگ بودی ، علی ( ع) بر دست برادرش که یک سکه بیشتر از بیت المال می خواست ، آتش گذاشت ولی تو چه کردی؟ ... ۷۰۰ یا ۸۰۰ میلیارد دلار پول نفت این ملت مظلوم را بر باد فنا دادی و فقر و بدبختی را برای آنها به عنوان میراث بر جا گذاشتی؟ بابک زنجانی ها در دم و دستگاهت پرورش یافتند؟ و..... تو رو خدا حالا دیگه دست از سرمون بردار، ما دیگه قهرمان مبارزه با بی عدالتی نمی خواهیم، همین میزان فقر و فلاکت بس مان است. اگر برایت ممکن است این همه مهرورزی و عدالت گستری را ر ممالک دیگر همچون آمریکا اجرا کن.

    • شاهرخ

      ... ،چطور به خودت اجازه میدی از کارهای امام علی دفاع کنی در صورتیکه خودت به یکی از آنها عمل نکردی ،در افشا ی اعمال دیگران به راست ودروغ کوتاهی نکردی ،این بگم بگم مگر ورد زبان تو نبود، ....

    • بدون نام

      بنيامين بايد بخواند. دكل ،معاون،معاون،مشاي ،سه ميليارد، خاوري ،زنجاني،چي شده. 16ميليارد دانشگاه و11 روزتحصن مال كي بوده ..
      ادعاو دروغ گو كي بوده ......

    • هادی

      اقایون داداشا منکه باهاش قهرم ولی شما بهش بگین توکه لالای بلد بودی چرا خودتو خواب نمیبرد بیچارمون کردی

    • بدون نام

      یعنی سنگ پای قزوبن شرمنده دکتر شد. معرکه ابنجاست که میگه حضرت علی ازنقطه ضعف مخالفانش هیچوقت سواستفاده نمبکرد. جالبه ٬اون بگم بگمات یادت رفته دکتر ؟!!

    • حبیب

      شماکه دولت پاکدستان بودید ولی بزرگترین ...

    • باباحسین

      خیلی ... هستی !!!!!!!!!!!
      شرم و حیا نداری!!

    • ناخدا

      ای ول به رو1_ (حفظ اسرار و آبروی مردم)بگم بگم هات یادمون نرفته
      2_ (اقتصاداسلامی)خاوری و رحیمی و زنجانی و ... یادمون نرفته
      3_(تدبیر) دشمن کردن کل دنیا با ملت ایران با سخنرانی های احساسی و به دور از منطق

    • بدون نام

      ,,,,,,,,,,,بای بای

    • بدون نام

      کسی ثیگه احمدی قبول نداره با اون ادبیات آبرو ریزیش

    • بدون نام

      حرف خوبی زده ولی ای کاش به اونا عمل کنه که عمل نکرد تو‌اون مناظره با موسوی با ابروی مردم بازی کرد حالا اومده این حرف میزنه شنیده مردم ایران فراموش کارن نه عامو نه به این زودی برو سفرت جای دیگه پهن کن

    • سعید

      درودبرروحانی

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد ,

    • ایراندوست

      هیچکس مثل احمدی نژاد نمی تونه ایران رو صد سال عقبتر ببره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج