۳۴۶۱۷۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
۱۲ نظر
۵۰۱۰
پ

لاریجانی: یارانه ۲۵۰ هزار تومانی و «مردم هر طور خواستند لباس بپوشند»، پوپولیسم است

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گفت: آن کسی که می‌گوید ۲۵۰ هزار تومان یارانه می‌دهد، پوپولیسم است؛ آن کسی که می‌گوید مردم هر جور که می‌خواهند، لباس بپوشند نیز نوع دیگری از پوپولیسم است.

خبرگزاری تسنیم: محمد جواد لاریجانی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد فاجعه هفتم تیر که در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد گفت: شهدای هفتم تیر تمام عمر خود را وقف انقلاب و دستاوردهای آن کردند. این شهدا سهم عظیمی را در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشتند.

معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه افزود: شهید بهشتی معتقد بود که بر خلاف دیدگاه‌های غربی‌ها و کسانی که در کشور بودند اما مثل غربی‌ها فکر می‌کردند، این شرایط وجود دارد که اسلام برای شکل‌گیری یک نظام حکومتی به کار گرفته شود.

معاون امور بین‌الملل قوه‌قضائیه مذاکرات هسته‌ای ایران با ۱+۵ اشاره کرد و گفت: در این مذاکرات به دنبال این بودیم که به دنیا اثبات کنیم که کشورهای غربی درباره فعالیت‌های هسته‌ای ما دروغ می‌گویند، اما امروز که بحث مذاکرات به پایان رسیده، شاهدیم که کشورهای معاند دشمنی خود را با ما ادامه می‌دهند و هدف آنها از این کار کاهش توانمندی ایران است.

لاریجانی تاکید کرد: انقلاب اسلامی دشمنانی واقعی دارد و این یک توهم نیست. ما نگران این نیستیم که دشمن داریم چراکه ما در دنیا صاحب سخنیم و این حرف و سخن ما منافع کشورهای سلطه‌گر را نیز به خطر انداخته و طبیعی است که آنها با ما دشمنی کنند.

وی افزود: ما نباید از مکر و کیّد دشمنان غافل شویم بلکه باید آن را بشناسیم و با آن مقابله کنیم و این همان بصیرت سیاسی است که از سوی مقام معظم رهبری تاکید می‌شود.

وی در پایان به پوپولیسم اشاره کرد و گفت: پوپولیسم یا عوام‌فریبی گونه‌های متفاوتی دارد و آن کسی که می‌گوید ۲۵۰ هزار تومان یارانه می‌دهد، پوپولیسم است، آن کسی هم که می‌گوید مردم هر جور که می‌خواهند لباس بپوشند نیز نوع دیگری از پوپولیسم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      من اگر رییس جمهور شدم یارانه رااگر پانصد هزار تومان به مردم بدهم باز هم کم است ز یرا ارزش افزوده کمر براست سال به سال افزوده میشود

    • بدون نام

      ...

      این محمود یکی رو واسه خودش نذاشت

      همه از دم دارند ناله نفرینش میکنن!

    • بدون نام

      یعنی چی؟ مردم به سلیقه خود لباس نپوشن؟؟

    • بدون نام

      یارانه نمیخواییم ولی کاش واقعا میشد هرکس هرجور دلش میخواست لباس بپوشد .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو آمریکاشم اینطوری نیست
        هرکی هرکی دوست داری؟

    • ازاده

      اقای لاریجانی عزیز کف مردم ایران نه خواهان پوشش عجیب و غریب هستن نه حقوق نجومی .... دران دوران گذشت یک پدر شاغل که کار میکرد و مخارج خانواده همراه با یک سفر داخلی و پس انداز تامین بود الان باید 5 نفر کار کننند تا یک خانه مخارجش تامین شود تو رو خدا شعور مردم را به بازی نگیرد ... در کف خیابان اگر تردد کنید میبینید که انسانیت به قهقرا رفته و همه جا دلالی حکمفرماشده است دغدغه مردم را دریابید

    • منتقد

      خدا رو شکر بالاخره متوجه لغت پوپولیسم شدن پوپولیست یا همان اقدامات مردم باور یا عوام گرایانه را می توان در قالب اموری ارزیابی کرد که به دنبال رضایت عمومی و جلب پشتیبانی و حمایت مردم در حوزه های مختلف است که از این مسیر سیاستمداران می توانند به اهداف و خواسته های سیاسی، حزبی و گروهی نائل شوند. یعنی چیزی که با مطرح شدنش اکثریت مردم با تاکید ( اکثریت مردم) را جذب میکند. پس یعنی چیزی که با اجبار سعی در جا انداختنش داریم نظر اقلیت است که میدانند رای جمع کن نیست.

    • بدون نام

      بارانه تو سرتون بخوره راست میگی به وظیفه ها عمل کن وجلوی ارتشاء ، فساد،دزدی،اختلاس،اعتیاد،و...مملکت رو نابود کرده اید بگیرید وشعار هم میدهید لااقل به حرمت خون این همه جوان که برای پاک کردن وطن شهید شدند وشهید میشنوند خجالت بکشید واین اراجیف نبافید ملت متوجه هستند اما حرمت اسلام وخون جوانهاشون و ....هیچی نمگن وبه دفای از ایران وحرم اهل بیت میروند ...

    • مستاجر

      اگه مسئول مملکت اگه طبیب بودی دردخوددوانمودی به نمایندگانی که توسط مردم واردمجلس میشن پول بلاعوض پول برای خریدماشین بهترین خونه دربهترین منطقه ی تهران و وامهای کلان که پس داده نمیشه اونوقت اگه چهل وپنج تومن به مردم میدن هرثانیه سکته میکنن

    • اسحاق

      من کاری به این ایسمها ندارم حقوقم درماه1200000 تومان است ازحقوقم مالیات برمیدارندوباید برای خرید یک آدامس هم مالیات برارزش افزوده بدهم! اگرخریدکلیه مایحتاج ماهانه ام رابامالیات بر ارزش افزوده شان راحساب کنم یک سوم حقوقم رامالیات میدهم ! حالا اسم این اجحاف راچه میگذاری که با یارانه چندرغازی من وامثال من مخالفی؟هرجای کلامم خلاف است سانسورکنید مهم نیست حداقل خودم میدانم...

    • ایمان

      سیر چه میدونه گرسنه چی میکشه .انگار تو مملکت نیستن ببینن چخبره .ثروتمندان ثروتمند شدن ..فقیر فقیرتر

    • بیکار

      هفت شهر عشق راعطارگشت ماهنوزاندرخم یک کوچه ایم آخه ... که یه عده ای فقط باهمین یارانه سر میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج