جاباما
۳۴۶۴۱۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

لفظ عابربانک در شأن پرسپولیس نیست

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم با ایجاد سازمان اقتصادی در پرسپولیس این باشگاه به الگوی سایر باشگاه‌های ایرانی تبدیل شود.

خبرگزاری تسنیم: فرشید گل‌زاده کرمانی در مورد عضویتش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من سابقه ورزشی دارم و حتی به اردوی تیم فوتبال دانشجویان نیز دعوت شده‌ام، ضمن اینکه علاقه زیادی به باشگاه پرسپولیس دارم.

وی افزود: نام پرسپولیس، گستره هوادارانش و مجموعه حرفه‌ای که در این باشگاه حضور دارد، می‌تواند بهترین فرصت برای استقرار سازمان اقتصادی در باشگاه باشد. این الگویی است که در همه جای دنیا وجود دارد و معتقدم ثباتی که هم‌اکنون در باشگاه است، می‌تواند به ایجاد سازمان اقتصادی قدرتمند منجر شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم در سالی که پیش‌رو داریم بتوانیم سازمان اقتصادی را در باشگاه مستقر کنیم. طرح پیشنهادی در این باره ارائه شده و در مسیر ایجاد این سازمان هستیم و علاقه‌مندیم که الگوی اقتصادی پرسپولیس در باشگاه‌های دیگر نیز پیاده شود.

گل‌زاده در مورد نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به توانمندی سرمربی و مدیرعامل باشگاه هیئت مدیره تصمیم گرفته که موضوع نقل‌وانتقالات به طاهری سپرده شود و ما از بابت این مسئله نگرانی نداریم.

وی در مورد اینکه آیا باید از او نیز به‌عنوان عابربانک پرسپولیس یاد شود و قرار است در مسئله پرداخت قرارداد بازیکنان حضور داشته باشد، عنوان کرد: ما تلاش می‌کنیم هر کمکی که لازم است انجام شود. مهمترین مسئله ایجاد سازمان اقتصادی در پرسپولیس است تا مسائل مالی حل شود. البته از کمک همه هواداران استفاده می‌کنیم، معتقدم که لفظ عابربانک در شأن پرسپولیس نیست و باشگاه توانمندی‌های زیادی دارد که می‌تواند در مسائل اقتصادی از آنها بهره بگیرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین در مراسم امضای تفاهم‌نامه فروشگاه رفاه با کمیته ملی المپیک گفت: خوشحالیم از این فرصت که ایجاد شد تا سهمی در کاروان اعزامی به المپیک داشته باشیم. نگاه ویژه کمیته ملی المپیک می‌تواند در موفقیت ایران مؤثر باشد. المپیک فقط یک رویداد نیست بلکه یک رخداد اجتماعی و سیاسی است.

مدیرعامل فروشگاه رفاه با بیان سه خدمت ویژه این فروشگاه به ورزشکاران مدال‌آور در المپیک گفت: پیشنهاد ما این بوده است که برای پاداش ۵۰ میلیون تومانی که در نظر گرفته‌ایم «رفاه کارت المپیک» ورزشکاران هر ماه به مبلغ دو میلیون تمان شارژ شود که البته این مبلغ می‌تواند تغییر هم پیدا کند، ضمن اینکه تصمیم گرفته شده برای بهترین بانوی ایرانی که بهترین نتیجه را در المپیک کسب کند پاداش در نظر گرفته شود. ما به توانمندی ورزشکاران ایرانی ایمان داریم و معتقدیم که می‌توان روی مدال‌های بیشتری حساب باز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخ عابر بانک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج