۳۴۶۴۶۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

کرار: همه می دانند چرا از تراکتور رفتم

هافبک عراقی تراکتورسازی گفت: چون شرایط را در این تیم خوب دیدم تصمیم گرفتم برگردم تا با تراکتورسازی جام بگیرم.

کاپ: کرار جاسم درباره آخرین برنامه هایش برای حضور در تبریز و تیم سابقش صحبت کرد. او همچنین درباره اتفاقات مربوط به زمان حضورش در استقلال نیز مطالبی را به زبان آورد. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید.

خاطرات خوبی از تراکتور دارم

وقتی پیشنهاد شد که به تراکتورسازی بپیوندم خیلی مشتاق شدم که این کار محقق شود. وقتی همه چیز خوب پیش رفت و متوجه شدم که هم مربی تراکتور به من علاقه دارد و هم من به مربی تراکتور علاقه دارم تصمیم گرفتم برای تکرار خاطرات خوب گذشته به تراکتور برگردم. من از این تیم خاطرات خوبی دارم. مردم تبریز همیشه به من لطف داشتند. و مطمئنم از این پس هم خواهند داشت.

تیم خوبی بسته شده

اینکه تراکتور امسال در آسیا حضور ندارد دلیلی برای عدم حضور من در این تیم نمی توانست باشد. با یک نگاه سطحی به نفرات تیم می توان دریافت که امسال تیم خیلی خوبی بسته شده است. قطعا تلاش خواهیم کرد تا در فصل بعد با کسب عنوان قهرمانی سهمیه آسیا را هم به دست آوریم و بار دیگر تراکتور به آسیا برگردد.

همه می دانند چرا رفتم

من در روزهایی که بازیکن تراکتور بودم از نفرات محبوب هواداران محسوب می شدم. به همین خاطر دوست دارم بار دیگر به همان روزها برگردم. هیچ وقت هم دوست نداشتم از تبریز دور شوم. خود مردم و هواداران تیم می دانند من برای چه موضوعی تبریز را ترک کردم که نمی خواهم دوباره آن مسائل بازگو شود.

شرایط فوتبال در عراق مهیا نبود

تیم نفت الوسط نجف دوست داشت من در این تیم بمانم اما در مدت زمانی که در لیگ عراق بازی نمی کردم شرایط زمین های عراق حسابی خراب شده بود. از آن گذشته امنیت این کشور هم تعریف چندانی ندارد. به همین خاطر ترجیح دادم در لیگ ایران به فوتبالم ادامه دهم. چون من اینجا را دوست دارم.

هجمه ها همیشه در استقلال و پرسپولیس زیاد است

اینکه وقت جدایی من از استقلال چه مسائلی مطرح شد یک اتفاق طبیعی برای بازیکنانی است که در استقلال و پرسپولیس بازی می کنند. این دو تیم حاشیه های زیادی دارند که همه خبرنگاران دوست دارند به سراغ آن بروند. هر رسانه ای بی خبر باشد با یک تیتر از استقلال و پرسپولیس برای خودش مخاطب جمع می کند. به همین خاطر بود که من برای رسانه ها سوژه شده بودم وگرنه من فوتبال خودم را بازی می کردم و کاری به کار کسی نداشتم.

تراکتور تیم مسنی نیست

من به بالا بودن میانگین سنی تراکتور اعتقاد ندارم. همین حالا در اروپا وقتی بازیکن به سن ۳۰ سال می رسد تازه می گوید پخته شده و این را درباره کریستیانو رونالدو هم میگویند. محسن بنگر از بهترین مدافعان ایران است و محمد نوری از بهترین پاسورهای فوتبال این کشور محسوب می شود. محمد ابرهیمی هم که از گلزنان خوب فوتبال تراکتورسازی بود.

این تراکتور باید جام بگیرد

حضور امیر قلعه نویی یکی از نکات تضمین کننده در رسیدن تراکتورسازی است. علاوه بر آن تراکتور از خط دروازه تا نوک حمله بازیکنان خوبی به خدمت گرفته که همگی می توانند در کنار هم این تیم را به قهرمانی در یکی از دو جام حذفی و لیگ برتر برسانند. به اعتقاد من این تراکتور باید جام بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اسطوره ی حاشیه رو برا چی میخرن..؟؟؟؟

      مگه آدم قحطیه؟

    • نگار

      ماهم خوشحالیم ک برگشتی ب تیم؛تو تراختور تو اوج بودی و تو تیمای در حاشیه وارد حاشیه شدی

    • محمد

      واقعا زور داره تیمی ک پنج ساله تو لیگ اومده میشه تیم اصلی و پر افتخار ترین تیم ایران میشه حاشیه!!! شما بذارید از مقام تراکتور ب مقام ماشین سواری برسید بعد بیا حرف بزن4444

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج