جاباما
۳۴۶۵۲۳
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

شهبازی با پرسپولیس دشمنی می‌کند

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ کاملا ضد پرسپولیس عمل می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: پندار خمارلو درباره فسخ قرارداد یک‌طرفه رامین رضاییان با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: من به دو نکته اشاره می‌کنم، اول اینکه مگر سازمان لیگ اعلام نکرد هیچ بازیکنی تا اطلاع ثانوی حق ندارد با باشگاهی به صورت یک طرفه فسخ قرارداد کند؟ فدراسیون فوتبال این قانون را به خاطر باشگاه نفت تهران به طور موقت گذاشت و همچنان اجرا می‌شود.

وی افزود: مورد دیگر اگر بازیکنی بخواهد با باشگاهی فسخ قرارداد کند، سازمان لیگ باید از آن باشگاه در مورد شرایط مالی این بازیکن استعلام بگیرد. در حالی که این کار انجام نشده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: رامین رضاییان اخیراً در مصاحبه‌اش گفته بود چنانچه دو هفته قبل از پایان فصل با پرسپولیس تسویه حساب نکرده باشد می‌تواند به صورت یک طرفه قراردادش را با این باشگاه فسخ کند در حالی که ما به طور کامل با این بازیکن تسویه حساب کرده‌ایم. اگر سازمان لیگ از ما در مورد مسئله مالی قرارداد رضاییان استعلام می‌گرفت به آنها اعلام می‌کردیم که باشگاه با این بازیکن تسویه حساب کرده است.

خمارلو با تاکید بر اینکه شهبازی مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ کاملا ضد پرسپولیس عمل می‌کند، یادآور شد: این برای دومین بار است که شهبازی ضدپرسپولیس کار می‌کند. او یک بار در خصوص کنعانی‌زادگان اشتباه بزرگی مرتکب شد و اعلام کرد او می‌تواند به باشگاه دیگری برود در حالی که از قرارداد این بازیکن با پرسپولیس ۴ ماه دیگر مانده است. در مورد پرونده رضاییان هم براساس آن دو عاملی که اعلام کردم شهبازی مرتکب اشتباه شده و با ما دشمنی می‌کند.

وی در پایان در واکنش به این مسئله که باشگاه پرسپولیس در صورت انتقال رامین رضاییان به باشگاه ریزه اسپور ترکیه چه عکس‌العملی نشان خواهد داد، عنوان کرد: دو هفته پیش به فدراسیون فوتبال نامه زدیم که رامین رضاییان با وجود اینکه با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد در تمرینات شرکت نمی‌کند، در حال حاضر این بازیکن به طور یک طرفه با باشگاه قراردادش را فسخ کرده اما برای گرفتن مجوز بازی قطعا به باشگاه پرسپولیس نیاز دارد و در آن موقع مشخص می‌شود حق با کیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 6666

      واقعا تو این فوتبال چه میگذرد

    • بدون نام

      بره به .... مگه کیه

    • علی

      وقتی آب سر بالا بره قورباقه هم هفت تیرکش میشه ، تا وقتی کیروش برای کل فوتبال ایران تصمیم بگیره از شهبازی هم این کارا بعید نیست
      ولی یه توصیه به تمام مسئولان : با این کارها فقط فوتبال کشورمون ضربه میخوره
      امثال کیروش خیلی اومدن و رفتن ولی این ایران و مردمش هستند که میموند

    • بهروز real

      همش سناریوی کیروش شک نکنید!!!!

    • طرفدار

      شهبازی این ماه عزیز از کمرت بزنه اگه ناعادلانه وطرفدارانه درمورد رضاییان حکم بدی

    • بدون نام

      رفت که رفت به درک
      فقط جالبه چرا بازیکن های نفت که همشون همین شرایطو دارن به دستور رییس فدراسیون حق فسخ یکطرفه ندارن ولی بعضی های دیگه دارن
      خاک بر سر فوتبالی که یه مربی تیم ملی برای همه چیزش تصمیم بگیره

    • سعید

      توروخدا واسه اخذ رضایت جون به لبش کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج