جاباما
۳۴۶۵۶۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

پیشرفت حرفه‌ای معکوس استقلال!

برخی قراردادهای بلند مدتی که در استقلال بسته شده بجای آنکه با بازیکنان جوان باشد با بازیکنانی است که پا به سن گذاشته‌اند و درصورت جدایی هیچ عایدی برای این باشگاه نخواهند داشت.

خبرگزاری مهر: در میانه‌های فصل قبل بود که باشگاه استقلال از قرارداد سه ساله برای مهدی رحمتی پرده برداری کرد. آن هم درست در روزهایی که بیشترین انتقادها از این بازیکن در میان برخی پیشکسوتان و رسانه‌ها انجام می‌شد و شایعه اختلاف‌هایی میان او و مظلومی و عمران‌زاده و ... به گوش می‌رسید.

رحمتی که حالا کاملا تیم ملی را از دست داده سال کاملا موفقی را هم پشت سر نگذاشت. او هم در دربی و روی دو گل و هم در فینال حذفی «عدم موفقیت در ضربات پنالتی» و هم در مقابل تراکتورسازی تبریز که با امیر قلعه نویی درگیر شد و ضمن تحمل انتقادهای بسیار زیاد از پیشکسوتان از نظر فنی هم خوب نبود، مقصر بود.

با این حال و با وجود آنکه مربی عوض شده است، قرارداد سه ساله برای رحمتی حکم ماندگاری را داشت. این همه در حالی رخ داد که قرارداد باشگاه استقلال با بازیکن ۳۴ ساله به مدت سه سال چندان حرفه ای و آینده نگرانه نیست.

پس از پایان مسابقات مشخص شد استقلال با مظلومی قرارداد دو ساله بسته است، این در حالی است که مشخص و معلوم بود مظلومی در مقایسه با برانکو نه حمایت هواداران را خواهد داشت و نه موفقیت بزرگی را رقم می زند. او پیش از این در استقلال آزمایش شده بود و کارنامه وی هم نه جام قهرمانی داشت، نه مربیگری در تیم ملی و نه افتخار آسیایی اما با او هم دو ساله قرارداد بسته شد!

در فصل نقل و انتقالات قرارداد جدیدی رو نمایی شد و آن قرارداد جدید متعلق بود به خسرو حیدری گفته‌اند او هم با استقلال قرارداد سه ساله بسته است بازیکنی که تقریبا ۳۳ ساله آن هم در پست دفاع یا هافبک راست که دوندگی اش از همه پست ها بیشتر است.

در واقع می‌توان تاکید کرد که این قراردادها نه به سود باشگاه استقلال که بیشتر به سود بازیکنانی است که در آخرین سال‌های فوتبال خودشان با آرامش می توانند با استقلال روزگار سپری کنند. باشگاه استقلال بازیکنانی مثل امید ابراهیمی بی حاشیه و محسن کریمی و یعقوب کریمی را دارد که می توانست این قراردادها را با آنها منعقد کند که سن و سال کمتری دارند و قاعدتا تا سال‌های سال می توانستند برای استقلال در اوج بازی کنند و حتی اگر مربی به دلیل فنی یا غیر فنی و حتی سلیقه ای آنها را نمی‌خواست استقلال می توانست با فروش آنها پول خوبی به دست آورد اما ...

استقلال در واقع اسیر قراردادهایی شده که با افتخار بسته شده اما اشتباه هستند، این قراردادها سودی به استقلال نمی‌رسانند و از منظر فنی و انضباطی هم عالی به نظر نمی‌رسند.

در این رابطه باید تاکید کرد که به نظر می‌رسد تمدیدهای بلند مدت در باشگاه استقلال بیش از آنکه انضباطی باشد، ارتباطی بوده است هم در مورد مظلومی که منصور پورحیدری او را حمایت کرد و هم در مورد بازیکنان تیم.

در واقع کمبود کمیته فنی قدرتمند در باشگاه استقلال همه چیز را تحت تاثیر قرارداده و قراردادها را معیوب کرده است. شاید افشارزاده امروز که تمام وقت در استقلال است باید به این موضوع ها بیشتر ورود کند و برای استقلال کمیته فنی هم در نظر بگیرد تا زیر نظر آنها قرارداد ها ثبت و امضا شوند.

عقد قرارداد بلند مدت در تمام دنیا با مربیان برحسب کارنامه و با بازیکنان کارنامه و سن و سال است. استقلال نباید مسیر را اشتباه برود و درست برعکس دنیا قدم بردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهار ابراهیمی

      سلام ،پول بیت المال که باشه اینچنین قراردادهایی هم بسته میشه.تنها را نجات فوتبال ایران خصوصی سازی است.

    • بدون نام

      حاج محمدی را نمیخوام پژمان بیار

    • بدون نام

      سید تو قلب همه ی آبی دلایی

    • لنگي در حسرت جام 10

      سيد رحمتي پير وفرتوت شده بدرد نميخوره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج