جاباما
۳۴۶۵۷۳
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

حمله داعش به صحرای کربلا ناکام ماند

فرماندهی عملیات فرات میانی امروز (سه‌شنبه) از ناکام ماندن حمله داعش با سه خودروی بمب‌گذاری شده و دو عامل انتحاری در صحرای کربلا به سمت شهر النخیب خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرماندهی عملیات فرات میانی امروز (سه‌شنبه) از ناکام ماندن حمله داعش با سه خودروی بمب‌گذاری شده و دو عامل انتحاری در صحرای کربلا به سمت شهر النخیب خبر داد.

سرلشکر قیس المحمداوی، فرمانده عملیات فرات میانی به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی به دستور فرماندهی عملیات و رئیس پلیس منطقه صبح امروز توانستند مانع از حمله گروه تروریستی داعش متشکل از هشت تا ۱۲ تن به منطقه صحرای کربلا شوند.

محمداوی ادامه داد که تروریست‌ها با سه خودروی بمب‌گذاری شده به اضافه پوشیدن کمربندهای انتحاری و در اختیار داشتن سلاح‌های سبک، نیمه سنگین و بمب‌های دست ساز دستگیر شدند و نتوانستند به خاکریز و خندق شرقی که در صحرای کربلا به سمت نخیب در دست احداث است، وارد شوند.

وی افزود: نیروها توانستند این خودروها را قبل از رسیدن آنها به منطقه منفجر و سلاح‌های آنها را توقیف کنند.

شهرستان نخیب بین دو استان کربلا و الانبار واقع شده و به لحاظ اداری وابسته به کربلا است و اخیرا شاهد نفوذ تروریست‌ها با هدف انجام حملات تروریستی در کربلا بوده است.
از سوی دیگر، راجع العیفان، عضو کمیته امنیتی در شورای استانداری الانبار امروز اعلام کرد که همچنین حمله داعش به شهر العامریه در جنوب فلوجه ناکام ماند.

العیفان به سومریه نیوز گفت: نیروهای امنیتی و عشایر توانستند مانع از حمله داعش به عامریه فلوجه شوند. او افزود: آنها از منطقه الحصی در شمال عامریه فلوجه آمده بودند.

وی افزود: نیروها توانستند خودروهای آنها را منفجر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الهی امام حسین تو کمرت بزنه داعش بی رحم ریشه ت خشک بشه نابود بشی امام حسین کور کنه چشای کثیف وبی رحمت قاتل اجنبی احمق کودن داعش ملعون بترس از سرزمین کربلا خدا غضب میکنه انشالله

    • بدون نام

      خداوند ب خاطر حرمتی که به امام حسین داره انشالله غضب میکنه داعشو تو کربلا کور دلان داعش

    • بدون نام

      داعش کثیف فدای خاک کربلا بشی الهی

    • کیوان خدایی

      یا داعش خیلی قوی است یا ارتش عراق خیلی ضعیف است. در مدت این دو سه سالی که بخشی از عراق به دست داعش افتاده ما هر روز از اخبار میشنویم که .امروز ضربه نهایی بر پیکره داعش در استان صلاح الدین یا فلوجه یا الرمادی زده شد و ان منطقه از داعشی ها پاک شد اما دو روز دیگر همان منطقه ازادشده دوباره به دست داعش می افتد و از فردا باز همان اش و همان کاسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج