۳۴۶۶۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اپلیکیشنی برای مبارزه با قاچاق انسان

به نظر می رسد که علیرغم پیشرفت هایی که شاهد آن بوده ایم و وارد دورانی مدرن از تاریخ شده ایم، بعضی رفتارهای غیرمتمدنانه هنوز هم از بعضی ها سر می زند و یکی از آنها "قاچاق انسان" است.

تک شات: به نظر می رسد که علیرغم پیشرفت هایی که شاهد آن بوده ایم و وارد دورانی مدرن از تاریخ شده ایم، بعضی رفتارهای غیرمتمدنانه هنوز هم از بعضی ها سر می زند و یکی از آنها "قاچاق انسان" است. این کار، جنایتی بسیار وحشتناک است که پس از سال ها تلاش برای متوقف کردن آن، هنوز ادامه دارد و به شکل بازی موش و گربه بین سازمان های قانونی و قاچاقچیان انسان در آمده است.

اپلیکیشنی برای مبارزه با قاچاق انسان

خبر خوب اینکه در حال حاضر هر فردی می تواند به توقف این روند کمک کند و این کار به سادگی و فقط با گرفتن ۴ عکس با یک اسمارت فون میسر است. در ادامه خبر با تک شات همراه باشید.

اخیراً اپلیکیشنی به نام TraffickCam معرفی شده است که به افراد عادی امکان می دهد در مبارزه علیه قاچاق انسان شرکت کنند. فقط کافیست کاربر در هنگام اقامت در یک هتل چهار عکس از چهار زاویه متفاوت از اتاق خود گرفته و با نام و آدرس هتل آن را توسط اپلیکیشن ارسال کنند.

این تصاویر در پایگاه داده های ویژه ای آپلود می شوند. مقامات می توانند اطلاعات این دیتابیس را برای مطابقت با تصاویری که از قربانیان قاچاق انسان به دست آمده استفاده کنند و شاید بدینوسیله بتوانند هتل محل نگهداری قربانی را شناسایی و اقدام لازم برای نجات را انجام بدهند.

از آنجایی که تعداد هتل های موجود بسیار زیاد است، تشکیل یک دیتابیس عظیم می تواند خیلی کمک کند. در حال حاضر ۱.۵ میلیون عکس در این دیتابیس آپلود شده است. این اپلیکیشن در نسخه های اندروید، iOS و وب در دسترس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج