جاباما
۳۴۶۶۳۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

«جبهه مردمی آزادی فلسطین»:

دست اردوغان در دست صهیونیست است

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ضمن هشدار به بهره برداری سیاسی از مسئله فلسطین، توافق عادی‌سازی روابط بین ترکیه و رژیم صهیونیستی را نشان دهنده هم‌دستی اردوغان با صهیونیست‌ها دانست.

خبرگزاری فارس: جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نسبت به بهره برداری سیاسی از مسئله فلسطین هشدار داد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «المیادین» لبنان، این تشکل فلسطینی اعلام کرد که عادی‌سازی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه با رژیم صهیونیستی، ائتلاف اردوغان با صهیونیست‌ها را تأیید می‌کند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای مطبوعاتی به توافق عادی سازی ترکیه با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: «مسئله فلسطین برگه‌ای برای رژیم اردوغان و پیمان تروریستی او نیست که بتواند از آن بهره برداری سیاسی کند».

در این بیانیه‌ آمده است : «این توافق اولویات سقف توجه دولت اردوغان را نشان می‌دهد که روابط امنیتی و نظامی آن با اسرائیل هرگز قطع نشد».

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این بیانیه گفته است، اظهارات رسمی ترکیه مبنی بر اینکه این توافق در گرو پایان دادن به محاصره نواز غزه خواهد بود، در راستای منحرف کردن افکار عمومی بوده و دولت ترکیه از آغاز آنچه بهار عربی خوانده می‌شود، از مسئله فلسطین بهره‌برداری سیاسی کرده است.

ترکیه و رژیم صهیونیستی دوشنبه (دیروز) رسما از امضای توافقی برای عادی‌سازی روابط خود خبر دادند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابی

      اسرایل داره با نزدیک شدن به ترکیه به کشور ما صدمه بزنه ملت ما باید آماده این خیانت باشه

    • موسوی

      لعنت خدا بر خردوغان خیانت کار داعش پرور و ننگ بر ترکیه

    • بدون نام

      مردم مابایدهوشیارباشن اسراییل داره ترکیه راتودام ميندازه تابه ایران لطمه بزنه وترکیه که براثرسیاستهای غلط چندساله درحمایت وتقویت داعش ورودست خوردن ازغرب درمنجلابی گیرکرده که نه راه پیش داردونه راه پس آواره وسردرگم احیای دوباره خودرانزدیکی وارتباط بااسراییل میداند ...چطورباهشدارهای جهانی مرزهایش درسوریه رابه روی داعش نبست ولی به روی حماس که خواست اسراییله میبندد هرچندکه این دوکشورقبلاهم پنهانی ارتباط داشتندوعلیه سوریه اقدام میکردندولی حالاشرایط ایجادکرده اشکاراکارکنند ...یعنی تهدیدسوریه ازاسراییل براترکیه وجهان بیشتره واقعاکه بچه هم اینوقبول نمیکنه ....مرگ براردوغان ونتانیاهو

    • بدون نام

      قبل از اینکه چند سال پیش روابطشون بهم بخوره روابط نزدیکی با هم داشتند. مگه اونوقت چه غلطی تونستند بر علیه ما بکنند که حالا بکنند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج