۳۴۶۸۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تصاویر جدید از آیفون ۷

تصاویر جدید از آیفون ۷ و همچنین آیفون ۷ پرو نشان می‌دهد که مدل کوچک‌تر یعنی آیفون ۷ هم مثل مدل بزرگ‌تر در قسمت دوربین برآمدگی دارد.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: تصاویر جدید از آیفون ۷ و همچنین آیفون ۷ پرو نشان می‌دهد که مدل کوچک‌تر یعنی آیفون ۷ هم مثل مدل بزرگ‌تر در قسمت دوربین برآمدگی دارد. همچنان‌که پیش از این بارها شنیده‌ایم، ظاهرا آیفون ۷ پرو دارای دوربین دوتایی است که البته لنز دوربین برآمدگی هم دارد. با استناد به این تصاویر نمی‌توان دقیقا فهمید که ضخامت برآمدگی دوربین در آیفون ۷ چقدر است اما چیزی که مسلم است این‌که برآمدگی این دوربین بسیار بیش‌تر از آن چیزی است که در آیفون‌های فعلی می‌بینیم. این موضوع را می‌شود از تصاویر لو رفته‌ی قاب محافظ این گوشی‌ها فهمید.

تصاویر جدید از آیفون 7

تصویر دیگری که از قاب آیفون ۷ می‌بینیم از زاویه‌ی متفاوتی گرفته شده و حداقل سه نکته‌ی جالب را می‌توانیم در آن کشف کنیم. اول از همه جک ۳.۵ میلی‌متری است که آن را در جای خود نمی‌بینیم. شاید این جک به قسمت بالا انتقال پیدا کرده باشد که تصویری از آن نداریم. شاید هم شایعات قبلی صحت داشتند و درگاه Lightning راه تازه‌ای برای اتصال به هدفون باشد. به‌هرحال همین چندروز قبل تصویری منتشر شده بود که گفته می‌شد به‌نحوی تاییدکننده‌ی وجود جک ۳.۵ میلی‌متری است؛ هرچند که شاهد عینی و دقیقی برای آن نداشت.

تصاویر جدید از آیفون 7

همچنین در این تصویر دو جا را به‌عنوان محل قرارگیری اسپیکر می‌بینیم. شاید یکی از آن‌ها تزیینی باشد اما شاید به احتمال خیلی ضعیف اپل بالاخره تصمیم گرفته باشد که آیفون را مجهز به اسپیکر استریو کند.

تصاویر جدید از آیفون 7

و بالاخره نکته‌ی سوم خط آنتن است. یک خط نسبتا ضخیم پلاستیکی که عادت داریم آن را در قسمت بالا و پایین آیفون ببینیم اما ظاهرا این‌بار بنا بر شواهد متعدد حذف شده است. البته با نگاه کردن به این تصویر چیز زیادی از این موضوع دستگیرمان نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kas

      کی میاد پس ؟ میخوامش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج